Weekendje weg

01-03-2018 12:15 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan zo'n 2x per jaar een weekend met zn tweeën weg. Eind augustus zijn we voor het laatst geweest en zijn we naar Antwerpen geweest. Hoewel wij geen stadsmensen zijn, hebben we ons geweldig vermaakt. Het was prachtig weer en hebben bijna 3 dagen lang op terrasjes gezeten. Toen was ons idee om nu naar Gent te gaan. Maar is dat ook zo leuk nu het geen zomer is? We willen over 3 weken gaan.

Verder willen we ook 1 dagje sauna met massage doen. Ik zie nu door de bomen het bos niet meer. Vriend geeft nl aan dat bijvoorbeeld Maastricht ook prima is en dat hij graag naar het strand of de Wadden wil (hoewel ik bij strand liever kinderen mee neem)

De plek is dus nog onduidelijk. Tips zijn van harte welkom!! Maar we zijn dus op zoek naar een luxe hotel met ontbijt en het liefst ook een bubbelbad op de kamer, sauna, massage en nee verder geen eisen. Maar als ik dat allemaal los boek is het nogal duur.. iemand een leuke ervaring ergens?
Ik zou niet boeken, maar afwachten wat 't weer doet voor je wat regelt. In maart/april kan het opeens zomaar lekker weer worden. Kun je gewoon op donderdag kijken naar 't weerbericht en dan pas beslissing waar naartoe en welk hotel.
Wij hebben hier eens een heerlijk weekend doorgebracht: https://www.westerburcht.nl Prachtige kamers, heerlijke omgeving en de sauna ligt ernaast. Ze hebben allerlei arrangementen; we hebben destijds dat Vitalia-3 dagen-arrangement gedaan.
Bedankt voor je reactie redbulletje!

Nienke, dat is echt precies waar we naar op zoek zijn! Alles onder 1 dak. Alleen te dicht bij onze woonplaats;) had ik er even bij moeten zetten maar liever geen Overijssel/Drenthe/Gelderland
-Nienke- schreef:
01-03-2018 12:38
Wij hebben hier eens een heerlijk weekend doorgebracht: https://www.westerburcht.nl Prachtige kamers, heerlijke omgeving en de sauna ligt ernaast. Ze hebben allerlei arrangementen; we hebben destijds dat Vitalia-3 dagen-arrangement gedaan.
Hier ben ik pas ook nog geweest inderdaad.
Heel fijn weekendje gehad toen. Er zullen in de rest van Nederland ook nog wel zulke dingen zijn.
Deze misschien? https://www.fortresortbeemster.nl/hotel/ Staat nog op ons verlanglijstje! Werd hier eens getipt door een forumster.
Ik was zelf op zoek naar een verjaardag cadeau , toen vond ik van der valk hotel Gilze-Tilburg. Het hotel ligt tussen Breda en Tilburg in.

Ze hebben luxe kamers, voor een redelijke prijs!

Ook krijg je gratis toegang bij de Toucan health club. Hier kun je zwemmen en er zit een welness, inclusief sauna. Ik zag net op de site dat je tot eind april 10% korting krijgt bij het boeken van een massage.

Ik hoop dat je er iets aan hebt :-D
Thnx! Vd valk is ons eerder goed bevallen
Dat ontbijt mmm

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven