wat past er bij de naam Amy?
zondag 25 februari 2018 om 09:51
inmiddels 17 weken zwanger.... en volop aan het nadenken over nieuwe baby namen. 80% kans op een meisje.. beentjes zaten dicht bij de echo .. dus ook nog kans op.een jongen ... welke meisjes en ook jongens namen passen er bij de naam Amy ?
wij houden van korte / niet te lange namen.
alvast bedankt !
wij houden van korte / niet te lange namen.
alvast bedankt !
zondag 25 februari 2018 om 10:02
zondag 25 februari 2018 om 10:27
Waar is dit nou voor nodig? Ze vraagt gewoon of mensen mee willen denken.
Als we allemaal alleen maar andere bronnen gaan gebruiken dan Viva forum valt hier ook maar weinig te beleven hè?
Je kunt ook eens een keer niet reageren ipv zo flauw doen.
zondag 25 februari 2018 om 10:33
zondag 25 februari 2018 om 10:43
Ik heb de regels nog es nagelezen en er staat nergens dat ik aan specifieke eisen moet voldoen bij een reactie. Bij deze dus.
Jij mag dit schrijven maar ik mag ook gewoon reageren zoals ik dat wil.
En mocht je het nog niet weten, viva forum is echt meer dan alleen namen en ander baby geleuter hoor.
En iemand anders merkte al op Er zijn namen draadjes speciaal bedoelt voor dit geleuter.
zondag 25 februari 2018 om 11:05
Je tampon zit scheef.nina1966 schreef: ↑25-02-2018 10:43Ik heb de regels nog es nagelezen en er staat nergens dat ik aan specifieke eisen moet voldoen bij een reactie. Bij deze dus.
Jij mag dit schrijven maar ik mag ook gewoon reageren zoals ik dat wil.
En mocht je het nog niet weten, viva forum is echt meer dan alleen namen en ander baby geleuter hoor.
En iemand anders merkte al op Er zijn namen draadjes speciaal bedoelt voor dit geleuter.
zondag 25 februari 2018 om 11:08
zondag 25 februari 2018 om 11:23
Ik snap dat je passende namen wil, maar over 18 jaar zijn ze "losse" personen. Niemand in mijn omgeving weet hoe mijn broer en zus heten. Kies dus voor een naam die je ook los mooi vindt. Misschien één van deze namen?
Esmee
Zoe/Zoey/Zooey
Eleanor
Nora
Nina
Elle/Ella
Julia
Sam/Sem
Tom
Stef
Vic
Bas