Opeens verslaafd

02-03-2018 17:06 47 berichten
Vanille vanille ik koop alles wat naar vanille smaakt en ruikt. Of het nou thee, toetje, geurkaars, wasmiddel is ik koop het. Idem voor alles waar lavendel in zit.
Ik heb hier nog nooit eerder last van gehad.
Hebben jullie ook plotselinge verslavingen.
anoniem_353921 wijzigde dit bericht op 02-03-2018 17:09
1.99% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ttass schreef:
02-03-2018 17:50
Ik vond chocolade lekker. Nu moet ik er niks van hebben. Doe mij maar fruit.
Fruit is ook heerlijk! Maar fruit met chocolade... Meer moet een mens niet hebben haha, of althans: ik toch niet
Ttass schreef:
02-03-2018 17:50
Ik vond chocolade lekker. Nu moet ik er niks van hebben. Doe mij maar fruit.
Is dat ook plotseling?
There is always something happening, and it's usually right now
Grobbekuiken_ schreef:
02-03-2018 17:55
Is dat ook plotseling?
Nee hoor ik heb fruit altijd lekker gevonden.
Kind heeft het met squshy's.
Ik heb het met nike air max/ jordans en jurken.
Oh en afgeprijsde bh's in mijn maat (zeer zeldzaam, laatst was mijn merk 70 % afgeprijsd. Afrekenen was orgastische ervaring).
Very__Cherry schreef:
02-03-2018 17:09
Ik heb een vanille obsessie.
Overal waar ik kom, roept men, Het ruikt hier naar spekjes!
Allemaal dank zij het parfum wat ik in Italië heb gekocht, en niet ga verklappen.
Haha, wat leuk om te lezen! Ik ben ook echt al jaren dol op vanille en heb een (duuuuur!) parfum met pure vanille dat ik soms gebruik. Dan zeggen ze ook vaak: ‘Hm, het ruikt hier naar taart / cake / koekjes!’ Doordeweeks gebruik ik SeeByChloe, daar zit ook een vleugje vanille in :heart:

M’n lievelingsthee: Pickwick Vanilla Caramel!

TO, ik vind het overigens ook wel verdacht klinken als zwanger...! Toen had ik ook een geur-obsessie. Misschien toch een test doen ;)
Ik lust wel caramel.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Oh dit is zo herkenbaar! En nee ik ben niet zwanger :P

Ik heb het nu met vanille, maar heb het hiervoor met karamel gehad. En dan ben ik het na een tijdje weer beu, totdat het na 3 kwart jaar weer verslavend wordt :P
-Nienke- schreef:
02-03-2018 18:20
Haha, wat leuk om te lezen! Ik ben ook echt al jaren dol op vanille en heb een (duuuuur!) parfum met pure vanille dat ik soms gebruik. Dan zeggen ze ook vaak: ‘Hm, het ruikt hier naar taart / cake / koekjes!’ Doordeweeks gebruik ik SeeByChloe, daar zit ook een vleugje vanille in :heart:

M’n lievelingsthee: Pickwick Vanilla Caramel!

TO, ik vind het overigens ook wel verdacht klinken als zwanger...! Toen had ik ook een geur-obsessie. Misschien toch een test doen ;)
Neeh ik ben niet zwanger.
De meeste vanille komt uit een klier vanuit de anus van een bever. Echte vanille is namelijk ontzettend duur. Dus, lekkere verslaving :-)
Ttass schreef:
02-03-2018 17:47
Ik ben ook verslaafd aan mango en kiwi’s. Ik krijg nu al water tanden zoetsappige mango chunks verrukkelijk.
Je begint te watertanden hoop ik ipv dat je ze krijgt ;)
Heb nu ook een mango tic beetje ketjap asin er over heerlijk , heb er nog een liggen goed rijp die maak ik straks soldaat :)
-Nienke- schreef:
02-03-2018 18:20
Welke?
Ttass schreef:
02-03-2018 18:44
Neeh ik ben niet zwanger.
Er zijn vele dames hier die gewoon zwanger worden ondanks de mirena.
De enige verslaving die ik met karamel blijf houden is trouwens Tony's Chocolonely's karamel zeezout :P Die combinatie is en blijft goddelijk.
Fragolisa schreef:
02-03-2018 19:03
Welke?
Deze: https://www.fragrantica.nl/parfum/Il-Pr ... -7237.html Geen idee of het nog verkrijgbaar is!

(Wel grappig, lees ook in de comments op deze site dat men hem naar koekjes vindt ruiken!)
-Nienke- schreef:
02-03-2018 19:14
Deze: https://www.fragrantica.nl/parfum/Il-Pr ... -7237.html Geen idee of het nog verkrijgbaar is!

(Wel grappig, lees ook in de comments op deze site dat men hem naar koekjes vindt ruiken!)
Oeh chique!
Ik ben verslaafd aan hoofddoeken, ik voel me er krachtig en koninklijk mee. Een heel verslavend gevoel en ik ben dagelijks op websites aan het kijken naar hoofddoeken.
hm lastig verslavingen duren bij mij nooit lang :| :nut:
oke ik heb een oorbellen verslaving voor zilveren ooringen vooral :hihi:
Relax we're all crazy, it's not a competition
8102 schreef:
02-03-2018 19:05
Er zijn vele dames hier die gewoon zwanger worden ondanks de mirena.
Je zit hier op het Viva forum. Dé plek waar vrouwen spontaan door de anticonceptie heen zwanger worden. :proud:
Vanille heerlijk, zowel geur als smaak.

Ik vind de geurkaarsen van Ikea met kokosgeur en soort van karamel/chocolade/koffiegeur ook erg lekker.
Mijn enige verslaving is King Louie jurkjes. :heart: Daar heb ik ondertussen een stuk of 10 van.
Ttass schreef:
02-03-2018 17:11
Okee okee, deze is het;
https://www.fragrantica.nl/parfum/Monta ... -4064.html
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven