kadotip voor feest
woensdag 7 maart 2018 om 07:09
Heb een uitnodiging voor een feest gekregen,hun kennende pakken ze flink uit,dus wil ik een mooi kado geven.
Het gaat over een stel van 60+ maar ze reizen zelf nog veel dus hotelovernachting etc word het niet.
Nu dacht ik aan een bon voor uit eten ofzo,want een bon voor iets met activiteiten doen valt af ivm rolstoel.
Iemand een leuke tip voor een bon,of andere suggesties??
Het gaat over een stel van 60+ maar ze reizen zelf nog veel dus hotelovernachting etc word het niet.
Nu dacht ik aan een bon voor uit eten ofzo,want een bon voor iets met activiteiten doen valt af ivm rolstoel.
Iemand een leuke tip voor een bon,of andere suggesties??
woensdag 7 maart 2018 om 07:36
Je kunt ze eventueel ook zoiets als de Pluim geven.
Hoeveel geld wil je besteden? Ik merk dat 60 plussers vaak waarde hechten aan het doen van leuke dingen, maar ook mooie duurzame dingen die ze van mensen krijgen waar ze om geven. Een soort herinnering. Ik geef ook vaak boeken. Mooie boeken over het leven of over wijn of over weet ik veel waar de 60 plusser van houdt.
Hoeveel geld wil je besteden? Ik merk dat 60 plussers vaak waarde hechten aan het doen van leuke dingen, maar ook mooie duurzame dingen die ze van mensen krijgen waar ze om geven. Een soort herinnering. Ik geef ook vaak boeken. Mooie boeken over het leven of over wijn of over weet ik veel waar de 60 plusser van houdt.
woensdag 7 maart 2018 om 07:52
Ik geef geen bonnen meer. Mijn ervaring (en ik hoor dat van meerdere mensen) is dat het er vaak niet van komt om de bon te gebruiken.
En dan wordt dat zo'n eeuwige Todo op je lijstje: ik moet dringend wat met die bon doen.
Ik zou zo'n bon alleen doen voor iets waarvan je weet dat ze vaak doen, bvb bon voor hun favoriete restaurant.
En anders zou ik ze een gewoon cadeau geven: een mooi fotoboek over een van hun interesses, een mooie gedichtenbundel, een pakket wijn, een plant voor op het terras, een pakket lekkere dingen uit de wereldwinkel, een gift aan een goed doel waar ze achter staan, ....
En dan wordt dat zo'n eeuwige Todo op je lijstje: ik moet dringend wat met die bon doen.
Ik zou zo'n bon alleen doen voor iets waarvan je weet dat ze vaak doen, bvb bon voor hun favoriete restaurant.
En anders zou ik ze een gewoon cadeau geven: een mooi fotoboek over een van hun interesses, een mooie gedichtenbundel, een pakket wijn, een plant voor op het terras, een pakket lekkere dingen uit de wereldwinkel, een gift aan een goed doel waar ze achter staan, ....
woensdag 7 maart 2018 om 08:10
ik heb al mijn bonnen omgeruild voor BOL-bonnen, en bij BOL bestel ik toch wel geregeld.
woensdag 7 maart 2018 om 08:55
Die is mooi!ElizabethThatcher schreef: ↑07-03-2018 08:49Ik zou eens voorzichtig informeren of er een fotograaf aanwezig is op hun feest. Zo niet, neem je camera mee en maak gedurende de avond foto's. Die bundel je in een mooi fotoboek.
woensdag 7 maart 2018 om 08:59
Misschien is dit iets, het is nostalgisch boek voor autoliefhebbers, het is een reeks er is ook een boek over brommers en muziek uit de jaren 50 en 60.
https://www.bol.com/nl/p/mijn-vader-had ... oductTitle
Viel hier goed in de smaak, maar dat zijn dan ook echt auto en brommer liefhebbers.
https://www.bol.com/nl/p/mijn-vader-had ... oductTitle
Viel hier goed in de smaak, maar dat zijn dan ook echt auto en brommer liefhebbers.
woensdag 7 maart 2018 om 09:33
woensdag 7 maart 2018 om 11:56
maar dan heb je pas weken na het feest een kadoElizabethThatcher schreef: ↑07-03-2018 08:49Ik zou eens voorzichtig informeren of er een fotograaf aanwezig is op hun feest. Zo niet, neem je camera mee en maak gedurende de avond foto's. Die bundel je in een mooi fotoboek.
dan wel iets van een zelfgemaakte bon oid meebrengen
woensdag 7 maart 2018 om 13:29
ik snap dat dus niet want ik vind bonnen juist fijn en ik gebruik ze altijd.aliva schreef: ↑07-03-2018 07:52Ik geef geen bonnen meer. Mijn ervaring (en ik hoor dat van meerdere mensen) is dat het er vaak niet van komt om de bon te gebruiken.
Don't cry, buy a bag and move on.