Jeugdliefde

08-03-2018 15:00 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom kan ik mijn jeugdliefde maar niet vergeten ook niet na heel wat jaren ondertussen???
Toen ik de mensen leerde kennen ben ik van de dieren gaan houden
Eenzame schreef:
08-03-2018 17:42
Ik ben een man van mijn woord. Dat zal ik nooit breken. Dus tot de dood ons scheidt.
Ik dacht te lezen dat de reden vooral is dat je geen cent overhoudt als je bij haar weggaat
Nee inderdaad niet maar ik heb altijd geloofd in beterschap. iemand die in het midden van de oceaan ligt klampt zich ook vast aan een strohalm. En ondertussen ben ik op een ouderdom gekomen dat ik niet meer opnieuw zou beginnen. ik heb het opgegeven om zo te zeggen. Het loont de moeite niet meer, een hoop ellende op de nek halen en gepluimd verder te leven. Dan zo maar.
Eenzame schreef:
08-03-2018 18:03
Nee inderdaad niet maar ik heb altijd geloofd in beterschap. iemand die in het midden van de oceaan ligt klampt zich ook vast aan een strohalm. En ondertussen ben ik op een ouderdom gekomen dat ik niet meer opnieuw zou beginnen. ik heb het opgegeven om zo te zeggen. Het loont de moeite niet meer, een hoop ellende op de nek halen en gepluimd verder te leven. Dan zo maar.
Je bent 60.
Het 40 van nu.
Misschien word je 105.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Ik hoop van niet.
Eerlijk gezegd krijg ik het idee dat je niet durft en jezelf verschuilt achter je leeftijd. Zo hoef je niets te veranderen, geen risico te nemen en kan je wel je beklag blijven doen over hoe klote het is voor je.
Wat haal je uit het leven dat je nu hebt?
Hoe dan ook levert het je iets op dat je liever hebt dan controle over je eigen keuzes
Eenzame schreef:
08-03-2018 18:34
Ik hoop van niet.

Ga leven met waardigheid!
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Eenzame schreef:
08-03-2018 18:34
Ik hoop van niet.
Écht kom...uit...die...funk!
Nu blijf je smachten naar je jeugdliefde en als jij niet zo de controle over jouw hele doen en laten laat bepalen dan was je daar niet zo mee bezig.
Ik ken je andere topics niet, maar man o man, je wentelt je wel een beetje in de misere. En dat doe je echt zelf.
Ik weet het jullie hebben gelijk. Doch de stap is te groot voor mij nu nog.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven