Praag
vrijdag 9 maart 2018 om 06:42
Als je voor het eerst naar een stad gaat, moet je gewoon doen wat iedereen doet, de must-seens bekijken. Daar heb je het in een paar dagen druk genoeg mee.
Ik zou de Karelsbrug zo vroeg mogelijk in de ochtend bezoeken, daar is het altijd stervensdruk.
Drink een lekker zwart biertje in een kroegje of op terras buiten het toeristisch centrum. Waar veel lokale jongeren zitten, daar zit je meestal goed.
Ik zou de Karelsbrug zo vroeg mogelijk in de ochtend bezoeken, daar is het altijd stervensdruk.
Drink een lekker zwart biertje in een kroegje of op terras buiten het toeristisch centrum. Waar veel lokale jongeren zitten, daar zit je meestal goed.
zaterdag 10 maart 2018 om 02:28
Mijn vriend en ik zijn 5 dagen naar Praag geweest. Ik zou sowieso alle hoogtepunten gaan bezichtigen (ja, die zijn heel toeristisch haha).
1 dag zijn we met de metro naar 'Vyšehrad' geweest. Een stuk rustiger maar toch met velen bezienswaardigheden! Echt een aanrader.
Verder zou ik echt een 'Trdelnik' eten, een lekkernij van Praag. Je komt genoeg kraampjes tegen met deze lekkernij.
1 dag zijn we met de metro naar 'Vyšehrad' geweest. Een stuk rustiger maar toch met velen bezienswaardigheden! Echt een aanrader.
Verder zou ik echt een 'Trdelnik' eten, een lekkernij van Praag. Je komt genoeg kraampjes tegen met deze lekkernij.
maandag 2 april 2018 om 20:46
maandag 2 april 2018 om 22:03
Als je veel tijd hebt raad ik de Skoda fabriek aan, die buiten de stad ligt. Op de eerste indruk leek het me niet leuk maar toch was het heel indrukwekkend en er waren zelfs Nederlandstalige gidsen met veel humor. Ook is er een toren, waarvan ik de naam niet meer weet, waarbij je over heel Praag heen kijkt. In ieder geval veel plezier en het is echt een geweldige stad!