Tomcat - eerste drie mensen
maandag 26 februari 2018 om 13:27
Hoi allemaal, voor de eerste drie mensen leg ik kaarten, het geven van feedback is verplicht.
Stel je vraag, en leg daarbij wel een beetje uit wat de situatie is.
Kloppen de kaarten van Tomcat
Stel je vraag, en leg daarbij wel een beetje uit wat de situatie is.
Kloppen de kaarten van Tomcat
maandag 26 februari 2018 om 13:27
Wanneer krijgt mijn zoon een woning toegewezen?
Edit: sorry, beetje kort door de bocht
Mijn zoon is inmiddels 23 en het is hier in de stad heel moeilijk om een huurwoning te vinden. Hij doet al regelmatig mee aan lootwoningen en reageert zeer vaak.
Edit: sorry, beetje kort door de bocht
Mijn zoon is inmiddels 23 en het is hier in de stad heel moeilijk om een huurwoning te vinden. Hij doet al regelmatig mee aan lootwoningen en reageert zeer vaak.
anoniem_63e9328468450 wijzigde dit bericht op 26-02-2018 13:29
68.67% gewijzigd
maandag 26 februari 2018 om 13:31
Ik hoopte bij de eerste drie te zitten en wilde zo kort en bondig als mogelijk zijn!
Hier is het geval "dochter":
Het meisje is zes jaar en zit in groep 2. Op alle vlakken lijkt ze meer dan toe te zijn aan groep 3, maar school wil haar niet meer bieden. Ze heeft totaal geen aansluiting met de kinderen uit haar klas en mist haar vriendinnetjes die nu in groep 3 zitten. Wat we ook doen, dochter vindt school al een tijdje heel erg stom!
Wat is dus wijsheid: een versnelling of een andere school waar ze meer creatieve dingen doen en een andere benadering hebben dan onze huidige school?
Het meisje is zes jaar en zit in groep 2. Op alle vlakken lijkt ze meer dan toe te zijn aan groep 3, maar school wil haar niet meer bieden. Ze heeft totaal geen aansluiting met de kinderen uit haar klas en mist haar vriendinnetjes die nu in groep 3 zitten. Wat we ook doen, dochter vindt school al een tijdje heel erg stom!
Wat is dus wijsheid: een versnelling of een andere school waar ze meer creatieve dingen doen en een andere benadering hebben dan onze huidige school?
maandag 26 februari 2018 om 13:35
Wanneer kan ik je niet vertellen..
Ik krijg wel dat wanhopen waarschijnlijk dichtbij is maar dat dat niet nodig is, onder de oppervlakte gaat het goed, hij gaat langzaam de goede kant op. Het zal nog even duren en het zal echt wel erop gaan lijken dat het nooit gaat lukken..maar pas op, ga daardoor niet overhaasten, houd de ogen goed open en kijk de kat even uit de boom..niet te goed van vertrouwen zijn, controleer of alles wel is wat het is.
Hij zal concessies gaan doen aan zijn originele plan, maar dat pakt beter uit dan zijn originele plan was, er zit een onvloed uit het verleden..misschien een huis, buurt, dorp, omgeving die hij van vroeger kent ofzo? of misschien vrienden van vroeger die een rol spelen of ergens wonen wat hem ook inspireert..zoiets.
Veel geluk!
maandag 26 februari 2018 om 13:38
Oh super, dankjewel!tomcat schreef: ↑26-02-2018 13:35Wanneer kan ik je niet vertellen..
Ik krijg wel dat wanhopen waarschijnlijk dichtbij is maar dat dat niet nodig is, onder de oppervlakte gaat het goed, hij gaat langzaam de goede kant op. Het zal nog even duren en het zal echt wel erop gaan lijken dat het nooit gaat lukken..maar pas op, ga daardoor niet overhaasten, houd de ogen goed open en kijk de kat even uit de boom..niet te goed van vertrouwen zijn, controleer of alles wel is wat het is.
Hij zal concessies gaan doen aan zijn originele plan, maar dat pakt beter uit dan zijn originele plan was, er zit een onvloed uit het verleden..misschien een huis, buurt, dorp, omgeving die hij van vroeger kent ofzo? of misschien vrienden van vroeger die een rol spelen of ergens wonen wat hem ook inspireert..zoiets.
Veel geluk!
Ik laat je weten wat de uitkomst is als het duidelijk wordt!
maandag 26 februari 2018 om 13:42
sterke kaarten krijg ik..in het verleden een krachtige fine situatie, gelukkig huis, in het heden zit je in een traject dat lang duurt maar dat je gewoon door moet..het gaat nog een tijd duren maar het is niet voor niets, het gaat je opleveren ook deze periode.
Op de achtergrond is er iemand die je helpt, inspireert, bijstaat, maar dit lijkt voor jou op dit moment niet heel erg duidelijk, het is er wel, je bent zeker niet alleen en degene die er is helpt je ook echt.
Het gote obstakel op dit moment is iets wat je zelf lijkt te hebben gezaaid..het is de opbrengts van je eigen acties krijg ik.
