Dringend advies nodig
woensdag 21 februari 2018 om 17:40
Vandaag ben ik erachter gekomen dat onze buurman geen gas/elektriciteit heeft in huis. Hij gebruikt een vuurkorf in de woonkamer.
Vreemd genoeg nooit wat geroken oid. Buurman is sowieso erg vreemd.
Ramen zijn dicht trouwens. Muren zwart en ramen ook (en zn hond).
Politie is er meerdere malen geweest afgelopen tijd maar doen verder niks. Net weer gebeld maar nog geen politie te zien.
Ik weet nu niet zo goed meer wat ik moet doen en wie ik kan bellen.
Heeft iemand advies voor mij?
Vind dit doodeng want wil geen brand in huis en heb een dochter.
Verwijder dit topic later vandaag ook weer Ivm herkenbaarheid.
Alvast bedankt
Vreemd genoeg nooit wat geroken oid. Buurman is sowieso erg vreemd.
Ramen zijn dicht trouwens. Muren zwart en ramen ook (en zn hond).
Politie is er meerdere malen geweest afgelopen tijd maar doen verder niks. Net weer gebeld maar nog geen politie te zien.
Ik weet nu niet zo goed meer wat ik moet doen en wie ik kan bellen.
Heeft iemand advies voor mij?
Vind dit doodeng want wil geen brand in huis en heb een dochter.
Verwijder dit topic later vandaag ook weer Ivm herkenbaarheid.
Alvast bedankt
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
woensdag 21 februari 2018 om 20:42
Maar je hoeft iemand niet weer aan te sluiten als het winter wordt, het kan dat hij al in de zomer afgesloten was. (Overigens dacht ik dat het alleen niet mocht als het vroor)
woensdag 21 februari 2018 om 21:05
Wij hebben destijds hetzelfde meegemaakt met onze buurman. Ook een vuurkorf, daarnaast al ruim 30 jaar geen onderhoud meer aan zijn huis gepleegd, waardoor er een aantal bakstenen los raakten boven de stoep aan de straatkant. Daar liepen iedere dag heel wat kinderen langs naar school, naast zijn huis. Ik heb contact gehad met de wijkagent, en met de gemeente, en uiteindelijk is er daadwerkelijk actie ondernomen. We wonen er nu intussen niet meer, maar hij kreeg hulp, en uiteindelijk brandde de verwarming ipv de vuurkorf..
Succes hoor!