PASEN
zaterdag 10 maart 2018 om 14:12
Wat gaan jullie met de Paasdagen doen?
Hier begint het Goede Vrijdag met de paasmarkt in Deventer. Is wel minder dan vroeger moet ik zeggen toen had je meer speciale kramen met hebbedingen laatste jaren is het meer een wat uitgebreidere markt.
Eerste Paasdag hou ik een paasbrunch voor familie en de Tweede Paasdag gaan we lekker op stap,weten jullie nog een leuke jaarmarkt in Gelderland?
Hier begint het Goede Vrijdag met de paasmarkt in Deventer. Is wel minder dan vroeger moet ik zeggen toen had je meer speciale kramen met hebbedingen laatste jaren is het meer een wat uitgebreidere markt.
Eerste Paasdag hou ik een paasbrunch voor familie en de Tweede Paasdag gaan we lekker op stap,weten jullie nog een leuke jaarmarkt in Gelderland?
zaterdag 10 maart 2018 om 16:20
Heerlijk! Dit zou ik ook wel willen ipv verplichte familie gedoe.
Motto’s Helpen je Niet Als het er echt op Aan Komt
zaterdag 10 maart 2018 om 16:33
Dat het uit een blikje komt begrijp ik
Ik had dacht t dat ze er andere dingen mee gaat doen in plaats van gewoon ontbijt.
zaterdag 10 maart 2018 om 16:37
Ik niet vind Pasen het leukste van het hele jaar!
zaterdag 10 maart 2018 om 16:44
zaterdag 10 maart 2018 om 16:55
Niks moet natuurlijk, maar persoonlijk vind ik Pasen leuker dan Kerst, dus ik vind het altijd wel fijn om er iets aan te doen. En het heeft - buiten de heidense oorsprong dan - verder niet eens een religieuze betekenis voor me.viva-life22 schreef: ↑10-03-2018 16:50Moet ik iets doen dan? Wordt zo moe van al dat commerisele gebeuren ....
zaterdag 10 maart 2018 om 17:03
Ik kom net terug van de Action met een knuffelpaashaas van bont en dat was het wat betreft decoratie.
Wat betreft diner heb ik nog varkenshaas over van Kerst en ook nog spullen voor Tiramisú. Geen brunch, hooguit een sneetje stol.
Tweede Paasdag wordt niet aan gedaan.
Wat betreft diner heb ik nog varkenshaas over van Kerst en ook nog spullen voor Tiramisú. Geen brunch, hooguit een sneetje stol.
Tweede Paasdag wordt niet aan gedaan.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
zondag 11 maart 2018 om 06:35
Wij gaan naar mijn moeder. Mijn vader is dan twee maanden overleden en hij was rond Pasen jarig. Na zoveel jaar in haar eentje in hun hutje (oké, hut) op de hei valt zwaar. Ik denk dat we paaseieren gaan verstoppen voor mijn kleine neefje en die grote lummels van mij vinden het vast ook leuk om die traditie nog voort te zetten. Verder eten, praten en herinneringen ophalen, kijken of er nog klussen zijn waar we haar mee kunnen helpen.
zondag 11 maart 2018 om 20:01
woensdag 21 maart 2018 om 17:01