Opeens verslaafd
vrijdag 2 maart 2018 om 17:06
Vanille vanille ik koop alles wat naar vanille smaakt en ruikt. Of het nou thee, toetje, geurkaars, wasmiddel is ik koop het. Idem voor alles waar lavendel in zit.
Ik heb hier nog nooit eerder last van gehad.
Hebben jullie ook plotselinge verslavingen.
Ik heb hier nog nooit eerder last van gehad.
Hebben jullie ook plotselinge verslavingen.
anoniem_353921 wijzigde dit bericht op 02-03-2018 17:09
1.99% gewijzigd
vrijdag 2 maart 2018 om 17:57
Nee hoor ik heb fruit altijd lekker gevonden.
vrijdag 2 maart 2018 om 18:20
Haha, wat leuk om te lezen! Ik ben ook echt al jaren dol op vanille en heb een (duuuuur!) parfum met pure vanille dat ik soms gebruik. Dan zeggen ze ook vaak: ‘Hm, het ruikt hier naar taart / cake / koekjes!’ Doordeweeks gebruik ik SeeByChloe, daar zit ook een vleugje vanille inVery__Cherry schreef: ↑02-03-2018 17:09Ik heb een vanille obsessie.
Overal waar ik kom, roept men, Het ruikt hier naar spekjes!
Allemaal dank zij het parfum wat ik in Italië heb gekocht, en niet ga verklappen.
M’n lievelingsthee: Pickwick Vanilla Caramel!
TO, ik vind het overigens ook wel verdacht klinken als zwanger...! Toen had ik ook een geur-obsessie. Misschien toch een test doen
vrijdag 2 maart 2018 om 18:44
Neeh ik ben niet zwanger.-Nienke- schreef: ↑02-03-2018 18:20Haha, wat leuk om te lezen! Ik ben ook echt al jaren dol op vanille en heb een (duuuuur!) parfum met pure vanille dat ik soms gebruik. Dan zeggen ze ook vaak: ‘Hm, het ruikt hier naar taart / cake / koekjes!’ Doordeweeks gebruik ik SeeByChloe, daar zit ook een vleugje vanille in![]()
M’n lievelingsthee: Pickwick Vanilla Caramel!
TO, ik vind het overigens ook wel verdacht klinken als zwanger...! Toen had ik ook een geur-obsessie. Misschien toch een test doen![]()
vrijdag 2 maart 2018 om 18:47
Je begint te watertanden hoop ik ipv dat je ze krijgt
Heb nu ook een mango tic beetje ketjap asin er over heerlijk , heb er nog een liggen goed rijp die maak ik straks soldaat
vrijdag 2 maart 2018 om 19:03
Welke?-Nienke- schreef: ↑02-03-2018 18:20Haha, wat leuk om te lezen! Ik ben ook echt al jaren dol op vanille en heb een (duuuuur!) parfum met pure vanille dat ik soms gebruik. Dan zeggen ze ook vaak: ‘Hm, het ruikt hier naar taart / cake / koekjes!’ Doordeweeks gebruik ik SeeByChloe, daar zit ook een vleugje vanille in![]()
vrijdag 2 maart 2018 om 19:14
Deze: https://www.fragrantica.nl/parfum/Il-Pr ... -7237.html Geen idee of het nog verkrijgbaar is!
(Wel grappig, lees ook in de comments op deze site dat men hem naar koekjes vindt ruiken!)
vrijdag 2 maart 2018 om 19:29
Oeh chique!-Nienke- schreef: ↑02-03-2018 19:14Deze: https://www.fragrantica.nl/parfum/Il-Pr ... -7237.html Geen idee of het nog verkrijgbaar is!
(Wel grappig, lees ook in de comments op deze site dat men hem naar koekjes vindt ruiken!)
zaterdag 3 maart 2018 om 10:31
Okee okee, deze is het;
https://www.fragrantica.nl/parfum/Monta ... -4064.html
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.