Jeugdliefde
donderdag 8 maart 2018 om 18:03
Nee inderdaad niet maar ik heb altijd geloofd in beterschap. iemand die in het midden van de oceaan ligt klampt zich ook vast aan een strohalm. En ondertussen ben ik op een ouderdom gekomen dat ik niet meer opnieuw zou beginnen. ik heb het opgegeven om zo te zeggen. Het loont de moeite niet meer, een hoop ellende op de nek halen en gepluimd verder te leven. Dan zo maar.
Toen ik de mensen leerde kennen ben ik van de dieren gaan houden
donderdag 8 maart 2018 om 18:33
Je bent 60.Eenzame schreef: ↑08-03-2018 18:03Nee inderdaad niet maar ik heb altijd geloofd in beterschap. iemand die in het midden van de oceaan ligt klampt zich ook vast aan een strohalm. En ondertussen ben ik op een ouderdom gekomen dat ik niet meer opnieuw zou beginnen. ik heb het opgegeven om zo te zeggen. Het loont de moeite niet meer, een hoop ellende op de nek halen en gepluimd verder te leven. Dan zo maar.
Het 40 van nu.
Misschien word je 105.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
donderdag 8 maart 2018 om 18:49
Eerlijk gezegd krijg ik het idee dat je niet durft en jezelf verschuilt achter je leeftijd. Zo hoef je niets te veranderen, geen risico te nemen en kan je wel je beklag blijven doen over hoe klote het is voor je.
Wat haal je uit het leven dat je nu hebt?
Hoe dan ook levert het je iets op dat je liever hebt dan controle over je eigen keuzes
Wat haal je uit het leven dat je nu hebt?
Hoe dan ook levert het je iets op dat je liever hebt dan controle over je eigen keuzes