KOUD!
donderdag 1 maart 2018 om 09:04
Vanochtend vroeg liep ik met de hond buiten, ik zag de marktkooplui hun kramen opbouwen in die ijzige kou.
Ik kwam thuis en de cv was nog niet warm. Ik woon in een huurwoning met slechte isolatie. Nu, twee uur later is het nog steeds niet warm in huis. Ik ga zo maar flink aan de schoonmaak, dan krijg ik het vanzelf warm.
Ik hou niet van kou, tenminste niet als ik het niet meer warm krijg.
Maar ik zit nog binnen. Met warme koffie.
En ik vraag me echt af: hoe is dit voor mensen die de hele dag buiten werken in die ijzige kou van vandaag?
Ik wens iedereen sterkte daarmee!
Ik kwam thuis en de cv was nog niet warm. Ik woon in een huurwoning met slechte isolatie. Nu, twee uur later is het nog steeds niet warm in huis. Ik ga zo maar flink aan de schoonmaak, dan krijg ik het vanzelf warm.
Ik hou niet van kou, tenminste niet als ik het niet meer warm krijg.
Maar ik zit nog binnen. Met warme koffie.
En ik vraag me echt af: hoe is dit voor mensen die de hele dag buiten werken in die ijzige kou van vandaag?
Ik wens iedereen sterkte daarmee!
vrijdag 2 maart 2018 om 09:45
Dus jij bent ook een oude nachtbrakerAdrianusdottir schreef: ↑02-03-2018 00:35Jonari dank je.
Nou ik vond het zo aardig. Als die man mijn zoon was geweest (ik heb geen kinderen) dan had ik gedacht wat een fijn mens is hij geworden. Ja ik ga hem dus morgen een fooi brengen al vindt iedereen het raar! Het zij zo dan!
Hoe gaat het met je? Ik ken je nog van vroeger zeg maar niet kunnen slapen.
Ik heb alleen geen idee wat je vorige nick was.
vrijdag 2 maart 2018 om 09:58
Ah, da’s wel jammer dan inderdaad. De mijne kruipt niet onder de dekens en moet normaal aan het voeteneind. Maar ik werd vanochtend weer wakker in een innige omhelzingIkje86 schreef: ↑01-03-2018 22:30Helaas mag die van mij juist nu niet meer in mijn bed wegens honden allergie en in combinatie met mijn voorhoofdholte ontsteking moet ik dus dat nu echt effe serieus nemen. Want voorheen kroop hij ook altijd op mijn bed en laatste tijd onder het dekbed lekker tegen mij aan. Ik mis dat nu wel![]()
vrijdag 2 maart 2018 om 10:10
Hier nog een. Ben gisteren gewoon op de fiets door windkracht 6 naar werk gefietst. Een uur heen en een terug met Tegenwind. Was min 8. Fris maar te doen hoor. Mijn kat is net zo, zit gewoon buiten op het balkon met dit weer. Ook op de slaapkamer slaapt hij boven op de deken terwijl het koud is boven. Het deert hem niet. Ga zo ook weer fietsen naar werk. Mensen zijn wel erg hysterisch om de kou, je zou denken dat we in Siberië wonen.winterqueen schreef: ↑01-03-2018 19:25Ik vind dit weer heerlijk! Veel beter dan die kleffe warmte in de zomer. Ik heb ook moeite met het reguleren van mijn lichaamstemperatuur, heb het snel te warm en kan die warmte niet kwijt. Enorm oncomfortabel. Ik ben nu dus in mijn element![]()