Gelukkig krijg ik ook dat je langzaam maar zeker wel naar betere tijden gaat..niet snel..maar wel zeker
Op dit moment kan je eigenlijk het beste opladen, genieten, inspiratie opdoen die je energie geeft om je wensen te vervullen..het is best een goed periode om wat leuks te doen
voor de toekomst vind je uitstekende manieren om je huidige situatie om te draaien naar iets dat heel positief voor je uitpakt, creatief denken en dan kan je meer tegelijk oplossen dan je denkt.
Veel sterkte!
maandag 26 februari 2018 om 13:51
Ik krijg dat ze nog aan het leren, oefenen is en nog niet klaar om te tonen wat ze kan, als verborgen invloed ligt er een kaart die mij een beetje verward daarover..ik weet niet of het goed of slecht is maar iemand die alles wat nodig is met gemak kan doen..die heeft een flinke invloed, misscien wordt er teveel voor haar gezorgd waardoor ze een zelfstandigheid mist..of misschien kijkt ze zlef teveel op tegen deze persoon waardoor ze onzeker wordt..of ze is de persoon..in dat laatste geval..het ligt verborgen, het is niet aan de oppervlakte, misschien moet ze zichzelf meer laten zien en horen..is dat soms wat ze nog moet leren? ze kan het wel maar laat het niet zien?Mejuffrouwmuis schreef: ↑26-02-2018 13:31Ik hoopte bij de eerste drie te zitten en wilde zo kort en bondig als mogelijk zijn!
Verder bekwamen is een obstakel..dat is wel weer in lijn dan..je moet het zelf plaatsen hoe het zit..denkt ze het al te kunnen en daarom stagnatie? Het verdere bekwamen ergens in is echt nodig op dit moment..daar blokkeert ze op.
De omgeving is gunstig, daar staat alles open en kunnen haar wensen vervult worden
Als actie zit het op emotionele zorg..zichzelf en anderen emotioneel..daar zit iets..voor de toekomst krijg ik dat ze iets achter zich moet laten, een gebeurtenis of voorval..niet leuk maar niet te veranderen, ze moet dat loslaten..achter zich laten en doorgaan..
Hoop dat je er iets aan hebt.
maandag 26 februari 2018 om 13:58
Dank je Tomcat! Je drukt me even met de neus op de feiten en dan vooral een feit dat ik tot nu toe negeerde.
Dochter is de jongste van vier en het enige meisje. Haar broers zijn dol op haar en behandelen haar als een prinses op de erwt. En mijn rol? Ik denk dat ik haar klein hou... Ze is mijn kleintje en zo behandel ik haar ook: als een klein, bijna willoos meisje.
Ik denk dat we haar teveel pamperen en haar te weinig zelf laten doen en proberen.
Je zin: "ze kan het wel, maar laat het niet zien" is een belangrijke. Ik denk dat wij haar dus klein houden en onbewust haar vertellen dat ze dingen niet hoeft te kunnen. Met de dag zien we haar onzekerder worden en ik denk dat de sleutel bij mij en mijn man ligt.
We gaan stoppen met haar als kleintje te behandelen en haar behandelen zoals ze is: een grote meid van zes jaar.
Dochter is de jongste van vier en het enige meisje. Haar broers zijn dol op haar en behandelen haar als een prinses op de erwt. En mijn rol? Ik denk dat ik haar klein hou... Ze is mijn kleintje en zo behandel ik haar ook: als een klein, bijna willoos meisje.
Ik denk dat we haar teveel pamperen en haar te weinig zelf laten doen en proberen.
Je zin: "ze kan het wel, maar laat het niet zien" is een belangrijke. Ik denk dat wij haar dus klein houden en onbewust haar vertellen dat ze dingen niet hoeft te kunnen. Met de dag zien we haar onzekerder worden en ik denk dat de sleutel bij mij en mijn man ligt.
We gaan stoppen met haar als kleintje te behandelen en haar behandelen zoals ze is: een grote meid van zes jaar.
maandag 26 februari 2018 om 14:41
maandag 26 februari 2018 om 15:57
hoi marjolein... ik weet dat je een kat overwoog maar eigenlijk denk ik dat een hond een heel goed idee zou zijn voor je...
een hond zorgt dat je buiten komt, en aanspraak krijgt van mensen (ook mannen!), en het is een dier dat echt voor binding kan zorgen... ook met je kinderen
tenslotte zijn er honden die zo goed getrained zijn dat ze je kunnen helpen en zo misschien de last verlichten voor je kinderen, jezelf of een mogelijke nieuwe partner
https://www.msweb.nl/extra/hulpmiddelen ... -helpt-ms/
een hond zorgt dat je buiten komt, en aanspraak krijgt van mensen (ook mannen!), en het is een dier dat echt voor binding kan zorgen... ook met je kinderen
tenslotte zijn er honden die zo goed getrained zijn dat ze je kunnen helpen en zo misschien de last verlichten voor je kinderen, jezelf of een mogelijke nieuwe partner
https://www.msweb.nl/extra/hulpmiddelen ... -helpt-ms/
Lorem Ipsum
woensdag 28 februari 2018 om 08:29
Oh wat goed! zou fijn zijn als het opschiet voor je.
nou maar hopen dat je tegen een leuke vent 'aanrolt'. Tomcat opent deze soort topics regelmatig dus een volgende keer een nieuwe kans! Maar je hebt eigenlijk geen reading nodig, je hebt hoop nodig en die is er wel hoor! Heb je de app Happ'n al geprobeerd?
Lorem Ipsum