Preston Palace update
woensdag 28 februari 2018 om 17:27
Hallo allemaal!
voor de geïnteresseerden
Ben met mijn lief in het weekend er geweest.
Heb als verrassing een suite geboekt.
Aangekomen was de suite schoon,groot,alles er op en eraan,ook een groot balkon ( ben een roker..ook een drinker btw
)
Alles is inbegrepen eten,drinken dus ook drank
haha
Het eten was ontzettend lekker en heeeel veel keuze,had niet verwacht! Ook veel keuze qua drank.. Holy moly heb van alles geproefd
Disco,karaoke bar,live muziek,midget golf,bowlen,zwemen,we hebben dat alles gedaan. Het zwembad wauw prachtig!!!!
Voor mijn schatje had ik nog een massage geboekt,wel extra voor betaald.
Er waren geen tokkies,en alles was schoon en het eten was super,ik kan het niet anders zeggen!
Het nachtje slapen heb me bijna 500 eurries gekost maar echt waar het was meer dan waard!
voor de geïnteresseerden
Aangekomen was de suite schoon,groot,alles er op en eraan,ook een groot balkon ( ben een roker..ook een drinker btw
Alles is inbegrepen eten,drinken dus ook drank
Het eten was ontzettend lekker en heeeel veel keuze,had niet verwacht! Ook veel keuze qua drank.. Holy moly heb van alles geproefd
Disco,karaoke bar,live muziek,midget golf,bowlen,zwemen,we hebben dat alles gedaan. Het zwembad wauw prachtig!!!!
Er waren geen tokkies,en alles was schoon en het eten was super,ik kan het niet anders zeggen!
Het nachtje slapen heb me bijna 500 eurries gekost maar echt waar het was meer dan waard!
woensdag 28 februari 2018 om 17:34
Twobirds2 schreef: ↑28-02-2018 17:27Hallo allemaal!
voor de geïnteresseerden
Aangekomen was de suite schoon,groot,alles er op en eraan,ook een groot balkon ( ben een roker..ook een drinker btw)
Alles is inbegrepen eten,drinken dus ook drankhaha
woensdag 28 februari 2018 om 17:37
Ik kan inderdaad heel veel leukere hotels/resorts/whatever bedenken voor 500 euro per nacht.
woensdag 28 februari 2018 om 17:37
Je bent een roker en een drinker.
Je hebt allerlei soorten drank door elkaar geproefd.
Ik denk maar zo dat jij vindt dat er geen tokkies komen omdat jezelf onder de definitie valt.
Maar fijn dat je het leuk hebt gehad.
En eerlijk is eerlijk dit klinkt mij ook een stuk leuker in de oren dan die ene unieke verantwoorde bed & breakfast waar je weinig meer kan doen dan op je kamer zitten.
Je hebt allerlei soorten drank door elkaar geproefd.
Ik denk maar zo dat jij vindt dat er geen tokkies komen omdat jezelf onder de definitie valt.
Maar fijn dat je het leuk hebt gehad.
En eerlijk is eerlijk dit klinkt mij ook een stuk leuker in de oren dan die ene unieke verantwoorde bed & breakfast waar je weinig meer kan doen dan op je kamer zitten.
woensdag 28 februari 2018 om 17:40
Is het ook. Ben er vaak geweest (kinderfeestjes of klassenuitjes) en vind het echt verschrikkelijkHayleyDunphy schreef: ↑28-02-2018 17:38En mijn beeld van Preston Palace wordt weer bevestigd. Een vreetschuur vol met aso's die teveel van drank houden.
woensdag 28 februari 2018 om 17:40
Tuurlijk mag dat. Maar om dan te zeggen dat er geen tokkies waren... Er waren er dus in ieder geval 2. Daarbij is 500 euro echt veel geld, waar heb je dat in godsnaam aan uitgegeven?
woensdag 28 februari 2018 om 17:41
woensdag 28 februari 2018 om 17:42
Dit!HayleyDunphy schreef: ↑28-02-2018 17:38En mijn beeld van Preston Palace wordt weer bevestigd. Een vreetschuur vol met aso's die teveel van drank houden.