Vriezer vriest raar.

02-03-2018 17:05 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Viva forummers,

Mijn vriezer doet raar. Ik heb een tafelmodel koelkast met vriezer bovenin. Ik sluit het deurtje altijd stevig dicht, hij klikt zeg maar. Het probleem is dat het brood wat ik er in doe er gewoon zacht uit komt. Terwijl voorheen het brood keihard eruit kwam. Ik heb het volgende al gedaan: Koelkast uit gezet, ontdooit en helemaal schoongemaakt. Aangezet ik heb een 5 standen draaiknop erin en die tussen de 4 en 5 gezet, normaal tussen 3 en 4 maar ik wilde even kijken of hij dan beter vriest. Ik heb er een bakje water in gezet om te kijken of dat bevriest, dat bakje is idd goed bevroren, maar mijn brood niet :?: Ik heb zelfs een ander brood gekocht om te kijken of die wel goed invriest en dat is ook niet het geval. Maar als water toch bevriest dan zou het brood toch ook moeten bevriezen? Koelen doet hij overigens wel goed. iemand misschien een :idee: wat er aan de hand kan zijn?

Oh, het ding is 3 jaar oud.

Alvast bedankt.
''Geen woorden maar daden''
Honingbloesem schreef:
04-03-2018 16:43
Op gas :) Kookt toch het fijnste. Tijdens het koken word het idd wel warmer, maar ja, kan moeilijk de pitten laten aanstaan :nooo: Moet zeggen vond het minder koud aanvoelen in de keuken. Dus als dit weer doorzet dan ga ik volgende week weer een halfje in de vriezer proberen.
Mijn moeder deed dat vroeger wel eens, als de kachel uitwas zette ze alle gaspitten aan.

Komt goed met je broodje.
In de meeste gemeenten is wel een huurteam of een huurcommissie, toch? Ik zou daar toch eens contact mee opnemen over die koude keuken. Of bij de plaatselijke SP vragen wat je rechten zijn en of er mogelijkheden zijn om de woningbouw onder druk te zetten. Bij mijn zus in de flat hadden ze ook steeds problemen met slecht onderhoud, daar kampten ze vooral met schimmel. De SP heeft toen geholpen om onderhoud en huurverlaging af te dwingen.
groenteboerin schreef:
05-03-2018 11:05
In de meeste gemeenten is wel een huurteam of een huurcommissie, toch? Ik zou daar toch eens contact mee opnemen over die koude keuken. Of bij de plaatselijke SP vragen wat je rechten zijn en of er mogelijkheden zijn om de woningbouw onder druk te zetten. Bij mijn zus in de flat hadden ze ook steeds problemen met slecht onderhoud, daar kampten ze vooral met schimmel. De SP heeft toen geholpen om onderhoud en huurverlaging af te dwingen.
Dank je voor je reactie, beetje late van mij. Ik ga eens kijken wat ik ermee kan gaan doen! :)
miekemv schreef:
04-03-2018 17:13
Mijn moeder deed dat vroeger wel eens, als de kachel uitwas zette ze alle gaspitten aan.

Komt goed met je broodje.

En je hebt gelijk, het is goed gekomen, gisteren een brood erin gedaan en hij is keihard nu :) zitten ook geen waterdruppels meer op de binnenkant van het deurtje :cheer2:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven