Een simpele app of manier voor een one-night-stand / seksdat
woensdag 21 februari 2018 om 15:32
Goedemiddag!
Allereerst; ik ben een single man van 28 jaar. Heb jaren een relatie gehad en nu blij met mn single zijn. Druk met werk en prive leven.
Maar natuurlijk mis ook ik de seks. Laten we eerlijk zijn. Op sommige dagen meer dan de ander.
Er zijn al wat topics voorbij gekomen over dit onderwerp maar wat ik vooral lees zijn meningen en commentaren. Ik denk dat er veel meer mannen zijn die zich dit afvragen; zijn er nou goede apps of sites waar je gewoon simpel kan aangeven ik heb zin in dit en dat, zonder poespas en waarbij je simpel en snel een meisje/vrouw kan vinden die dit ook wil?
De bekende websites waar je tegen betaling het misschien kan regelen ken ik; maar die zijn vaak niet ‘echt’ en trekken alleen maar geld uit je.
Heb je geen app waarbij je aangeeft wie je bent, waar je woont en wat je wilt en er snel op gereageerd kan worden?
Oh ja: de antwoorden van kroeg ofso weet ik... ik vraag me bovenstaande oprecht af!
Allereerst; ik ben een single man van 28 jaar. Heb jaren een relatie gehad en nu blij met mn single zijn. Druk met werk en prive leven.
Maar natuurlijk mis ook ik de seks. Laten we eerlijk zijn. Op sommige dagen meer dan de ander.
Er zijn al wat topics voorbij gekomen over dit onderwerp maar wat ik vooral lees zijn meningen en commentaren. Ik denk dat er veel meer mannen zijn die zich dit afvragen; zijn er nou goede apps of sites waar je gewoon simpel kan aangeven ik heb zin in dit en dat, zonder poespas en waarbij je simpel en snel een meisje/vrouw kan vinden die dit ook wil?
De bekende websites waar je tegen betaling het misschien kan regelen ken ik; maar die zijn vaak niet ‘echt’ en trekken alleen maar geld uit je.
Heb je geen app waarbij je aangeeft wie je bent, waar je woont en wat je wilt en er snel op gereageerd kan worden?
Oh ja: de antwoorden van kroeg ofso weet ik... ik vraag me bovenstaande oprecht af!
anoniem_364983 wijzigde dit bericht op 21-02-2018 15:34
Reden: Aanvulling
Reden: Aanvulling
16.27% gewijzigd

woensdag 21 februari 2018 om 15:33
Je promoot vreemd gaan?

woensdag 21 februari 2018 om 15:40
Hamsterweken schreef: ↑21-02-2018 15:38Naar aanleiding van dit topic zal je inbox weldra volstromen met hitsige berichtjes van gewillige vrouwen.

woensdag 21 februari 2018 om 15:43
Tinder is niet meer wat het geweest is. Vroeger was het inderdaad ideaal.
Nee... pedo is onzin. Met meisjes bedoel ik meiden; sorry als ik dat verkeerd neergezet hebt
Ik wil niet op mn wenken bediend worden; en wees eerlijk? Of is iedreen zo hypocriet door net te doen of ze dit niet zelf zouden willen?
Ik zou gewoon een app of site willen waar je gratis een oproepje neerzet en mensen kunnen reageren. Je afspreekt; kletst; seks hebt en daarn verder gaat!
Nee... pedo is onzin. Met meisjes bedoel ik meiden; sorry als ik dat verkeerd neergezet hebt

Ik wil niet op mn wenken bediend worden; en wees eerlijk? Of is iedreen zo hypocriet door net te doen of ze dit niet zelf zouden willen?
Ik zou gewoon een app of site willen waar je gratis een oproepje neerzet en mensen kunnen reageren. Je afspreekt; kletst; seks hebt en daarn verder gaat!
woensdag 21 februari 2018 om 15:43
woensdag 21 februari 2018 om 15:45
ik denk dat het iets is, dat vooral mannen aanspreekt. werkelijk al mijn homoseksuele vrienden zitten op Grinder (ja, ook degenen in een relatie).Dordrecht89 schreef: ↑21-02-2018 15:43
En voor hetro-mannen is het lastiger, vandaar dat voor zo´n sexuele ´dienst´ dan vaak betaald moet worden. Kwestie van vraag & aanbod.

woensdag 21 februari 2018 om 15:47
Zeker. Niks mis met een scharrel of ons. Maar TO brengt het alsof hij een soort van aanvinkmenu zoekt:
pijpen: nee
aftrekken: ja
vingeren: ja
neuken: ja
Dat lijkt mij niet de manier om een scharrel/ons/fwb te vinden. Een betaalde dame zal eerder bereid zijn een rijtje wensen in te willigen. Vandaar mijn reactie.
woensdag 21 februari 2018 om 15:51
https://www.tindergeheim.nl/beste-datin ... nederland/
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 21 februari 2018 om 15:52
https://www.datingsites.nl/datingsites/dating-apps
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik heb indertijd via Secondlove en Badoo wel leuke contacten opgedaan. Tinder bestond toen nog niet.lilalinda schreef: ↑21-02-2018 15:45ik denk dat het iets is, dat vooral mannen aanspreekt. werkelijk al mijn homoseksuele vrienden zitten op Grinder (ja, ook degenen in een relatie).
En voor hetro-mannen is het lastiger, vandaar dat voor zo´n sexuele ´dienst´ dan vaak betaald moet worden. Kwestie van vraag & aanbod.
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
woensdag 21 februari 2018 om 15:54