Preston Palace update

28-02-2018 17:27 101 berichten
Hallo allemaal!

voor de geïnteresseerden😃

Ben met mijn lief in het weekend er geweest.
Heb als verrassing een suite geboekt.

Aangekomen was de suite schoon,groot,alles er op en eraan,ook een groot balkon ( ben een roker..ook een drinker btw 😋)

Alles is inbegrepen eten,drinken dus ook drank👍 haha

Het eten was ontzettend lekker en heeeel veel keuze,had niet verwacht! Ook veel keuze qua drank.. Holy moly heb van alles geproefd😃

Disco,karaoke bar,live muziek,midget golf,bowlen,zwemen,we hebben dat alles gedaan. Het zwembad wauw prachtig!!!!

Voor mijn schatje had ik nog een massage geboekt,wel extra voor betaald.

Er waren geen tokkies,en alles was schoon en het eten was super,ik kan het niet anders zeggen!

Het nachtje slapen heb me bijna 500 eurries gekost maar echt waar het was meer dan waard!
Dolletjes.
Alle reacties Link kopieren
Twobirds2 schreef:
28-02-2018 17:27
Hallo allemaal!

voor de geïnteresseerden😃

Ben met mijn lief in het weekend er geweest.
Heb als verrassing een suite geboekt.

Aangekomen was de suite schoon,groot,alles er op en eraan,ook een groot balkon ( ben een roker..ook een drinker btw 😋)

Alles is inbegrepen eten,drinken dus ook drank👍 haha

Het eten was ontzettend lekker en heeeel veel keuze,had niet verwacht! Ook veel keuze qua drank.. Holy moly heb van alles geproefd😃

Disco,karaoke bar,live muziek,midget golf,bowlen,zwemen,we hebben dat alles gedaan. Het zwembad wauw prachtig!!!!

Voor mijn schatje had ik nog een massage geboekt,wel extra voor betaald.

Er waren geen tokkies,en alles was schoon en het eten was super,ik kan het niet anders zeggen!

Het nachtje slapen heb me bijna 500 eurries gekost maar echt waar het was meer dan waard!
Geweldig.
500€ voor één nachtje?
En dan nog dáár ook?

:puh:
Tokkies zien zichzelf nooit als Tokkie maar zijn het wel....
Frankly my dear....
drakenvlieg schreef:
28-02-2018 17:36
500€ voor één nachtje?
En dan nog dáár ook?

:puh:
Ik kan inderdaad heel veel leukere hotels/resorts/whatever bedenken voor 500 euro per nacht.
Je bent een roker en een drinker.
Je hebt allerlei soorten drank door elkaar geproefd.

Ik denk maar zo dat jij vindt dat er geen tokkies komen omdat jezelf onder de definitie valt.

Maar fijn dat je het leuk hebt gehad.

En eerlijk is eerlijk dit klinkt mij ook een stuk leuker in de oren dan die ene unieke verantwoorde bed & breakfast waar je weinig meer kan doen dan op je kamer zitten.
Mensen, haha haal eerst jezelf naar beneden!

Ik vond en hij ook heel leuk daar, mag het?
500 euro? Waar heb je dat dan aan uitgegeven als alles all in is?
En mijn beeld van Preston Palace wordt weer bevestigd. Een vreetschuur vol met aso's die teveel van drank houden.
500 euries en alles was gratis!

:rofl:
500 EURO :-o
Voor dat geld ga je samen een weekendje naar Parijs!
Those who don’t believe in magic will never find it
sugarmiss schreef:
28-02-2018 17:37
Je bent een roker en een drinker.
Je hebt allerlei soorten drank door elkaar geproefd.

Ik denk maar zo dat jij vindt dat er geen tokkies komen omdat jezelf onder de definitie valt.

Ja, dan ben je direct tokkie inderdaad.
HayleyDunphy schreef:
28-02-2018 17:38
En mijn beeld van Preston Palace wordt weer bevestigd. Een vreetschuur vol met aso's die teveel van drank houden.
Is het ook. Ben er vaak geweest (kinderfeestjes of klassenuitjes) en vind het echt verschrikkelijk
Twobirds2 schreef:

Tuurlijk mag dat. Maar om dan te zeggen dat er geen tokkies waren... Er waren er dus in ieder geval 2. Daarbij is 500 euro echt veel geld, waar heb je dat in godsnaam aan uitgegeven?
500 euro zou ik er dus echt niet voor over hebben. Dat is het het echt niet waard vind ik.
Twobirds2 schreef:

Oh ja hoor, dat mag.
Maar serieus? € 500? Voor 1 nacht? Tering, dan mág het ook wel leuk geweest zijn zeg.
There is always something happening, and it's usually right now
1 keer geweest en het was uitermate treurig.
Klinkt voor mij als een regelrechte nachtmerrie met een behoorlijk prijskaartje.
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Roken, drinken, Preston Palace is per definitie Tokkie...
HayleyDunphy schreef:
Dit!
Voor 500 euro ga ik liever naar een goed hotel en eten in een sterrenrestaurant.
Als je zelf een tokkie bent zie je die andere niet meer.
ik geef mn bek ook maar een douw
Ik zie op de site 1 nacht in het weekend staan voor 189 euro, wat heb je er insvredesnaam bijgeboekt naast de massage dan als het all in is? Een hoer ofzo?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven