100+ kilo dames wie doet er mee gaan verder...
woensdag 16 april 2008 om 10:36
donderdag 26 februari 2009 om 21:06
Hoi dames. Ik ben hard aan de slag geweest op het werk en vanavond in de sportschool.
Het douchen met Lush was heerlijk. En vooral daarna even insmeren met zo'n lekkere massagebar. Gegarandeerd dat je de hele dag een soepele huid hebt.
Vandaag heb ik heerlijk uitziend gebak weerstaan op het werk. In plaats daarvan mijn banaan maar gepakt. Niet helemaal vergelijkbaar, maar goed...
Hemera: IKEA komt meestal goed uit de testen wat bedden betreft. Ik ben me er ook op aan het oriënteren en heb mijn zinnen gezet op een Noflikbed of op een ander merkbed (ben de naam even kwijt) waar ze je eigen lichaamsbouw in verwerken qua ondersteuning. Ik moet nog doorsparen, want 4000 euro ben je wel kwijt.
Smoothies zijn lekker, maar fruit is helaas duur. Dat diepvriesfruit van AH nemen wij wel ook eens. En in de zomer puur fruit mixen met ijsblokjes en eventueel wat mineraalwater. Erg lekker!
Het douchen met Lush was heerlijk. En vooral daarna even insmeren met zo'n lekkere massagebar. Gegarandeerd dat je de hele dag een soepele huid hebt.
Vandaag heb ik heerlijk uitziend gebak weerstaan op het werk. In plaats daarvan mijn banaan maar gepakt. Niet helemaal vergelijkbaar, maar goed...
Hemera: IKEA komt meestal goed uit de testen wat bedden betreft. Ik ben me er ook op aan het oriënteren en heb mijn zinnen gezet op een Noflikbed of op een ander merkbed (ben de naam even kwijt) waar ze je eigen lichaamsbouw in verwerken qua ondersteuning. Ik moet nog doorsparen, want 4000 euro ben je wel kwijt.
Smoothies zijn lekker, maar fruit is helaas duur. Dat diepvriesfruit van AH nemen wij wel ook eens. En in de zomer puur fruit mixen met ijsblokjes en eventueel wat mineraalwater. Erg lekker!
donderdag 26 februari 2009 om 21:13
Ik maak eigenlijk nooit meer smoothies. Ze zijn lekker hoor, maar ik ben erg van 'don't drink your calories' Je krijgt ongemerkt best een sloot calorieën binnen, vooral als je volle melk gebruikt. En het vult niet, binnen no time heb ik weer trek. Plus dat je de vezels vernaggelt.
Ik eet wel heel veel fruit, 3 appels en meestal 2 mandarijntjes en 's ochtends een banaantje.
Ik eet wel heel veel fruit, 3 appels en meestal 2 mandarijntjes en 's ochtends een banaantje.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
donderdag 26 februari 2009 om 21:36
HPL ik heb t met yoghurt gedronken en ik vind t wel vullen. En of t echt goed is weet ik niet, maar wel lekker zo af en toe 
Vandaag heb ik ook nog een bruin stokbroodje met gerookte zalm op (gelunched met vriendin) .... ochtend 1 dubbele boterham met pindakaas......tussendoor een peer ....na de lunch tussendoor een smoothie .... diner was fout> hamburger op broodje.
Beweging> 1 uur stevig doorlopen met vriendin...en nog met doosje boodschappen sjouwen 10 min lopen naar auto.
oow en water weer de hele dag tussendoor gedronken.

Vandaag heb ik ook nog een bruin stokbroodje met gerookte zalm op (gelunched met vriendin) .... ochtend 1 dubbele boterham met pindakaas......tussendoor een peer ....na de lunch tussendoor een smoothie .... diner was fout> hamburger op broodje.
Beweging> 1 uur stevig doorlopen met vriendin...en nog met doosje boodschappen sjouwen 10 min lopen naar auto.
oow en water weer de hele dag tussendoor gedronken.
donderdag 26 februari 2009 om 22:42
vrijdag 27 februari 2009 om 06:34
vrijdag 27 februari 2009 om 11:52
Iejoor: weer een heel fijn weekend in NL gewenst!
Vandaag pak ik mn blender maar eens tevoorschijn en maak in plaats van een smoothie maar een gewone fruit shake zonder melkproducten ( die mag ik nog even 3 weken niet).
Ook moet ik wachten op de wehkamp...
Die zouden gister al komen maar dus mooi niet langs geweest irritant!!
Stond op de site dat ze wel langs geweest zijn maar hebben geen briefje achter gelaten hmmmzz.
Ik heb leuke kleding van Dyanne besteld.
Altijd de goede maten in vooraad en leuke hippe kleding.
Dus het wordt vandaag een dagje binnen zitten en hopen dat ze snel langskomen!!
Fijne dag en alvast een goed weekend;
Wat staat er bij jullie op t programma??
Vandaag pak ik mn blender maar eens tevoorschijn en maak in plaats van een smoothie maar een gewone fruit shake zonder melkproducten ( die mag ik nog even 3 weken niet).
Ook moet ik wachten op de wehkamp...
Die zouden gister al komen maar dus mooi niet langs geweest irritant!!
Stond op de site dat ze wel langs geweest zijn maar hebben geen briefje achter gelaten hmmmzz.
Ik heb leuke kleding van Dyanne besteld.
Altijd de goede maten in vooraad en leuke hippe kleding.
Dus het wordt vandaag een dagje binnen zitten en hopen dat ze snel langskomen!!
Fijne dag en alvast een goed weekend;
Wat staat er bij jullie op t programma??
vrijdag 27 februari 2009 om 12:02
Helleu!
Ik maak vaak een 'smoothie' als ik de hele dag nog geen fruit heb gegeten.
Maak 'm eigenlijk altijd met banaan en magere melk met ijsklontjes.
Balen als je zit te wachten op een pakketje hè!?
Ik ben net terug uit het zwembad, heb een heel uur achter elkaar gezwommen, was heerlijk!
Net lekker 5 cracottes gegeten, met jam en pindakaas.
Vanavond ga ik uit eten, verder vandaag dus even goed opletten. En het hele weekend moet ik werken.
Ohja, morgen eten bij vrienden, altijd fijn!
Jij nog wilde plannen?!
En vandaag moet ik nog even op de fiets boodschappen doen en naar een vriendin.
Ook lekkere dag, ik heb woesndag alles al gepoetst in huis.
Ik maak vaak een 'smoothie' als ik de hele dag nog geen fruit heb gegeten.
Maak 'm eigenlijk altijd met banaan en magere melk met ijsklontjes.
Balen als je zit te wachten op een pakketje hè!?
Ik ben net terug uit het zwembad, heb een heel uur achter elkaar gezwommen, was heerlijk!
Net lekker 5 cracottes gegeten, met jam en pindakaas.
Vanavond ga ik uit eten, verder vandaag dus even goed opletten. En het hele weekend moet ik werken.
Ohja, morgen eten bij vrienden, altijd fijn!
Jij nog wilde plannen?!
En vandaag moet ik nog even op de fiets boodschappen doen en naar een vriendin.
Ook lekkere dag, ik heb woesndag alles al gepoetst in huis.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
vrijdag 27 februari 2009 om 12:31
quote:HoiPippiLangkous schreef op 26 februari 2009 @ 21:13:
Ik maak eigenlijk nooit meer smoothies. Ze zijn lekker hoor, maar ik ben erg van 'don't drink your calories' Je krijgt ongemerkt best een sloot calorieën binnen, vooral als je volle melk gebruikt. En het vult niet, binnen no time heb ik weer trek. Dat vind ik ook 't grootste nadeel van dat soort calorieënbommetjes als drankje. Het verzadigd voor geen meter, dus ben ik beter af als ik voor hetzelfde aantal kcal gewoon iets hartigs eet. Fruit wekt bij mij mijn honger toch al snel op, dus dat eet ik al niet dagelijks.
Ik maak eigenlijk nooit meer smoothies. Ze zijn lekker hoor, maar ik ben erg van 'don't drink your calories' Je krijgt ongemerkt best een sloot calorieën binnen, vooral als je volle melk gebruikt. En het vult niet, binnen no time heb ik weer trek. Dat vind ik ook 't grootste nadeel van dat soort calorieënbommetjes als drankje. Het verzadigd voor geen meter, dus ben ik beter af als ik voor hetzelfde aantal kcal gewoon iets hartigs eet. Fruit wekt bij mij mijn honger toch al snel op, dus dat eet ik al niet dagelijks.
vrijdag 27 februari 2009 om 12:44
Jeeh pakketje is er! 2 Leuke truitjes erbij!
Het is zeker vervelend als ze zo laat komen.Maar goed dan heb je ook wat.
Goed bezig Nik!!
Ik ga zo naar de stad en Lush hihi!!,
en ga misschien vanavond weer naar zo'n ijshockey wedstrijd was vorige keer wel goed bevallen of een avondje film kijken met vriendlief.
Morgen nog geen plannen misschien langs een vriendinnetje van me of ouders bezoeken.
Zondag gaan wij onze vieze enge spinnen kelder veranderen in een geoordende kelder ( met nieuwe stellingkasten en grote boxen) ben al de hele week aan het ruimen.
Wat een troep kan een mens hebben.
Ik sta natuurlijk voor de klas en voor lessen verzamel je een hoop en dan al die kinder boeken!!!!
die gaan nu dus naar de schuur.
Vivajojo: hoe gaat t nu met je hartstand meter en het sporten bevalt t nog?
Het is zeker vervelend als ze zo laat komen.Maar goed dan heb je ook wat.
Goed bezig Nik!!
Ik ga zo naar de stad en Lush hihi!!,
en ga misschien vanavond weer naar zo'n ijshockey wedstrijd was vorige keer wel goed bevallen of een avondje film kijken met vriendlief.
Morgen nog geen plannen misschien langs een vriendinnetje van me of ouders bezoeken.
Zondag gaan wij onze vieze enge spinnen kelder veranderen in een geoordende kelder ( met nieuwe stellingkasten en grote boxen) ben al de hele week aan het ruimen.
Wat een troep kan een mens hebben.
Ik sta natuurlijk voor de klas en voor lessen verzamel je een hoop en dan al die kinder boeken!!!!
die gaan nu dus naar de schuur.
Vivajojo: hoe gaat t nu met je hartstand meter en het sporten bevalt t nog?
vrijdag 27 februari 2009 om 14:17
quote:Jerr schreef op 27 februari 2009 @ 12:44:
Vivajojo: hoe gaat t nu met je hartstand meter en het sporten bevalt t nog?Dat bevalt haske goed! Het werkt voor mij stimulerend om te zien hoeveel calo's er verbrand zijn tijdens 'n training. En van de week heb ik 'm ook een keer zomaar overdag aan gehad. In rust (op de bank voor de tv) is mijn hartslag ong. 58, achter de computer ca. 65, tijdens 't autorijden ca. 75. Voegt verder niets toe maar ik vind 't wel leuk om te weten.
Vivajojo: hoe gaat t nu met je hartstand meter en het sporten bevalt t nog?Dat bevalt haske goed! Het werkt voor mij stimulerend om te zien hoeveel calo's er verbrand zijn tijdens 'n training. En van de week heb ik 'm ook een keer zomaar overdag aan gehad. In rust (op de bank voor de tv) is mijn hartslag ong. 58, achter de computer ca. 65, tijdens 't autorijden ca. 75. Voegt verder niets toe maar ik vind 't wel leuk om te weten.
vrijdag 27 februari 2009 om 20:21
Zwieber, Bumba en de Wawa's werden hier enthousiast ontvangen. Hij wilde de dvd niet meer afgeven en riep de hele tijd Bumba, Bumba. Heel erg bedankt!
LMS, had je je gewicht donker gemaakt? Ik zag van jou maar 1 berichtje rond de "weegtijd" en daar zag ik geen gewicht in.
Wij hebben ook een groot bed. Man is erg groot (2m), dus ook een 2.20 bed en 1.80 breed. Heerlijk hoor. Ik pas makkelijk overdwars in bed ben maar 1.68.
LMS, had je je gewicht donker gemaakt? Ik zag van jou maar 1 berichtje rond de "weegtijd" en daar zag ik geen gewicht in.
Wij hebben ook een groot bed. Man is erg groot (2m), dus ook een 2.20 bed en 1.80 breed. Heerlijk hoor. Ik pas makkelijk overdwars in bed ben maar 1.68.
vrijdag 27 februari 2009 om 21:21
Wij hebben ook een bed van 2.20 bij 1.80. We zijn geen van beiden echt superlang (ik 1.74, Mr Nilsson iets kleiner) maar het is wel lekker
Toen we dat bed net hadden waren we elkaar regelmatig 'kwijt' . Niet zo gek, want we begonnen in een twijfelaar (met kuil in het midden ) en toen een goedkoop smal 2 persoonsbed. Als je dan opeens zo'n enorm gevaarte van een bed hebt dan weet je niet wat je overkomt.
Toen we dat bed net hadden waren we elkaar regelmatig 'kwijt' . Niet zo gek, want we begonnen in een twijfelaar (met kuil in het midden ) en toen een goedkoop smal 2 persoonsbed. Als je dan opeens zo'n enorm gevaarte van een bed hebt dan weet je niet wat je overkomt.
vrijdag 27 februari 2009 om 21:43
Wij hebben maar een klein bedje, 2.00 bij 1.60.
Ik vind het zo ongezellig als we zo ver uitelkaar liggen!
Ik ben net terug van het eten, het was heerlijk.
Alleen een hoofdgerecht genomen en toe een koffie.
Nu weer snel m'n bed in, heb nog steeds of alweer hoofdpijn.
Ik neem een ibufren en ga slapen.
Ik vind het zo ongezellig als we zo ver uitelkaar liggen!
Ik ben net terug van het eten, het was heerlijk.
Alleen een hoofdgerecht genomen en toe een koffie.
Nu weer snel m'n bed in, heb nog steeds of alweer hoofdpijn.
Ik neem een ibufren en ga slapen.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
vrijdag 27 februari 2009 om 23:50
quote:Livre schreef op 27 februari 2009 @ 18:25:
Jojo, ik weet niet of je het bewust doet, maar dubbelnicken is verboden. Misschien iets om te onthouden.
Ik heb tijdens mijn eerste post in deze discussie aangegeven dat ik op dit forum ook onder 'n andere nick post en mij op lijngebied wegens herkenbaarheid (irl) onder 'n andere naam heb aangemeld. Dit onder een andere nick posten vanwege herkenbaarheid wordt toegestaan (zie het regelmatig ook op de relatie en psychepijler gemeld worden door de TO) zolang je maar niet met je andere nick in discussie gaat.
Ontbijt:
1 boterham, gebakken ei, ui, tomaat, half plakje cheddar
Lunch:
2 boterhammen, plakje kaas, veldsla, tomaat, ui, lightsaus
Tussendoor:
halve ananas
paar hapjes parmesaanse kaas
Diner:
beetje tonijnsalade op blaadje witlof
visschnitzel, frietjes, sausje, paar hapjes roerbakgroente met champignons
2 glaasjes rode wijn
Jojo, ik weet niet of je het bewust doet, maar dubbelnicken is verboden. Misschien iets om te onthouden.
Ik heb tijdens mijn eerste post in deze discussie aangegeven dat ik op dit forum ook onder 'n andere nick post en mij op lijngebied wegens herkenbaarheid (irl) onder 'n andere naam heb aangemeld. Dit onder een andere nick posten vanwege herkenbaarheid wordt toegestaan (zie het regelmatig ook op de relatie en psychepijler gemeld worden door de TO) zolang je maar niet met je andere nick in discussie gaat.
Ontbijt:
1 boterham, gebakken ei, ui, tomaat, half plakje cheddar
Lunch:
2 boterhammen, plakje kaas, veldsla, tomaat, ui, lightsaus
Tussendoor:
halve ananas
paar hapjes parmesaanse kaas
Diner:
beetje tonijnsalade op blaadje witlof
visschnitzel, frietjes, sausje, paar hapjes roerbakgroente met champignons
2 glaasjes rode wijn
vrijdag 27 februari 2009 om 23:57
zaterdag 28 februari 2009 om 07:35
zaterdag 28 februari 2009 om 07:47
Druk dagje vandaag! Eerst een nagel-EHBO, dan rijles, dan spinning en fitness. Tegen 14:00 uur ben ik weer boven water
Dan boodschapjes doen en verder niks! Heb een dik boek gekocht (fin de siecle) dus languit op de bank!
Morgen weer spinning en misschien nog wat exttra cardio (moet goedmaken dat ik deze week maar 1 keer ben geeweest ) en dan lekker koopzondag shoppen. Heerlijk!
Dan boodschapjes doen en verder niks! Heb een dik boek gekocht (fin de siecle) dus languit op de bank!
Morgen weer spinning en misschien nog wat exttra cardio (moet goedmaken dat ik deze week maar 1 keer ben geeweest ) en dan lekker koopzondag shoppen. Heerlijk!
zaterdag 28 februari 2009 om 07:47
Goedemorgen!
Eindelijk weer even wat meer tijd; een heel weekend vrij en Marelsman die is er vandeur, dus ik heb alle tijd om lekker te studeren enzo. Vandaag ga ik ook naar de kapper, en lekker een stukje over het durp toeren op mijn nieuwe fiets
Maar voorlopig mag ik dus even forummen.
Hier gaat het weer wat beter, ik lijk "the mood" van het afvallen weer wat te pakken te hebben. Mijn grootste zonden van de afgelopen week zijn een paar kleine koekjes (niet dramatisch in de caloriëen) en een zak boerderijdrop wegens een ernstig zere keel.
Verkoudheid gaat weer wat beter geloof ik. Na ja, minder met de verkoudheid, beter met mij
Hoe gaat het met jullie allemaal? Pip, ben je al begonnen op je nieuwe baan, hoe is het met je?
Eowynn, heeft je man al zicht op een nieuwe baan?
Hoe is het met iedereen die ik vergeet???
Eindelijk weer even wat meer tijd; een heel weekend vrij en Marelsman die is er vandeur, dus ik heb alle tijd om lekker te studeren enzo. Vandaag ga ik ook naar de kapper, en lekker een stukje over het durp toeren op mijn nieuwe fiets
Maar voorlopig mag ik dus even forummen.
Hier gaat het weer wat beter, ik lijk "the mood" van het afvallen weer wat te pakken te hebben. Mijn grootste zonden van de afgelopen week zijn een paar kleine koekjes (niet dramatisch in de caloriëen) en een zak boerderijdrop wegens een ernstig zere keel.
Verkoudheid gaat weer wat beter geloof ik. Na ja, minder met de verkoudheid, beter met mij
Hoe gaat het met jullie allemaal? Pip, ben je al begonnen op je nieuwe baan, hoe is het met je?
Eowynn, heeft je man al zicht op een nieuwe baan?
Hoe is het met iedereen die ik vergeet???
668, the neighbour of the Beast