Cadeautips tweejarige?
donderdag 8 maart 2018 om 08:11
Mijn zoontje wordt twee over een aantal weken. Opas en omas en tantes vragen wat hij wil hebben.
Ik vind het heel lastig, eigenlijk heeft hij alles al.
Ik koop speelgoed vaak bij de speelgoed kringloop hier in de buurt, ook als het voor later is ( anders is het weg) en dat leg ik dan weg.
Hij heeft al een keukentje met toebehoren, al 2 soorten loopfietsjes al veel van little people en aardig wat duplo. Hij heeft verf en stiften en een uitgebreide set van play doh. Tig ballen en autos. Ook al veel badspeelgoed ( maar voornamelijk eendjes, spuitbeestjes en bakjes).
Hij krijgt van ons een magibook van v tech ( ik zou een aanvulling daarop kunnen vragen).
Jullie nog leuke ideeen?
Ik vind het heel lastig, eigenlijk heeft hij alles al.
Ik koop speelgoed vaak bij de speelgoed kringloop hier in de buurt, ook als het voor later is ( anders is het weg) en dat leg ik dan weg.
Hij heeft al een keukentje met toebehoren, al 2 soorten loopfietsjes al veel van little people en aardig wat duplo. Hij heeft verf en stiften en een uitgebreide set van play doh. Tig ballen en autos. Ook al veel badspeelgoed ( maar voornamelijk eendjes, spuitbeestjes en bakjes).
Hij krijgt van ons een magibook van v tech ( ik zou een aanvulling daarop kunnen vragen).
Jullie nog leuke ideeen?
donderdag 8 maart 2018 om 10:07
Een trampoline voor een 2-jarige?!
Mijn zoon wordt binnenkort ook twee. Ik ben klaar met alle losse prullaria en herrie makend speelgoed, dus probeer te investeren in duurzaam (houten) speelgoed dat je kunt uitbreiden. Voor kerst heeft hij een Brio garage met wegen om te leggen gekregen. Daar is hij helemaal weg van. Voor zijn verjaardag krijgt hij uitbreidingssets van Brio met een trein, rails, en dergelijke. Past allemaal op elkaar en hij kan er jaren mee doen.
Verder doen houten puzzels en boeken het altijd goed. Dus degenen die Brio te duur vinden, kunnen hem ook dolgelukkig maken met een mooi boek. En al helemaal als ze het meteen gaan voorlezen
Als je echt geen speelgoed meer wil zou ik inderdaad vragen om tickets of geld voor uitstapjes zoals de dierentuin, Aviodrome, Spoorwegmuseum... Allemaal grote hits hier bij de kleine man.
Kleding koop ik het liefst zelf, tenzij iemand ongeveer dezelfde smaak heeft.
Mijn zoon wordt binnenkort ook twee. Ik ben klaar met alle losse prullaria en herrie makend speelgoed, dus probeer te investeren in duurzaam (houten) speelgoed dat je kunt uitbreiden. Voor kerst heeft hij een Brio garage met wegen om te leggen gekregen. Daar is hij helemaal weg van. Voor zijn verjaardag krijgt hij uitbreidingssets van Brio met een trein, rails, en dergelijke. Past allemaal op elkaar en hij kan er jaren mee doen.
Verder doen houten puzzels en boeken het altijd goed. Dus degenen die Brio te duur vinden, kunnen hem ook dolgelukkig maken met een mooi boek. En al helemaal als ze het meteen gaan voorlezen
Als je echt geen speelgoed meer wil zou ik inderdaad vragen om tickets of geld voor uitstapjes zoals de dierentuin, Aviodrome, Spoorwegmuseum... Allemaal grote hits hier bij de kleine man.
Kleding koop ik het liefst zelf, tenzij iemand ongeveer dezelfde smaak heeft.
If Yoshi manages to find Yoshi's Wings, it will turn into a Blue Yoshi and fly up to a bonus stage.
donderdag 8 maart 2018 om 10:09
Dé hit voor mijn jongste die vorige maand 2 werd was een loopautootje van Italtrike. Wat een geweldig leuk ding! Het heeft rubberen zwenkwieltjes dus is zeer wendbaar en heel stil op de houten vloer. Ook grote zus en broer van 4 en 6 crossen er het liefst de hele dag op rond dus er wordt haast om gevochten
donderdag 8 maart 2018 om 10:18
Trampoline voor een 2 jarige kan al wel toch? Dochter vond het met 15 maanden op vakantie al een groot succes!
donderdag 8 maart 2018 om 10:24
Tentje voor in de tuin. sjoelbakje, zaklamp, verrekijker, zo'n lamp die sterren projecteert op het plafond of lichtgevende stickers , stickerboeken, kleurboeken, prikblokken, magisch zand, paraplu en kaplaarzen, speelgoed voor in het zwembad, bellenblaas, waterpistool, skippybal, ....
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 8 maart 2018 om 10:30
Maar goed ook,want ik kan me niet voorstellen dat iemand die echt leuk vind om te krijgen...
Maar on topic: mijn zoontje kreeg een watertafel, peuterbed met dekbed, kussen en overtrek, rugzakje voor de psz, knutselspullen, slaaptrainer, nieuwe schoenen, voorleesboeken en wat Duplo. Weinig speelgoed, ook omdat hij dat nog niet echt beseft en hij zat heeft. Komt wel zodra hij er zelf om gaat vragen.
donderdag 8 maart 2018 om 10:32
https://www.zwembadenwebshop.nl/zwembad-speelgoed
donderdag 8 maart 2018 om 10:33
https://www.zwembadenwebshop.nl/kinderbad
donderdag 8 maart 2018 om 10:34
https://www.zwembadenwebshop.nl/gooispel-intex
donderdag 8 maart 2018 om 12:21
Vraag of ze het leuk vinden om hem een dagje mee te nemen op stap?
Een dagje naar de dierentuin, een speelparadijs of lekker zwemmen. Hoe leuk is dat en opa's en oma's hebben vaak tijd zat. Desnoods dat ze een klein cadeautje geven als ze op visite komen, gewoon voor het leuke. Uit mijn eigen ervaring komen mensen niet graag met lege handen.
Een dagje naar de dierentuin, een speelparadijs of lekker zwemmen. Hoe leuk is dat en opa's en oma's hebben vaak tijd zat. Desnoods dat ze een klein cadeautje geven als ze op visite komen, gewoon voor het leuke. Uit mijn eigen ervaring komen mensen niet graag met lege handen.
donderdag 8 maart 2018 om 16:12
Hebben we allemaal al helaas. Wel leuke ideeen!watdachtjehiervan schreef: ↑08-03-2018 08:52Een bootjes waterbaan voor buiten.
Zand en watertafel.
Speeltentje.
Kruiwagentje.
donderdag 8 maart 2018 om 16:54
Onze dochter wordt maandag 2. We hebben voor haar een CD speler met twee microfoons. CD van Mini Disco er bij gekocht. Ze is dol op zingen en dansen dus voor haar het perfecte cadeau.
Misschien ook een tip.
Een mooi voorleesboek is hier altijd welkom. We hebben hier het gepersonaliseerde boek 'Wat een pech, mijn naam is weg' en een boek van Kikker en Vriendjes. Ook de Jip en Janneke verhaaltjes doen het al goed, kan ze al prima een paar verhaaltjes van aanhoren zonder aan de pagina's te gaan zitten rommelen.
Een mooi voorleesboek is hier altijd welkom. We hebben hier het gepersonaliseerde boek 'Wat een pech, mijn naam is weg' en een boek van Kikker en Vriendjes. Ook de Jip en Janneke verhaaltjes doen het al goed, kan ze al prima een paar verhaaltjes van aanhoren zonder aan de pagina's te gaan zitten rommelen.