Geld inzamelen
zondag 4 maart 2018 om 13:31
.Girlwhoneedhelp schreef: ↑04-03-2018 13:22Er is geen entree, het fietsen is gratis. Alleen is het de bedoeling zoveel mogelijk geld op te halen. En daarvoor is een streefbedrag opgesteld. Een streefbedrag hoef je niet perse te halen, maar wel proberen.
Excuses als ik de opzet van je toch verkeerd begreep. Maar niets is natuurlijk gratis, er worden altijd kosten gemaakt. Waar worden de kosten van dr organisatie van de tocht dan van betaald als het ‘gratis’ is voor de deelnemers?
Ik vind je hoofd kaal scheren zonder noodzaak inderdaad geen best plan, bijna beledigend voor wie gedwongen haar haar heeft verloren.
zondag 4 maart 2018 om 13:34
Precies. Ik heb ook dat sponsorlopen ed. nooit begrepen.
zondag 4 maart 2018 om 13:37
Ik heb zelf ook altijd het gevoel dat het mensen zijn die het fietsen leuk vinden en dat dan ook wel voor een goed doel willen doen. Maar als jij echt een hekel hebt aan fietsen en het dan toch wil gaan doen om zo geld op te halen vind ik het al interessanter.
Ik zou dan dus benadrukken dat je echt een kankerhekel hebt aan fietsen, maar dat je het toch gaat doen, mits je 2000 euro ophaal.
En dat is dan je tegenprestatie al.
Ik zou dan dus benadrukken dat je echt een kankerhekel hebt aan fietsen, maar dat je het toch gaat doen, mits je 2000 euro ophaal.
En dat is dan je tegenprestatie al.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
zondag 4 maart 2018 om 13:39
Mijn tip om tegen betaling klusjes bij mensen te gaan doen niet goed genoeg? Dan hoef je niet eens te fietsen als je dat niet eens leuk vindt en kun je toch geld verdienen voor het doel dat jij graag wil sponsoren.Girlwhoneedhelp schreef: ↑04-03-2018 13:27Ieder zo zijn eigen mening. Het is belangrijk dat er geld opgehaald word voor dit doel, en dan moet je wat origineels verzinnen. Het gaat er niet om dat ik het fietsen leuk vind (want dat vind ik niet zo zeer ) maar het gaat erom dat er geld word opgehaald
zondag 4 maart 2018 om 13:40
Dat vind ik wel een goeie.
Maar wel heel erg tijdrovend denk ik.
zondag 4 maart 2018 om 13:55
Ik snap niet zo goed waarom je denkt dat mensen die kindjes met kanker niet genoeg reden vinden te doneren dat ineens wel gaan doen als je je kop kaal scheert? Zijn er mensen bij wie hun prioriteiten zo liggen? Kaal scheren vind ik in combinatie met het doel (kanker) ook nogal een smakeloos idee.
Ik vraag me ook altijd af waarom dit soort dingen dan op een berg in Frankrijk moeten? Je kan ook in Nederland een pokken eind fietsen natuurlijk en dat bespaart een heleboel geld aan reis en verblijfskosten dat dan naar het goede doel kan, waar het toch om ging dacht ik en roept iedereen om het hardst. Maar ja dat vinden de deelnemers lang niet zo leuk denk ik en het klinkt ook niet erg spectaculair om gedaan te hebben..
Als je geld wil doneren doe dat dan, biedt je diensten aan, verkoop spullen enz en stort dat geld naar het goede doel. Dan ga je gewoon in het weekend een keertje de Cauberg op als je dat leuk lijkt.
Ik vraag me ook altijd af waarom dit soort dingen dan op een berg in Frankrijk moeten? Je kan ook in Nederland een pokken eind fietsen natuurlijk en dat bespaart een heleboel geld aan reis en verblijfskosten dat dan naar het goede doel kan, waar het toch om ging dacht ik en roept iedereen om het hardst. Maar ja dat vinden de deelnemers lang niet zo leuk denk ik en het klinkt ook niet erg spectaculair om gedaan te hebben..
Als je geld wil doneren doe dat dan, biedt je diensten aan, verkoop spullen enz en stort dat geld naar het goede doel. Dan ga je gewoon in het weekend een keertje de Cauberg op als je dat leuk lijkt.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
zondag 4 maart 2018 om 14:19
Verkoop op voorhand foto's van jouw fietstocht?
Ik zou het zelf wel leuk vinden als ik een foto met een opdracht kon bestellen. Bijvoorbeeld ik koop van jou een foto van jouw fiets 20 meter in zee. Of als je naar Afrika gaat: een foto van jou, je fiets en een gevaarlijk dier.
Daarnaast zou ik via zo'n crowdfunding site geld binnen halen.
Ik zou het zelf wel leuk vinden als ik een foto met een opdracht kon bestellen. Bijvoorbeeld ik koop van jou een foto van jouw fiets 20 meter in zee. Of als je naar Afrika gaat: een foto van jou, je fiets en een gevaarlijk dier.
zondag 4 maart 2018 om 14:23
Dat is toch alleen maar leuk als je tot de naasten van TO behoort? Ik zou geen foto hoeven van 'n onbekende forummer, laat staan dat ik er geld voor over heb.safrat schreef: ↑04-03-2018 14:19Verkoop op voorhand foto's van jouw fietstocht?
zondag 4 maart 2018 om 14:41
Samenloop voor Hoop lopen dan niet iets? https://www.samenloopvoorhoop.nl/over-samenloop/
Hoef je iig niet eerst € 2000 voor op te hoesten, maar je kan je dan alsnog laten sponsoren en in een kraampje van alles verkopen of wat je dan ook maar bedenkt om extra geld op te halen.
Hoef je iig niet eerst € 2000 voor op te hoesten, maar je kan je dan alsnog laten sponsoren en in een kraampje van alles verkopen of wat je dan ook maar bedenkt om extra geld op te halen.
There is always something happening, and it's usually right now
zondag 4 maart 2018 om 14:47
De actie waar TO voor gaat fietsen wordt dit jaar voor de vijfde keer gehouden, het startpunt is altijd in Nederland en de overnachtingen worden door sponsoring van grote hotelketens geregeld (afgelopen jaren wel iig).MwTheelepel schreef: ↑04-03-2018 13:55Ik snap niet zo goed waarom je denkt dat mensen die kindjes met kanker niet genoeg reden vinden te doneren dat ineens wel gaan doen als je je kop kaal scheert? Zijn er mensen bij wie hun prioriteiten zo liggen? Kaal scheren vind ik in combinatie met het doel (kanker) ook nogal een smakeloos idee.
Kritisch zijn is oké, maar willekeurige aannames doen om iemands actie onderuit te halen vind ik een beetje laag bij de grond.
zondag 4 maart 2018 om 14:57
Ik zou ook geen foto willen waar TO opstaat, maar daar ging het niet om. Sowieso denk ik dat het meeste geld van familie en bekenden komt.redbulletje schreef: ↑04-03-2018 14:23Dat is toch alleen maar leuk als je tot de naasten van TO behoort? Ik zou geen foto hoeven van 'n onbekende forummer, laat staan dat ik er geld voor over heb.
zondag 4 maart 2018 om 15:10
Soort emotionele chantage dus, want als zus geld heeft gegeven kan broer natuurlijk niet achter blijven. Ik blijf van mening dat als TO zo nodig een doel wil sponsoren ze dit lekker van haar eigen inkomen moet doen.