Een simpele app of manier voor een one-night-stand / seksdat

21-02-2018 15:32 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag!

Allereerst; ik ben een single man van 28 jaar. Heb jaren een relatie gehad en nu blij met mn single zijn. Druk met werk en prive leven.

Maar natuurlijk mis ook ik de seks. Laten we eerlijk zijn. Op sommige dagen meer dan de ander.
Er zijn al wat topics voorbij gekomen over dit onderwerp maar wat ik vooral lees zijn meningen en commentaren. Ik denk dat er veel meer mannen zijn die zich dit afvragen; zijn er nou goede apps of sites waar je gewoon simpel kan aangeven ik heb zin in dit en dat, zonder poespas en waarbij je simpel en snel een meisje/vrouw kan vinden die dit ook wil?

De bekende websites waar je tegen betaling het misschien kan regelen ken ik; maar die zijn vaak niet ‘echt’ en trekken alleen maar geld uit je.
Heb je geen app waarbij je aangeeft wie je bent, waar je woont en wat je wilt en er snel op gereageerd kan worden?

Oh ja: de antwoorden van kroeg ofso weet ik... ik vraag me bovenstaande oprecht af!
anoniem_364983 wijzigde dit bericht op 21-02-2018 15:34
Reden: Aanvulling
16.27% gewijzigd
8102 schreef:
21-02-2018 15:33
Je promoot vreemd gaan?
Valt wel mee. Ikzelf was net gescheiden en zocht naar vrouwen die geen relatie zochten. Op Secondlove waren deze aanwezig. Het waren weinig vreemdgaande vrouwen, meest ook net single of in een open relatie.
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
Fauna69 schreef:
21-02-2018 15:47
Zeker. Niks mis met een scharrel of ons. Maar TO brengt het alsof hij een soort van aanvinkmenu zoekt:
pijpen: nee
aftrekken: ja
vingeren: ja
neuken: ja

Dat lijkt mij niet de manier om een scharrel/ons/fwb te vinden. Een betaalde dame zal eerder bereid zijn een rijtje wensen in te willigen. Vandaar mijn reactie.
Misschien geen wensenlijstje, maar een no-go lijstje.
SM; nee
Zonder condoom ; nee
piespoepbloedenanderenarigheid ; misschien
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
retrostar schreef:
21-02-2018 15:54
Zelfs dieren vertonen meestal toch meer plichtplegingen voor ze erop mogen duiken. Er moet een dansje worden gedaan, een mooi nest worden gebouwd, een visje worden gegeven.

Dus het komt me wel erg zakelijk (lees onaantrekkelijk) over.

Maar blijf dromen. :proud:
Wat ik al zei. Ook op een datingsite zul je als man je best moeten doen. In de eerste plaats moet je een zeer goed profiel hebben. In de tweede plaats zul je ook voor een sexdate of een FWB als man de vrouw het hof moeten maken.
Puritanism:
(HL Mencken)
Een kunstvagina niks voor je? Eenmalige investering en het zal haar worst wezen wat je ermee doet.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Dordrecht89 schreef:
21-02-2018 15:52
Nee dan breng ik dat verkeerd.

Ik bedoel het totaal niet op die manier. Ik zou het namelijk ook fijn vinden als je soort van klik hebt, kan lachen met elkaar maar toch afstand hebt in de zin van; we doen het gewoon lekker voor de seks meer niet!
Zonder die " een soort van klik " doen vrouwen niets.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik weet niet of je dicht bij de Belgische grens woont?
Redlights.be of afspraakjes.be

En als je op Tinder duidelijk zet dat het voor FWB is...
Maar dan ziet heel je kennissenkring die ook op Tinder zit dat ook uiteraard...
Sdc misschien, zo ben ik aan mn huisvriend gekomen. Heb verder een fijne relatie maar gewoon voor erbij en met medeweten.
titin schreef:
21-02-2018 16:01
Ik weet niet of je dicht bij de Belgische grens woont?
Redlights.be of afspraakjes.be
Een kilometertje of 40 er vandaan, schat ik zo in :biggrin:
Ik geloof niet meer in sprookjes.
retrostar schreef:
21-02-2018 15:56
Een kunstvagina niks voor je? Eenmalige investering en het zal haar worst wezen wat je ermee doet.
Aangezien ze nep is vindt ze vast dat er niks mis is met worst.
Hhaha id een kilometertje of 40.

Veel reacties maar nog steeds niet echt een app ofso. Oke. Misschien kom ik dan zakelijk over maar nogmaals; er zijn ontzettend veel mannen maar ook vrouwen die dit zouden willen. En toevallig ben ik er dan eerlijk over.
Hoe makkelijk wil je het hebben? Op welke site of welk platform je ook komt, als man moet je altijd investeren en opvallen op een positieve manier.
Mijn ervaring als vrouw is dat er genoeg mannen zijn om uit te kiezen, maar zelfs al gaat het enkel om seks, dan nog heb ik wel dingen die ik belangrijk vind.

Tinder lijkt mij het best passend als je geen kosten wil maken, maar second love of secret flirt kan ook prima volgens mij (wel betalend om er voordeel uit te halen).
Dordrecht89 schreef:
21-02-2018 16:26

Veel reacties maar nog steeds niet echt een app ofso. Oke. Misschien kom ik dan zakelijk over maar nogmaals; er zijn ontzettend veel mannen maar ook vrouwen die dit zouden willen. En toevallig ben ik er dan eerlijk over.
er zijn inderdaad (denk ik) veel mannen, die dit willen. Maar niet veel vrouwen. En daardoor zit vraag en aanbod scheef.
En moet je als man dus meer meebrengen dan alleen een harde pielemoos, dan moet er gewoon betaald worden.
lilalinda wijzigde dit bericht op 21-02-2018 16:58
0.10% gewijzigd
blijfgewoonbianca schreef:
21-02-2018 15:58
Zonder die " een soort van klik " doen vrouwen niets.
Precies. De OP vind ik zelfs vrij arrogant. Eender welke vrouw is meer dan een object om jouw wensen te vervullen. Exemplaren als jou zijn er voldoende beschikbaar. Een vrouw wil daarentegen verleid worden en zelfs wanneer het enkel om seks gaat, dat het maar beter uitzonderlijk goed is. Vraag is wat je kan bieden als je geen greintje interesse toont in haar persoon.
Natuurlijk zijn er veel mannen die zo'n app wel willen. Je zoekt een Utopia wat niet bestaat, en het lijkt me dat je dat zelf ook wel weet. Je kan een gewone datingapp installeren en je best doen voor een vrouw. Maar waar jij op hoopt ga je niet zomaar vinden, zo werkt het nou eenmaal niet. Secondlove lijkt me in jouw geval nog de beste optie.
Meld je aan op Adult Match. Site voor seks relaties.
Oh.. Betaalsites ken je, nadeel voor als je man bent ja..
Tja. Wil je nog weer een relatie?

Dan misschien niet op allerlei sekssites gaan staan.

Is over het algemeen geen aanbeveling voor vrouwen die een man zoeken om te houden.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Charles_Gentle28 schreef:
21-02-2018 16:45
Precies. De OP vind ik zelfs vrij arrogant. Eender welke vrouw is meer dan een object om jouw wensen te vervullen. Exemplaren als jou zijn er voldoende beschikbaar. Een vrouw wil daarentegen verleid worden en zelfs wanneer het enkel om seks gaat, dat het maar beter uitzonderlijk goed is. Vraag is wat je kan bieden als je geen greintje interesse toont in haar persoon.
:worship:
Sereia schreef:
21-02-2018 16:51
Natuurlijk zijn er veel mannen die zo'n app wel willen. Je zoekt een Utopia wat niet bestaat, en het lijkt me dat je dat zelf ook wel weet. Je kan een gewone datingapp installeren en je best doen voor een vrouw. Maar waar jij op hoopt ga je niet zomaar vinden, zo werkt het nou eenmaal niet. Secondlove lijkt me in jouw geval nog de beste optie.
Dit dus. Met die aantekening dat de m/v ratio op Secondlove zeker 10 op 1 is. Ook op SL zul je met kop en schouders boven de rest moeten uitsteken. En raak je in gesprek met iemand dan zul je oprecht geïnteresseerd moeten zijn in de persoon. En als je te snel over seks begint ga je ook daar in de ballenbak.
oudebaas wijzigde dit bericht op 21-02-2018 18:06
44.08% gewijzigd
Puritanism:
(HL Mencken)
oudebaas schreef:
21-02-2018 17:59
:worship:
:high5:
retrostar schreef:
21-02-2018 15:54
Zelfs dieren vertonen meestal toch meer plichtplegingen voor ze erop mogen duiken. Er moet een dansje worden gedaan, een mooi nest worden gebouwd, een visje worden gegeven.

Dus het komt me wel erg zakelijk (lees onaantrekkelijk) over.

Maar blijf dromen. :proud:
Mooie vergelijking.

Het klinkt alsof je een app zoekt als een frituur-automatiek bij een tankstation: even kiezen, muntje erin, lekker wijf vette hap eruit en klaar.

Die automatiek zoeken heel veel mannen al geloof ik...
lilalinda schreef:
21-02-2018 16:32
er zijn inderdaad (denk ik) veel mannen, die dit willen. Maar niet veel vrouwen. En daardoor zit vraag en aanbod scheef.
En moet je als man dus meer meebrengen dan alleen een harde pielemoos, dan moet er gewoon betaald worden.
.
Linda heeft het bij het rechte eind.
Dat ene loopse fotomodel uit miljoenen heeft een ruime keuze. Op elke straathoek, dus ze hoeft geen app te installeren.

Tinder komt nog het meest in de buurt. Misschien dat daar een klein percentage vrouwen puur op een gemakkelijke wip uit zijn. Maar nogmaals; de concurrentie is moordend, de buikspieren strak, de zonnebrillen glanzend en de filters geweldig.

Succes ermee.

Daarentegen; voor een paar euro wordt je als een koning ontvangen. Ik denk dat dit voor jou de meest aangewezen weg is.
Toen ik een tijdje vrijgezel was miste ik (vrouw) de seks ook. En via Tinder een aantal leuke contacten opgedaan. Al denk ik dat het voor vrouwen wel makkelijker gaat dan voor mannen (dat is wat ik terughoorde van die mannen). Ik sprak eerst af voor een drankje/kennismaking. Als dat klikte hadden we een leuke tijd met elkaar zonder enige verplichting. Ik ben hier steeds duidelijk in geweest en dit beviel destijds prima. Succes ermee!
Anniexx schreef:
22-02-2018 12:58
Toen ik een tijdje vrijgezel was miste ik (vrouw) de seks ook. En via Tinder een aantal leuke contacten opgedaan. Al denk ik dat het voor vrouwen wel makkelijker gaat dan voor mannen (dat is wat ik terughoorde van die mannen). Ik sprak eerst af voor een drankje/kennismaking. Als dat klikte hadden we een leuke tijd met elkaar zonder enige verplichting. Ik ben hier steeds duidelijk in geweest en dit beviel destijds prima. Succes ermee!
Dit dus. Tinder is voor mij dé uitkomst. Maar het is heel erg kaf van het koren scheiden, ik denk dat over het algemeen vrouwen toch wel een zekere klik zoeken.

Zoals Charles_Gentle28, Sereia en oudebaas ook al aangeven, is er een overdaad aan mannen die een fwb zoeken. Mijn advies? Wees eerlijk, ik heb geen zin in mijn tijd te verdoen aan een kerel die niet eens durft te zeggen dat ie geen relatie zoekt maar een fwb als ik er direct naar vraag. En ik verlang dat de man in kwestie sowieso interesse in mij als persoon heeft. Ik swipe overigens meteen links op halfnaakte badkamerselfies (desperate much?), geen profielteksten of een gebrek aan foto's.

Als je echt iets heel casuals wilt: de kroeg. :biggrin:
Wat Annie zegt geldt ook voor mij als single vrouw.

Maar dat gaat dus niet met een app of site waar je inlogt omdat je op dat moment toevallig geil bent en dan direct een adresje vindt waar je diezelfde avond nog naar toe kan om daarna nooit meer iets van je te laten horen.

Zo werkt dat niet voor vrouwen.

En ja, als je als vrouw in bent voor casual sex is de keuze reuze. Dus spreek ik alleen zo nu en dan af met leuke, knappe maar vooral aardige mannen die goed communiceren en mij van te voren een goed en prettig gevoel weten te geven. En dat kan best spicy zijn en hoeft niet met rode rozen en romantiek. Maar enige persoonlijke interesse is wel het minste. En als ze daarna nog eens terug willen komen dan verwacht ik ook gewoon ook netjes nog een leuk berichtje en knipoog de volgende dag of een 'hoe gaat het met je' enige tijd later.

Kan of wil je niet op die manier investeren in contact, dan kun je inderdaad uitstekend naar een prostituee.

Ik verbaas me echt elke keer nog over mannen die hier (maar ook elders) denken dat ze zomaar snel en gratis sex kunnen scoren terwijl ze (althans dat blijkt nergens uit) niets te bieden hebben.
Die tips van 'interesse tonen' gaan niet werken voor iemand zoals TO hoor.
Je merkt het echt wel op als iemand dat zit te faken, en dan haak je gauw af.
Geen oprechte interesse en een overduidelijk spel.

Denk dat het juist voor een man zoals TO heel moeilijk gaat zijn makkelijke seks te vinden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven