Tickets op naam
zaterdag 17 februari 2018 om 09:00
Goedemorgen forummers,
Paar weken geleden tickets gekocht voor a state of trance, vanavond in de jaarbeurs. Helaas totaal niet fit vandaag dus we overwegen het te laten schieten.
Bij het aanschaffen van de tickets moest ik naast mijn eigen naam ook naam van andere persoon invullen met wie ik zou gaan.
Op beide tickets (e-tickets) staat dus een andere naam: op een die van mij en op die andere die van mede feestganger.
Kunnen we deze tickets nog proberen te verkopen / weggeven vandaag? Of wordt bij entree gecheckt dat jij degene bent wiens naam erop staat? Heeft iemand hier ervaring mee?
Groetjes
Paar weken geleden tickets gekocht voor a state of trance, vanavond in de jaarbeurs. Helaas totaal niet fit vandaag dus we overwegen het te laten schieten.
Bij het aanschaffen van de tickets moest ik naast mijn eigen naam ook naam van andere persoon invullen met wie ik zou gaan.
Op beide tickets (e-tickets) staat dus een andere naam: op een die van mij en op die andere die van mede feestganger.
Kunnen we deze tickets nog proberen te verkopen / weggeven vandaag? Of wordt bij entree gecheckt dat jij degene bent wiens naam erop staat? Heeft iemand hier ervaring mee?
Groetjes
zaterdag 17 februari 2018 om 10:01
zaterdag 17 februari 2018 om 10:47
Nee hoor. Ik heb tickets op Ticketswap gekocht voor ASOT vorig jaar, en er werd niet gecontroleerd. Dit doen ze uitsluitend om mensen af te schrikken om ze niet in te kopen om weer door te verkopen.
Er staan 217 tickets beschikbaar op Ticketswap To (en ja die staan allemaal al op naam, anders kun je ze niet verkopen namelijk). Verkopen kan dus wel maar er is een overkill aan beschikbare tickets.
zaterdag 17 februari 2018 om 11:09
Dopper16 schreef: ↑17-02-2018 10:01Hier kreeg ik een mailtje dat personaliseren verplicht was. Zit nog even verder te kijken en zie in die mail dat je via Paylogic (waar ik ze gekocht heb) voor 5 euro per ticket de naam kan laten aanpassen, tot vanavond 23.00 uur.
Wel een gok dus denk ik om dit niet te doen.
Thanks voor reacties!
Hoe bedoel je? Dat je ze verkoopt zonder dat aan te laten passen? Dat zou ik wel aso vinden, want als er wel controle is, zit een ander met tickets waar hij niets mee kan.
Ik zou het melden aan de koper, en als deze het risico wil nemen prima, maar het anders de naam laten aanpassen.
zaterdag 17 februari 2018 om 11:17
Kasboom schreef: ↑17-02-2018 10:47Nee hoor. Ik heb tickets op Ticketswap gekocht voor ASOT vorig jaar, en er werd niet gecontroleerd. Dit doen ze uitsluitend om mensen af te schrikken om ze niet in te kopen om weer door te verkopen.
Er staan 217 tickets beschikbaar op Ticketswap To (en ja die staan allemaal al op naam, anders kun je ze niet verkopen namelijk). Verkopen kan dus wel maar er is een overkill aan beschikbare tickets.
O zeker wel. Als ze expliciet vermelden dat ze gaan checken, doen ze dat in mijn ervaring ook. Vorig jaar nog in de Afas Live, iedereen een id-check met z'n ticket.