Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

20-10-2008 17:56 12450 berichten
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.

Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!

Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:

Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan

Miss Mara = Lidewij Bokje

Jaellaa = Wallie van der Rimpel

Itsme = Margje van der Velden

Leo = Roelien van Putten

Dubio = Carla van Paturain

Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan

Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn

Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan

Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd

Charlotte 69 = Wendela Landzaad

Luna Blue = Sabine Kruishaar

Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!

Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan

Chardonnay = Annelies Koevanger

Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan

Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO

Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu

Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje

Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan

Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen

Leonor = Jetje Willemsen

Labyrint = Hariëtte von Darm

Etosha = Toos Tottemettier

Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Oehoe meide!

Ik ben der vija de dongel!

Eve dag swaaje!

Alle reacties Link kopieren
Roelie..... hoest daar?
Sgat, ik ben een fraai fakantiehuis aan het make foor je maar het is nu nog een sootje...

Wel leker geslape avgelope nagt.

Huis is nog vol alemaal werkmanne die overal op slaan en gate in bore. Wel geselig, ik sal se misse als se weg sijn. Ik ben aan se gehegt geraakt.
Het is ma goedt dat je zo soshaal bend van je eige Roelien. Ik zouw me vestopen tot ze wir weg ware.

Hoes de velour?
Roelie vint je roepding hut ook alemaal leuk en spannunt?
Choe dah morcha halvettes!

Zjjjjjjjjjjjd, nie te had praatte andus wor Loessie wakker. Se leg noch te slaappe nanemluk. En van haro mag ik al huldewuk nie op de kupputer en ok nie halvetere dus. Ik mag alleen de groente doen!! De roepding loop hieral rongt en eed monumentaal een hoterbammedje met slagelag.

Maar niet voor het teen of om hut anders: LOUCHE IS UH SGAD!!

Sij hep mijn tot in de middelste nagd geholpe me <//aad ministerraad zie>> op orgel te kreige. Sjenges miena, die ken je wel een pur jekkie over laten! Sow draal de roepdingen obbêd lachen, kreeg se de geeste geit en begong als een bezitterige dorme huijs te stompen met stampels pampier diese uit ale ladden, katsen en hoekken trok. Het was heel bangste gunt! Se hat zoon wilders blik op dr oogen en se riep:

** hut moed af en hut ga dook af !! \\

En om derrie (5) uur smorgas wazut ok af. Dat vonk erreg knap.

Nouw legse noch te snorkelen, de sgad.

Snorrie dak een bietjie ashow shawl ben, marik hep geen tijt voor bijbel te lesen wand ik moed aan de karjere (??????%%%%) ! Marik stoer juli allemaal dikke knurfels en knusjes en veel tender lof en ker vor alle halvettes die het nodeg sijn :knusjes: en voor andere "overfloeient soch>>''

Karna Val Paturain
Ga in therapie!
Haaaaaaai Havetteers!

Ik hat niet uit geslaap tot zo laat als dattut nu is hoor!! Wandt ik zit all weer helegaar te werken aan de keukentavvel met Kajla hier. Zey zit natuulluk te karjeren (zo zien we Kajl voor ons doch??) maar ik ook! (Mwa Aussi""). Allah-bij lep-Toppers!

De roepdingen bekijken Aais Eesz: Ze moe-vi/" EN zijn errug Liev! :hartbounty:

Maar wadtik zeggen wil: Kajla is very Muts(!!) goed beeszig!! En onze Opsporing-Verzocht van allerlei-handen missende pampieren verloopt voor# en spoedig!! Het molton voor deze axie van dattut af moed en ook gaat is een egte tantra!

De aad/>Ministerraad-zie is vanavond bij elkaar en dan zullen we toasten op een vruchtbare samen-wreking!

Zo-met-1 gaan onzer pie-jamaars uit en maken we een lunz voor de roepdingen en onszelf (en Kajl staat nu trauwens te zingen onder de doez inmiddelluk, ze zinkt wel hard...hm") en gaan we vedder medt ons plan.

Hoe is het met de vette Fetas hier??

Ik ben helemaal verruckt een briggie van Roelien te lezen!!! Geen I.D (kweenie?) wadt een dongel is, klinkt als een havette-oploszing voor dat interweb-probleem?? Nou ja, hoop snel meer verordeningen te lezen van het verhuis-pleerikelen!! Ik wil tog graag weten hoe snel Lies en ik kunnen gaan vakantie-huishouden"!! :miete-miete!!)

Roelien, de havettes zien je niet graag in-putten dus we sturen allen neukende bliksems en stralen-inn en dajje maar een goedendag mach hebben feddaag!

Hoest medt je lievvie-roepding? Doeje der de groetjes van onz6?

Ik gaat weer even, tot ladders!
Hooooow::: Em en Lies hebben gemiet! (Ik ben jaLoes!!#@)
En ook mevroi Kruishaar!

Wat een mietjes!
Wa heelluk om te lese dadde jullie soveel suknegen (12) hebbe met de aad ministerraad-zie! Klink goedt hor!

En Roel via duh donggul onder de lein, heeltemaal okee. Hoestnouw in juis, Roel?

Hier alles goedt maar ik sidt wel soveel te fingere dat ik dur uh... sgrale fingers van kreig.

Drukkie voor ammaal!
quote:Chardonnay schreef op 27 februari 2009 @ 09:29:

Sgrale fingers ook hier van ut fingere voor ammaal.

Heul veul drukkies!!
quote:Chardonnay schreef op 27 februari 2009 @ 09:29:

Ow ja pedankt Em, dat ju mu hellup her innerruh. Was beina furgete heul hart te lagge
Ik snapt helegaar niedt waarom julie lache Hut was un sere neuse fraag hoor.

Misgien vint Roelie haar roepding hut wel eng en stom.

Nah ja seg, snap eg nie waarom julie lache.

*chaat heul hart naadenke*
Oh

Nou snapt ik hum
Ik nie.
ik ook nie

ik ben er weer na un karjere dag, ik het hart gelaggen want een van mein roepdingesen heef de meneer die sein bloet deet prikkuh gesoend. En toen was die meneer helegaar gesgrokken

en wei moestuh heel hart lachuh

babsje knuvvels foor jouw
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:Livre schreef op 27 februari 2009 @ 15:07:

Ik nie. Liesje is alteit helegaar blei en trost en in haar emelent as wei om haar laggen met die smijlie fan epilepsie man. Dus hadde Emma en ik gisture bedagt dat wu heul faak om Lies gaan lagge, maak ferders nie veul uit wat se segt. As zei blei is, ben ik ook blei.
Nou snapt ik ut wel.

Margje, knuvveltjes trug!
Bij de weg, wat ik vuddaag heul verwarrund vin:

Iedere keer ziet ik, dat aan Kaj gevraag wor: "Dubio, moet ik er iets van zeggen?"

Hep Kaj der al iets van gezeg? En wurom vraag Maroen vijf dat aan Kajla? Waarvan eigeluk?
Babs, ik hep dadt nou ook de gehele teit. Dadt van Calja en maroen.

Wa ga de der aan doen Cal?
( Ik snapt hum. Annelies zech iets en dan smeite wei die epielepsieman er tot aan. Ja?)

Ja Kaj, hoe zittut nauw?
Vergiet ik me epielepsieman! Tsss.....

Waddun leuk roepdinges Marg!
quote:Chardonnay schreef op 27 februari 2009 @ 17:12:

Babs, ik hep dadt nou ook de gehele teit. Dadt van Calja en maroen.

Wa ga de der aan doen Cal?

Oehaa haa haa haaa haaaaaah! :rolmofs:

Ik heef al geredengeert in de tropic: "fuck keerd vergrepen tropic tiet tuls"
Ga in therapie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven