Fijne zaterdag !

10-03-2018 06:43 39 berichten
Goedemorgen!

Hopelijk heeft iedereen een fijne zaterdag! Het wordt vgl mij supermooi weer (15 graden las ik ergens). Wat gaan jullie doen?

Ik ga eerst nog even paar uurtjes werken. Daarna met mijn zoontje en met een vriendin en haar kind naar een kinderboerderij om lammetjes de fles te geven en te knuffelen, shetlandpony te rijden en uitgebreid te lunchen en te kletsen. Ze hebben daar ook een leuke uitgebreide boerderijwinkel. En natuurlijk vanavond wie is de mol finale kijken met het hele gezin en lekkere hapjes / drankjes.

Fijne zaterdag allemaal
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen! Helaas al sinds zes uur wakker doordat dochter van bijna twee bedacht dat het tijd werd om op te staan en anders bij papa en mama in bed te willen liggen. Maar dat doen we dus even niet op haar verzoek... Gelukkig is ze nu weer even stil, maar ik blijf wakker door de enorme trek (nu 13 weken zwanger).
We hebben nog geen plannen behalve de boodschappen en wat wasjes doen. Maar het lijkt een mooie dag te worden om weer eens ons jaarabonnement van de dierentuin te gebruiken!
Ik ga ook eerst werken en de rest van de dag wasjes draaien en ik denk ook even naar het centrum. Vanavond 'Wie is de mol' kijken.
HasseSimonsdochter schreef:
10-03-2018 06:43
-
Ja, dank. Voor mij wordt het vandaag, naast boodschappen doen, vrij saai omdat ik voornamelijk achter mijn bureau ga zitten en wat administratieve zaken ga afhandelen die nog waren blijven liggen. Morgen, zondag, heb ik er immers geen tijd voor.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-03-2018 11:39
Reden: Openingspost quote verwijderd
46.83% gewijzigd
Hee hassesimonsdochter, is dat in een dorp/stad met een H? Ben ik laatst geweest, superleuk!

Ik ga nu naar zwemles met de jongste en dan door naar mijn vriendin voor een nachtje weg samen... Woehoe! Lekker naar de sauna, wijntjes drinken en morgen shoppen.
Hier ook zo vroeg wakker door de kinderen!
Eerst maar eens naar beneden ontbijten en dan de boodschappen.
Ik lees dat het mooi weer word, dat zou fijn zijn. Ik dacht namelijk dat het warm zou worden met veel regen
momo1980 schreef:
10-03-2018 07:07
Hee hassesimonsdochter, is dat in een dorp/stad met een H? Ben ik laatst geweest, superleuk!

Ik ga nu naar zwemles met de jongste en dan door naar mijn vriendin voor een nachtje weg samen... Woehoe! Lekker naar de sauna, wijntjes drinken en morgen shoppen.
Nope geen H

Veel plezier met je nachtje weg
taxi87 schreef:
10-03-2018 07:09
Hier ook zo vroeg wakker door de kinderen!
Eerst maar eens naar beneden ontbijten en dan de boodschappen.
Ik lees dat het mooi weer word, dat zou fijn zijn. Ik dacht namelijk dat het warm zou worden met veel regen
O misschien heb ik de regen over het hoofd gezien in het weerbericht :-(
Goedemorgen allemaal en ook een fijne zaterdag gewenst!

Hier ook al sinds 6.00u wakker. En niet door de kinderen, maar vanwege een been dat pijnlijk zeurt. Rechtop zitten of staan geeft de minste pijnklachten. De kinderen en mijn man liggen nog lekker te tukken.

Wij hebben vandaag weer een druk programma. De sporten gaan vandaag eindelijk weer eens door en dat betekent wat ren en vlieg werk. Vanmiddag gaan we lekker borrelen met vrienden. Ik word erg vrolijk van het vooruitzicht dat ik zo naar buiten stap en de geur van lente ga ruiken. :cheer2:
Ik ben helaas ziek dus ik ga proberen zoveel mogelijk rust te pakken.
Er moeten wel echt wat dingen in huis gebeuren (wasjes enzo) dus die ga ik rustig aan wel doen maar tussendoor lekker bed rust.

Fijne zaterdag!
Internagelaktisch
Hi Hasse!
Vroeg wakker, beetje banken, wasje draaien, droger zijn werk laten doen, boodschappen en vanmiddag verjaardagsfeestje kameraad kind met ouders. Man blijft thuis en ik ga met kind die kant op.

Vanaaf banken met mijn now-favorite Bates Motel!
Ik ben jarig vandaag :) Ik ga vanmiddag met mijn vriend lunchen en naar een trampolinespringhal. Wil ik al heel lang een keer heen. Verder vanavond naar een leuk feest en taart bakken. Ik hoop dat de zon lekker gaat schijnen.

Fijne zaterdag iedereen!
The only difference between me and a madman is that I’m not mad
Ik ben al vanaf 5u wakker, kon niet meer slapen. Heb alleen nog niets gedaan behalve wat afleveringen van once upon a time kijken. Strax eerst een lange wandeling met hond maken. Daarna wat boodschappen in huis halen want ik krijg visite voor mn verjaardag van morgen. Tussendoor nog wat Pokemon spelen (heel fout) en vanavond wie is de mol kijken uiteraard en op tijd naar bed want morgen wedstrijd schieten.
Gefeliciteerd Dali :gift:

Ik ga met jongste naar de kapper en naar de markt.
Verder wat wasjes draaien en wat in de tuin rommelen.
Het schijnt vandaag heerlijk weer te worden! Helaas moet ik werken, daar baal ik echt van. Morgen ben ik vrij en dan gaat het weer regenen 😕

Voor vanavond geen plannen. Zal wel Netflixen worden op de bank!
De terrasbakken op orde brengen. De inhoud heeft veel te lijden gehad van de vorst.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Goedemorgen :)

Dali gefeliciteerd met je verjaardag!

Hier een rustig dagje. Zometeen even wat boodschappen halen voor iemand, en voor mezelf even nieuwe stiften kopen, kan ik weer verder met mandala's kleuren :) Die hobby heb ik sinds afgelopen week weer opgepakt.
Hopelijk blijft het droog, dan ga ik vanmiddag even lekker een eind wandelen. Verder hier thuis even opruimen en schoonmaken.
Gefeliciteerd Dali.

Momo, jouw plannen klinken heerlijk. Geniet ervan!

Maaique, beterschap.

Ik zit met een kop koffie op te starten. Ik ga me zo klaarmaken voor NL Doet. Ik heb me opgegeven om in een verzorgingshuis vandaag te helpen met een gezellige dag. Ik ben erg benieuwd hoe het gaat zijn.
Wat goed van je Mendy! Ik heb vorig jaar ook meegeholpen in een verzorgingstehuis. Was erg leuk en dankbaar werk.
Dit jaar had ik ook nog gekeken maar ik kwam er iets te laat achter dat het deze week al was :facepalm: Er waren nog wel wat klussen beschikbaar hier in de omgeving, maar dat ging alleen over klusjes en onderhoud aan gebouwen, en ik ben niet zo handig aangelegd. Volgend jaar beter.. ;)
Gefeliciteerd Dali! Hier ook feestjes, een jarige dochter van alweer 10 en een jarig nichtje, dat is nog steeds haar mooiste verjaardagscadeau ooit. Ik ben de dag gestart met het ophangen van slingers en balonnen, straks naar het feestje van nichtje en vanavond uiteten voor dochter en dan morgen haar feestje.
Mijn ouders vieren vandaag beiden hun verjaardag, dus daar ga ik straks heen. Vanmiddag komt er iemand om me te helpen met een klusje. En vanavond ga ik lekker kleuren.
Goedemorgen allen!

Ik ben 2,5 week geleden geopereerd en moet nog rustig aan doen. Gisteren wel al de boodschappen gedaan voor het weekeind dus dat hoeft niet meer.

Ik ga zo even hier in de buurt een kleurboek ophalen die ik via een verkoophoek op fb gekocht heb. Is een heel mooi kleurboek voor volwassenen die nieuw in nederland niet te koop is. Ben er nu al blij mee.

Verder wat tv kijken en vanavond ook wie is de mol kijken, daar heb ik wel echt zin in.

NL doet is altijd wel leuk, zal volgend jaar eens hier in de omgeving kijken hoe ik kan helpen. Klusjes en onderhoud is niet echt mijn ding maar misschien is er wat anders om te doen.
Normaal help ik in mijn oude woonplaats nog mee met internationale vrouwendag maar ja dat lukte dit jaar dus ook niet. Wel jammer hoor altijd gezellig.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Nl doet, wel even zoeken waar en wat...
Bimzarellio...what else
Goedemorgen!

Ik zit hier onverwacht euforisch te zijn... na mijn scheiding een jaar geleden een appartement gekocht... zag al dat de prijzen hier stegen en dat ze binnen een paar weken weg waren. En nu staat sinds vandaag het appartement boven me te koop... niet mooier dan het mijne, precies hetzelfde. Sterker nog, ik heb dus recent de boel van binnen opgeknapt. Vragen ze boven een halve ton meer dan ik betaald heb....

Wat een fijne investering dit huis!!!

Nou dus ben blij!! En verder breng ik zo mijn dochtertje naar haar vader en komen vanmiddag mijn nieuwe vriend en puberzoon hier. Zin in het weekend!

Fijn weekend!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Gefeliciteerd Dali.

Ga zometeen even zwemmen. Vanmiddag ben ik ook nog eventjes op pad, ga dan nog even bij neefje op bezoek. En vanavond wie is de mol kijken. Voor de rest misschien nog beetje aanrommelen in huis en lekker lezen.

Fijn weekend!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven