Zondag(ochtend)-topic.

25-02-2018 07:41 48 berichten
Gisteravond voelde ik mij ineens niet lekker. De nacht niet vlekkeloos doorstaan.
Vannacht enorm ziek geworden. Naar toilet gekropen en op de bank geploft. En daar lig ik nu nog steeds. Uitgeteld, brak en zwak.
Alsof mijn middenrif mijn rug en buik samentrekt tot 1 centimeter doorsnee.
Alsof er in mijn lichaam iets aan het ontbinden is.

Het moge duidelijk zijn hoe mijn zondag er uit zal zien.

Jullie spectaculaire plannen?
Ach, wat naar. Beterschap! :redrose:

Hier vanmiddag het plan om met dreumes naar de binnenspeeltuin te gaan. Had dat gisteren al bedacht, maar bedenk me nu dat het vakantie is. Maar ach, op zondag zal het wel meevallen qua drukte hoop ik.
Alle reacties Link kopieren
Beterschap Troeteltje!!

Kinderen zijn uit logeren. Ben ik alsnog om vijf uur wakker en kon niet meer slapen. Nu lekker in pyjama met cappuccino forummen, Facebooken en zo met een lekker achtergrondmuziekje. Net uitgebreid de hond geknuffeld, en die komt af en toe effe een kopje halen (net een kat).
Vandaag paar verjaardagen op de planning. Maar bekijk even of en hoe dat gaat, aangezien ik nog veel moet liggen (zware operatie gehad). Maar heerlijk om weer wat mensen te zien en spreken.
Vanavond lekker tv kijken, kaarsjes aan, kachel aan. Perfecte dag!
Wat naar, Troeteltje, beterschap!

Ik lig al anderhalve week met griep op bed. Sinds gister gaat het weer iets beter, maar ik heb nog amper energie. Mijn plan voor vandaag is dus om vooral rustig aan te blijven doen, in de hoop weer wat energiereserves op te bouwen.
Beterschap dan maar.

Hier ook een zieke. Sinds gisterenavond keelpijn, nu ook hoofdpijn en verstopte neus en algeheel gevoel van malaise.

Zoon van veertien heeft het ook al een paar dagen. Vandaag neef jarig, hij wordt dertien, voor hem een heel speciale verjaardag, dus ik moet er even heen.

Ik werk in het onderwijs, en heb nu vakantie. En goede 'juf' is in de vakantie ziek, toch?
Vandaag voor de 2e keer mijn verjaardag vieren. Vrijdag was ik jarig en gevierd voor mijn moeder en nog wat andere familie, vandaag voor mijn vader en familie. Gisteren was zwager jarig en maandag is stiefdochter jarig. Ach ja...zo gaat het eigenlijk al 12 jaar en het is wel gezellig. Maar we zijn anderhalve week geleden verhuisd en moeten nog zoveel doen.
Ik heb nu voorjaarsvakantie, heerlijk een week geen mopperende pubers les hoeven geven ;-D . Ik zit nu heerlijk onder een dekentje met een glas verse muntthee te netflixen. Straks lekker mijn huis opruimen en gezellig maken met nieuwe kussenslopen en waxinelichthouders. Genieten van een nieuwe stoel die ik gisteren voor €20 bij een kringloopwinkel heb gekocht en waar ik verliefd op ben. Verder vandaag lekker lezen/netflixen/lekkere hapjes eten en vanmiddag nog even een frisse neus halen met een wandeling. Vanavond ga ik thuis een wellnessavondje houden en mijn nieuwe rituals douchegel en nagellak uitproberen.

Een ideale zondag voor een rasechte introvert ;-D.

En TS, beterschap!
timetraveler wijzigde dit bericht op 25-02-2018 08:27
1.54% gewijzigd
Over een uurtje stap ik in de auto om een jaar vergadering bij te gaan wonen.
twee en een half uur heen rijden en dan weer terug.
Behh Vijf uur in totaal moeten rijden, ik neem maar brood en koffie mee.
Vanavond lig ik dan ook op tijd in mijn bedje, hondjes mee als voetenwarmer,
Nou, dit is dag 5 van onverklaarbare hoofdpijn....

Normaal gesproken zou ik gaan sporten en lekker buiten bezig zijn.
Nu zit ik al dagen mijzelf in de weg (de verklaarbare ADHD)

Dus ik ga rustig aan vandaag iets in huis doen (ben aan het ruimen) boodschappen halen en koken voor een vriendin, we gaan onze vakantieplannen vanavond bespreken. En dan weer optijd naar bed en hopen dat de hoofdpijn morgen eindelijk weg is....
mefunny wijzigde dit bericht op 25-02-2018 08:35
0.47% gewijzigd
Zo die Gateway is nog nooit zo bad geweest. Zes keer reloaden om één submit te plaatsen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Beterschap voor de zieken!

Mijn man moet ineens werken dus de wekker ging heel vroeg. Lig nu in bed met oudste kind en kat. Jongste slaapt nog. Mijn vader komt straks op bezoek dus dat is wel erg leuk.

Verder relaxen.

Fijne zondag allemaal.

Mijn man moet ineens werken dus de wekker ging heel vroeg. Lig nu in bed met oudste kind en kat. Jongste slaapt nog. Mijn vader komt straks op bezoek dus dat is wel erg leuk.

Verder relaxen.

Fijne zondag allemaal.

Verder relaxen.

Fijne zondag allemaal.
Ik ga zo opstaan en wat werken. Daarna zal vriend de laptop nodig hebben voor zijn werk vermoed ik. Dan moet er nog een was worden gedraaid, soep en pastasaus voor de komende week gemaakt worden, en moet er een stofzuiger doorheen. En dan misschien nog wat PlayStation of een film :)

TO en anderen: beterschap!
Beterschap troeltje :rose:

Hier ga ik stressen voor de bedrijfsarts. Morgen moet ik weer. Was in januari afgekeurd van depressieve klachten en automutilatie. Maar therapie is eind januari verzwaard, en ik voel me nog steeds kut. Dus ben onwijs bang dat de bedrijfsarts boos word dat t te lang duurt en ik nu al aan het werk (voor de klas) moet.

Stresst nog even verder...

Martje: misschien makkelijk gezegd, maar wat niet gaat, gaat niet toch? Succes met je gesprek.

Wij gaan vanochtend op bezoek bij mijn ouders, vanmiddag boodschappen doen en vervolgens naar oudere van vriend. Die laatste zien we niet zo vaak omdat ze niet zo dichtbij wonen. En ik vind het altijd fijn hen weer te zien, genoeg bij te kletsen.
Verder tussendoor nog wat kleuren.

Fijne dag!
Beterschap TO.

Hier eindelijk allemaal weer wat opgeknapt.
Rustig aan opstarten..zo de hond uit laten...daarna koffie en dan schoonmaken.
Begin vd middag voetbal kijken en daarna met buurvrouw en de kids even lekker uitrazen op de kinderboerderij.
Good morning!

Ik heb maandenlang mijn dagen grotendeels ziek/hangend doorgebracht (overspannen-achtig) maar ik lijk er bovenop te zijn.

Ga vanmiddag wandelen, 16 km. Zal zo even kijken wat ik voor warme kleding kan dragen.
Leuk weekend zo, vrijdag ook gewandeld, was prachtig. En gisteren geshopt met een paar dames. Heeeeeeeel veel prikkels en ik kon het gewoon handelen, yeah.
Ben benieuwd naar de wandeling van vandaag, het is een gebied dat vrij open is volgens mij, we zullen wel veel wind krijgen.

Wie ziek is beterschap en wie niet ziek is: Ga lekker naar buiten :proud:
Je kunt méér.
Nu aan het bijkomen vannacht. Gisteravond uit eten geweest, maar dat moest er vannacht allemaal weer uitkomen aan alle kanten. Kon zowel mijn bed als mezelf gaan wassen. Voel mij nu leeg maar niet ziek, dus ik denk een voedselvergiftiging. Vandaag maar een beetje rustig aan doen.
Veel zieken lees ik. En toch ook leuke doch drukke plannen voor enkelen.
Ik net gedouched. Wilde me weer beetje mens voelen. Schone pyama, schone deken op de bank en weer liggen. Vandaag blijf ik in pyama, al jaaaaaaaaaren niet meer gedaan.
Bedenk me wel net dat ik tanden nog wil poetsen! Dus weer opstaan.

Wel eten? Niet eten? Wel drinken? Niet drinken? Ben er nog niet achter.
Ik had gisteravond feestje en kids zijn uit logeren. Ipv het uitslapen waar ik mr op had verheugd hele nacht liggen hoesten. Zo maar eens kopje thee drinken bij schoonouders en stukje wandelen..
@troeteltje;
Heel verstandig om een pyjamadag in te lassen! Ik was zo dom om toch nog naar een reeds lang daarvoor gepland etentje te gaan vorige week, en de volgende dag voelde ik me of er een tractor over me heen was gereden :facepalm:

Eten kun je even aankijken, maar het is wel heel belangrijk dat je veel drinkt. Dat helpt niet alleen om je vocht op peil te houden, maar ook om de gifstoffen uit je lijf te spoelen.
@troeteltje wel goed blijven drinken: thee met suiker, limonade etc. Qua eten misschien een beschuitje met suiker. Ik ga zo ook aan een bechuitje, de thee blijft erin zitten.
Ik vier vandaag m’n verjaardag, maar heb voor de 4e dag op rij een vreselijke keelpijn. Nu zit ik in dubio, iedereen afbellen of een bak paracetamol erin en er vanuit gaan dat ik het door de drukte niet zo doorheb.

M’n dochter wordt zo weer teruggebracht door haar vader, daar moet ik me eerst maar eens op voorbereiden.
Drinken zal ik doen op basis van jullie advies. Eten nog even niet. Zal proberen vanmiddag wat brood te eten. Ik merk dat mijn lichaam daar wel trek in heeft.

Beterschap gewenst!

Man is net weg met kind. Ik even stilte in huis. Ik ben moe echter man zegt altijd dat ik daar niet aan moet toegeven. Want dan vannacht niet slapen volgens hem.

Ik ga Netflix opzetten en als ogen dichtvallen merk ik het wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven