Koekerond?

04-03-2018 11:52 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zie dit woord steeds in die LEES OOK banner staan al een week en ik vind het echt fakking irritant wat een dom tenenkrommend kakwoord.
Het betekent dom ofzo?

Vinden jullie die banner ook zo stom? Of ben ik de enige die er kippenvel van krijg.
ik erger me aan dit hele forum dus ook aan die lees ook
Het is Vlaams.
Doordat het door een kandidaat bij het programma Temtation Island werd gezegd, kwam het ook in Nederland ter sprake.
Kwartel123 schreef:
04-03-2018 11:55
Het is Vlaams.
Doordat het door een kandidaat bij het programma Temtation Island werd gezegd, kwam het ook in Nederland ter sprake.
nou en, dat is geen excuus
Een woord heeft een excuus nodig om te bestaan?
Kwartel123 schreef:
04-03-2018 12:01
Een woord heeft een excuus nodig om te bestaan?
geen excuus om over dit domme woord een dom blog te schrijven
Las dat het betekent dat je oliedom bent.

Irritant woord inderdaad.
blog?
Het is een link naar een spelletje memory
ja ik heb er dus ook op geklikt om dat ik niet wist wat er mee bedoeld werd.

Waar ik mij echt aan erger is al dat nieuws uit een programma over mensen met een dubbelcijferig IQ die zich compleet asociaal gedragen. En dan vragen mensen mij echt nog waar om ik geen tv heb, nou hier om.
Kwartel123 schreef:
Het is Vlaams.
Alleen West Vlaams zelfs. In de rest van Vlaanderen wordt dat bij mijn weten niet gezegd.
Ik vind al die blogs stom. Zonder dat ik ze lees he ;-D Koekerond doet me denken aan 'oliekoekendom' uit Expeditie Robinson. Ook al zo'n kutwoord.
Een beetje tweets herhalen, nieuwsberichten plaatsen twee uur nadat ze op nos.nl stonden, echt verzin zelf iets. Of beter nog, verzin helemaal niks.
Tjezus, wat vals
fluttershy schreef:
04-03-2018 12:06
Alleen West Vlaams zelfs. In de rest van Vlaanderen wordt dat bij mijn weten niet gezegd.
Ik had er echt nog nooit van gehoord.
Life is short. Eat dessert first.
Nancyyy schreef:
04-03-2018 11:52
Ik zie dit woord steeds in die LEES OOK banner staan al een week en ik vind het echt fakking irritant wat een dom tenenkrommend kakwoord.
Het betekent dom ofzo?

Vinden jullie die banner ook zo stom? Of ben ik de enige die er kippenvel van krijg.

That took you long enough.
Kwartel123 schreef:
04-03-2018 12:03
blog?
Het is een link naar een spelletje memory
ik klik het niet aan, dan denken ze nog dat het populair is
miekemv schreef:
04-03-2018 12:03
Las dat het betekent dat je oliedom bent.

Irritant woord inderdaad.
En dan ga je nadenken wat het woord olie met dom te maken heeft :sigh:
Ik hoor persoonlijk liever koekerond dan “fakking”.
Ik vind fakking een veel dommer en irritanter woord TO.
Kwartel123 schreef:
Het is Vlaams.

Nou en, daarom is het nog wel een schurftirritant woord.
strikjemetstippels schreef:
04-03-2018 12:06
ja ik heb er dus ook op geklikt om dat ik niet wist wat er mee bedoeld werd.

Waar ik mij echt aan erger is al dat nieuws uit een programma over mensen met een dubbelcijferig IQ die zich compleet asociaal gedragen. En dan vragen mensen mij echt nog waar om ik geen tv heb, nou hier om.
Dit. en al die mensen die het wel volgen en mij verslag gaan doen... IK.VOLG.HET.NIET!!!
Don't cry, buy a bag and move on.
Koekerond vind ik onbruikbaar als scheldwoord, klinkt te grappig.
Sometimes reality is too complex for oral communication. But legend embodies it in a form which enables it to spread.
Er is toch een topic over verschillen tussen Vlaams en Nederlandse taal? Daar kan dit woord bij.
Ik vind het wel geinig klinken. Net als oliekoekendom. Alsof het uit een kinderprogramma komt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven