Fiets navigatie google maps
dinsdag 6 maart 2018 om 21:10
Ik vraag me af of er hier vrouwen (of mannen) zijn die ervaring hebben met de fietsnavigatie van Google Maps. Stap je dan alsnog veel af om te kijken waar je precies rijd en of je nog goed zit of juist niet?
Ik gebruik Google Maps al best lang om van A naar B te fietsen als ik de weg niet weet maar op de een of andere manier heb ik nog nooit de navigatie optie gebruikt . Weet niet zo goed of ik wel op die stem kan vertrouwen die zegt dat ik na 100 meter naar links moet zonder op de kaart te kijken omdat ik het in de auto wel eens mis zie gaan qua navigatie.
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met navigatie op de fiets?
Ik gebruik Google Maps al best lang om van A naar B te fietsen als ik de weg niet weet maar op de een of andere manier heb ik nog nooit de navigatie optie gebruikt . Weet niet zo goed of ik wel op die stem kan vertrouwen die zegt dat ik na 100 meter naar links moet zonder op de kaart te kijken omdat ik het in de auto wel eens mis zie gaan qua navigatie.
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met navigatie op de fiets?
woensdag 7 maart 2018 om 04:14
Ik haal hem er eigenlijk nooit af. Hij zit vastgeschroefd om het stuur, dus je zou hem wel even los en vast kunnen schroeven.
Het is een plastic hoesje, zodat je telefoon er ook in kan als het regent, maar je kan hem wel gewoon door dat plastic heen bedienen.
Zal zo even googelen op een plaatje
Het is een plastic hoesje, zodat je telefoon er ook in kan als het regent, maar je kan hem wel gewoon door dat plastic heen bedienen.
Zal zo even googelen op een plaatje
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
woensdag 7 maart 2018 om 04:18
https://www.smartphonehoesjes.nl/univer ... X4QAvD_BwE
Zoiets heb ik dus (maar dan niet deze). Ik heb hem gekregen, dus weet niet precies welke ik heb.
Zoiets heb ik dus (maar dan niet deze). Ik heb hem gekregen, dus weet niet precies welke ik heb.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
woensdag 7 maart 2018 om 05:52
...en blijkt het de Pinkeltjesstraat te zijn.closednote schreef: ↑06-03-2018 21:32Ja daar ben ik ook bang voor en ik heb door de jaren heen gemerkt dat op best nog wel wat punten de straatnaambordjes ontbreken dus dan denk je in de Pietjepuklaan te fietsen is het toch een andere weg.
Even serieus, ik probeer fietsnavigatie te gebruiken maar ik hoor haar stem niet altijd, omdat ik de smartphone in de broekzak heb. In rustige straten hoor ik haar wel, maar niet tijdens drukke straten. Ik probeer een deel van de te fietsen route te onthouden, dus de straatnamen en welke kant ik op moet.
Met mijn speed pedelec (elektrische fiets met max. 45 km/h) gebruik ik soms de fietsnavigatie ook, maar ik fiets om als ik een fietspad tegenkom (waar ik niet mag fietsen, omdat mijn fiets volgens de wet een bromfiets is). Dan doe ik beroep op mijn vindingrijkheid.
World of Warcraft: Legion