Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met Boer zoekt Vrouw!

11-01-2009 22:21 5013 berichten
Alle reacties Link kopieren

Verboden woord:

ZWNNGMW (oftewel: Zij Wiens Naam Niet Genoemd Mag Worden)

Verzoekje: zouden jullie wijzigingen voor de tabel een kleurtje willen geven? Thanks!

Link naar het nieuwe topic: Afvallen met...
quote:Yoels schreef op 25 februari 2009 @ 22:58:

Ik heb echt zooo'n slechte relradar. Tijd genoeg om alles bij te houden zou je zeggen, maar ik vind dat soort topics altijd pas op het allerlaatst - dat je zeg maar halverwege bent met lezen en dat het topic dan ineens verwijderd is

Ach, je moet het toevallig oppikken ergens. Ik kreeg een tip van MdK, geloof ik. Heb me opperbest vermaakt

Nu lekker slapen. Trusten!
Ik had gisteren een goede relradar, want was er vroeg bij en m'n humeur knapte er erg van op

Had gisteren gewon niet zo m'n dag. Het lukt me al vanaf het weekend ook niet om Gezond te doen, ik blijf maar snaaien en daar baal ik van (en dan voel ik me nóg vervelender). Heb zojuist besloten dat ik nu dus écht stop met snaaien, want dan voel ik me vast beter!

Heb de balen van m'n ogen, want het gaat gewoon niet goed. Het leek even beter te gaan, maar nee. Afgelopen maandag was ik al bij huisarts omdat het niet over gaat, maar een beetje blijft sudderen (net een beetje prikkerig gevoel enzo) en vanochtend had ik wéér hele rode dikke ogen . Morgenochtend dus weer naar huisarts. Ik heb het idee dat het ook allemaal met elkaar te maken heeft: ik blijf een beetje snotteren en af en toe hoesten, ik heb dus kiespijn door holtetoestand en ogen zijn nu alles bij elkaar al vier weken niet goed. Grrrr.

Tot zover het medische zeurmomentje van Erwt

Tien, hoest met jou?

En Age heb ik al anderhalve dag niet gespot?
Peas on earth!
Ah Pode, het klinkt ook echt niet fijn Komt het ook niet een beetje daar door, dat het eten niet zo goed lukt? Tenminste, ik merk dat ik makkelijker gezond eet als ik me verder ook goed voel. En wat ook altijd helpt om de draad weer op te pakken: 1 dag die goed verlopen is. Als die ene dag gelukt is gaat de rest redelijk vanzelf ook weer weer
Hier zijn trouwens net de hechtingen uit de linkerkant van mijn buik gehaald (rechts was onderhuids gehecht dus daar zaten alleen hechtpleisters op). Dat deed meer pijn dan die hele wond gedaan heeft De huisarts vroeg op een gegeven moment of het wel ging, toen heb ik maar iets gemompeld over dat het litteken al zo vaak open is geweest dat het vast daardoor gevoeliger was. Echt hoor, mijn pijngrens is volgens mij best hoog, ik voelde me nu wel een beetje een mietje
Whahaha moet je nagaan hoezeer ík me nu een mietje voel met mijn gezever over oogontstekingjes

Peas on earth!
Hoor ik daar mietje?

Present!

PodE, wat vervelend dat je maar door blijft modderen met je gezondheid. Het is dat ik ver bij je vandaan zit, anders had je rustig mij -als wandelende infectiebron - de schuld kunnen geven! Vervelend voor je en misschien moet je even niet zo heel hard voor jezelf en je snaaineigingen zijn. Alhoewel er natuurlijk wel grenzen zijn he! (sprak zij streng..)

Yoels, dat klinkt niet echt superlekker, die hechtingen eruit halen. Ben je nu wel 'klaar', qua hele operatiegeschiedenis en nacontrole enzo? Voel je je nog steeds ok, of merk je dat het gewoon richting 'goed' gaat? Zou wel fijn zijn voor je!

Hier gaat het eigenlijk best goed. Nog steeds beetje pieperig ademhalen, maar niks waardoor ik niet meer kan werken. Ga denk ik morgen toch maar eens kijken!

Oh en Drift: volgende week woensdag heeft Age de eetdate met LC, of ik moet iets helemaal verkeerd begrepen hebben. Begrijp overigens niet waar zij uithangt, niks voor haar om zo lang weg te zijn? Tenzij... ze een lekkere kerel op een wit paard is tegengekomen en ze samen richting sunset gegaan zijn... in dat geval mag ze dágen- wat zeg ik, wéken- wegblijven hoor
Hè helaas... Tien heeft ongelijk

Kwam even een snelle doen vanaf m'n werk.

Best druk, en ik heb een kater

Gisteren met collega's en vriendinnen uit eten geweest, 2 voorstellingen gezien en toen met 1 collega nog 1 wijntje doen. 1 Wijntje werd 3 wijntjes en 3 wijntjes werd behoorlijk aangeschoten dronken

Ik merkte tijdens de laatste voorstelling dat ik trek had, dus ja, dan hakken die wijntjes er goed in. Oeps! Was wel heeeeel gezellig!

En zit nu keihard te werken, vanavond lees ik weer bij...

Doeg!
Hallo

Age dronken en nu een kater Zo voelde ik me afgelopen maandag ook ongeveer.

Erwt, balen dat je ogen maar op blijven spelen en je daardoor zo door kwakkelt! Ik hoop dat de dokter morgen iets nuttigs te melden heeft.

Yoels, auw! Gaat het weer een beetje nu ze eruit zijn?

En Tien voelt zich wat beter, mooi zo!

Ik wilde vandaag op de laatste werkdag voordat ik richting nieuwe werkplek ga en ik ontzettend ga goochelen met mijn werkplekken een hoop dingen doen, afronden en opruimen. Ook nog allerlei afspraken die ECHT nu even moesten dus ik heb een ren- en vliegdag gehad. Lang niet alles kunnen doen natuurlijk maar de dingen die ik gedaan heb zijn nu ook echt af.

Wat een gedoel zeg, zo'n studie waarbij je van werkplek moet gaan wisselen Gelukkig heb ik er veel zin in dus dat maakt een hoop goed!

Morgen nog een dagje opleiding maar dat is altijd leuk en meestal best relaxed dus ik heb voor mijn gevoel weekend!
Zo... teruggelezen!

Yoels, jaaaa, leuke tassen hè? Ik word altijd erg hebberig van die winkel, ze verkopen daar ook superhippe shirtjes (ik heb er 'maar' 3 ). Die eerste tas die je liet zien die heb ik in een groter formaat, en die tweede tas die je liet zien daar heb ik een riem van

En deze heb ik ook, superhandig voor m'n werk en voor festivals

Wat súperfijn dat je weer wat kunt lopen!! Joehoe!!

An ai!! Hechtigen eruit halen... heb het gelukkig nog nooit meegemaakt maar kan me indenken dat het verre van prettig is

Whoehoe, Drift alweer laatste werkdag. Leuk om maandag op een andere plek te beginnen. Je komt toch nog wel een paar dagen per week terug op je huidige plek toch?

Heb je de afwas inmiddels gedaan? (ik nog niet...)

Ha Tien, fijn dat het wat beter gaat. Wel rustig aan doen hè?

PodE, balen dat je nog steeds zo sukkelt. Het wordt tijd voor beter weer, dat zal vast helpen!

En ik herken het ook... als ik snaai (wat heeeel lekker is) voel ik me behoorlijk slecht. Alle snaai weggooien of aan Xan voeren dan maar?

Mdk, klinkt goed! Heeeeerlijke burrito's! Denk dat ik dit weekend ook weer wat mexicaans in elkaar draai

Ik heb vanavond een stoommaaltijd bij AH gehaald: kip rozemarijn met sperziebonen en krieltjes. Maar 475 kcal.

Had er nog wel wat mayo bij gedaan

Zo, en nu even op ups.com kijken wanneer m'n cartridges komen. Waarom komen ze 's avonds geen pakketjes bezorgen? Overdag werk ik toch?
Whaha! Die man van de UT (universiteit twente) die nu bij Netwerk praat over het vliegtuigongeluk kwam altijd bij de AH boodschappen doen waar ik werkte Met z'n rugtasje op... Nu heeft 'ie een net (maar groen-professorig) jasje aan.
Heb Netwerk niet gezien maar kan me wel ongeveer een beeld vormen van zo'n UT-professor

Hoe gaat het met je katerige gevoel trouwens?

Ik blijf inderdaad ook nog een aantal uren maken op mijn huidige werkplek maar zeker in de eerste weken zal ik het een behoorlijk gegoochel vinden en ik verwacht ook wel moe te zijn van de nieuwe indrukken enzo.

Ik ga even een wasje vouwen. Afwas staat voor daarna in de planning

Krijg net een sms van mijn studie vriendinnetje. We hebben morgenvroeg intervisie en dat was ik helemaal vergeten Dat betekent dat we een uur eerder beginnen. Het is niet echt verplicht dus ik ben me nu aan het bedenken of ik lekker een uurtje langer in bed blijf liggen en ga spijbelen of dat ik toch maar zal gaan.
'de vakbeweging na de welvaartsstaat'

Nog 196 pagina's.... zal ik het boek lezen voor mijn afstuderen of net doen alsof en er interessante quotes uithalen tijdens het doorbladeren?

Pfft.... probeer me op mijn studie te storten, maar het wil nog niet zo

@ Tientje: ga je zaterdag nog uit?

@ Yoels: hechtingen die eruit moeten doen zoooo'n pijn. AU!

@ PodE: arme jij dat je zo aan het kwakkelen blijft, ook voor jou een

@ Drift: vroeg me bijna af of jij mijn studievriendinnetje was. Heb ook morgen intervisie

@Agent: wat een leuke spullen allemaal! Moet niet teveel kijken, word ik hebberig van
Normaal voel ik er eigenlijk niks van als hechtingen eruit gaan maar ik snap nu waarom ze zo gevoelig waren, alle plekjes zijn ontstoken Ze waren met hechtingen erin al een beetje rood, maar nu heb ik echt 22 knalrode stipjes op mijn buik Ik heb er net spul op gesmeerd, zal wel weg gaan.

Age, die is ook gaaf ja! Oh, ik word er echt hebberig van :-D

Drift en Vinyl, ksst, aan het werk en intervisie jullie! Of gewoon uitslapen en quotes, euh, quoten. Effectief studeren is best oké toch?
Oh, ben lekker in de war, mijn intervisie is zaterdag

Anyway.... studeren vind ik niet erg, leren voor een tentamen ook niet. Maar dit afstuderen is nieuw voor me, en een stuk creeeren is dan ook (nog) niet aan mijn besteed...

Enne.. ontstoken? AU!
Als jullie nu allemaal een bestelling bij mij plaatsen dan neem ik alles wel mee op 4 april

He bah studeren... ben blij dat ik daar van af ben.

Nou ja zeg! Ik ben vandaag precies een half jaar afgestudeerd!!
Om het ontopic te houden

Lijstje:

Flakes/melk

3 sultana biscuit

2 volk boterham, 1 met linera paté en 1 met appelstroop

1 cracker met appelstroop

stoommaaltijd kip rozemarijn/krieltjes/sperziebonen

klein handje brød in de melk

'Strawberry Strike' van Shakie's (is met yoghurt, banaan en aardbei)

3 grote glazen water

klein glas 'milk & fruit'

1 groot glas roosvicee

Heb vanmiddag helemaal geen tussendoortje gehad bedenk ik me nu! Heb zo hard gewerkt dat ik er niet eens aan gedacht heb, en ik had er dus ook geen behoefte aan...

Even caloriechecker invullen...
1372 kcal vandaag
Vraagje... ik heb de hele dag al een soort chemische smaak achter in m'n keel. Maar niet als ik eet...

Komt dat door m'n kater of is er een keel-ontsteking op komst?

Ik kan me herinneren dat ik het vaker heb gehad maar weet niet meer wat het nou was

Zit nu die vieze smaak te verdrijven met het laatste handje slof geworden bröd in de melk

(en nee, tanden poetsen, water drinken en tictac's helpen niet )
Even snel een zwaai

Ben wezen sporten en het was lekkerrrrrr!! Minpuntje was wel dat een salade en twee broodjes niet voldoende bodem waren, tegen het eind van de les zag ik zwarte vlekken. Zit nu dus braaf een bakje kwark leeg te lepelen, best lekker als je honger hebt

Morgen weer werken, jottem.. Age, wat gaan we bij jou bestellen?

Slaap lekker meisjes!
quote:Vinyl schreef op 26 februari 2009 @ 21:38:

Oh, ben lekker in de war, mijn intervisie is zaterdag

Daar heb ik ook last van Dacht dat ik volgende week ofzo intervisie had. Ben mezelf er inmiddels van aan het overtuigen dat ik morgenvroeg best een keertje kan missen. De volgende keer is al over drie weken...

Opleiding is op zich zeker geen ramp, heb hard mijn best gedaan aangenomen te worden. Af en toe heb ik alleen niet zo'n zin

Yoels, als de plekjes van de hechtingen ontstoken zijn kan ik me voorstellen dat het pijn doet. Au!

Age, goed hoor een dag zonder tussendoortjes!
Age, ik heb geen idee, sorry!
Volgens mij kan dat door de kater komen Age.
Slaap lekker Tien!

En wel goed voor jezelf zorgen hoor! Zwarte vlekken zijn niet goed. En hoop dat je dagje werken goed gaat morgen!
Oh, nog even heeel snel: Drift, heb je mijn mail gelezen? Hoeft niet, mág he, lijkt me leuk
quote:Tientje79 schreef op 26 februari 2009 @ 22:38:

Oh, nog even heeel snel: Drift, heb je mijn mail gelezen? Hoeft niet, mág he, lijkt me leuk Heb 'em toevallig net beantwoord. Heb er in gezet dat het niet hoeft maar als je het leuk vind mag het natuurlijk sowieso!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven