Afvallen met Boer zoekt Vrouw!
vrijdag 27 februari 2009 om 23:01
Ik vind het supergoed te doen. Maar ik heb altijd de Special Flakes van Albert Heijn huismerk. Die vind ik lekkerder.
Ik weeg altijd 35 gram af, en doe daar voor ongeveer 100 gram melk bij. Dat eet ik rond 8:15u, en daarna fiets ik naar m'n werk. En dan heb ik pas rond 11u weer een tussendoortje nodig.
Dus ik vind het goed te doen
Ook lekker: 150 gram yoghurt, wat zoetstof erdoor. Dan 15 gram flakes en dan wat vers fruit erdoor. Het lekkerst vind ik aardbei met gele kiwi.
Maar als ik moet werken eet ik nooit yoghurt 's ochtends, want dan mag je het eerstvolgende half uur je tanden niet poetsen
Ik weeg altijd 35 gram af, en doe daar voor ongeveer 100 gram melk bij. Dat eet ik rond 8:15u, en daarna fiets ik naar m'n werk. En dan heb ik pas rond 11u weer een tussendoortje nodig.
Dus ik vind het goed te doen
Ook lekker: 150 gram yoghurt, wat zoetstof erdoor. Dan 15 gram flakes en dan wat vers fruit erdoor. Het lekkerst vind ik aardbei met gele kiwi.
Maar als ik moet werken eet ik nooit yoghurt 's ochtends, want dan mag je het eerstvolgende half uur je tanden niet poetsen
vrijdag 27 februari 2009 om 23:05
Ohja, met fruit is ook wel een goeie . Ik ontbijt altijd op m'n werk, dus heb dan al tandengepoetst (wist dat trouwens niet, van dat tandenpoetsen, is dat net als met sinaasappels vanwege glazuur enzo?). Ik hou niet van melk dus zou gaan voor de flakes met yoghurt. Ik ga dat morgen maar eens even kopen (AH-merk dan inderdaad, zal ook vast goedkoper zijn!) en uitproberen!
Peas on earth!
vrijdag 27 februari 2009 om 23:11
Ja, met yoghurt hetzelfde als met sinaasappels.
En ik heb 's ochtends echt geen tijd om een half uur te wachten voordat ik m'n tanden kan poetsen
Heb een vast patroon: wekker gaat, tv aan om journaal te kijken, dan naar het toilet, douchen en daarna ontbijten en ondertussen aankleden en fruitbakje maken voor werk. Dan tanden poetsen, opmaken en de deur uit.
Die AH Flakes zijn er tegenwoordig ook met rood fruit en met chocola. Je raadt het al, die laatste heb ik nu in huis
Met dat gedroogde fruit vind ik smerig.
Je zou trouwens ook met muesli of cruesli kunnen ontbijten.
En ik heb 's ochtends echt geen tijd om een half uur te wachten voordat ik m'n tanden kan poetsen
Heb een vast patroon: wekker gaat, tv aan om journaal te kijken, dan naar het toilet, douchen en daarna ontbijten en ondertussen aankleden en fruitbakje maken voor werk. Dan tanden poetsen, opmaken en de deur uit.
Die AH Flakes zijn er tegenwoordig ook met rood fruit en met chocola. Je raadt het al, die laatste heb ik nu in huis
Met dat gedroogde fruit vind ik smerig.
Je zou trouwens ook met muesli of cruesli kunnen ontbijten.
vrijdag 27 februari 2009 om 23:14
Damn, wat een goeie docu trouwens die van Johnny Cash
De eerste keer dat ik 'm zag was zonder ondertiteling. En hoewel ik het goed kan volgen in het engels is die NL ondertiteling toch wel fijn.
Vind de documentaire goed in elkaar gezet, met veel muziek, oude beelden en oude gesproken stukken door Johnny zelf.
Of ben ik misschien bevooroordeeld bij deze docu?
I Johnny!
De eerste keer dat ik 'm zag was zonder ondertiteling. En hoewel ik het goed kan volgen in het engels is die NL ondertiteling toch wel fijn.
Vind de documentaire goed in elkaar gezet, met veel muziek, oude beelden en oude gesproken stukken door Johnny zelf.
Of ben ik misschien bevooroordeeld bij deze docu?
I Johnny!
vrijdag 27 februari 2009 om 23:15
Las laatst ergens dat er vooral in cruesli best veel suiker zit. Muesli vind ik niet zoveel aan, niet zo knapperig. Dat gedroogde fruit lijkt me ook vies, van die verlepte taaie stukjes
Age ook al zo'n strakke planning 's ochtends dus . Hier ook: opstaan, onder douche springen zodra Xan klaar is, douchen, tandenpoetsen, aankleden, opmaken, spullen pakken en wég! Als er een gat in m;n sokken zit, loopt m'n planning al in de soep . Tegenwoordig hou ik tijd over, want ga al weken makeup-loos door 't leven ( ) vanwege ooggedoe
Age ook al zo'n strakke planning 's ochtends dus . Hier ook: opstaan, onder douche springen zodra Xan klaar is, douchen, tandenpoetsen, aankleden, opmaken, spullen pakken en wég! Als er een gat in m;n sokken zit, loopt m'n planning al in de soep . Tegenwoordig hou ik tijd over, want ga al weken makeup-loos door 't leven ( ) vanwege ooggedoe
Peas on earth!
vrijdag 27 februari 2009 om 23:50
Wat een keuze heb je eigenlijk hè in dat spul. Ik heb meestal muesli van AH merk. Dat roer ik door de (roer) youghurt en laat ik staan als mijn badkamer-ritueel begint. Daar ben ik overigens snel mee klaar aangezien ik meestal 's avonds douche en de make-up vijf minuutjes duurt. In die tijd die tijd is de muesli wat zachter geworden en de koffie uit de senseo (die ik ook had aangezet) voldoende afgekoeld. Dan is het een kwestie van aanvallen en zit mijn ochtend wake-up ritueel erop. Kost me bij elkaar zo'n half uurtje.
Age: Wat leuk die stoelbekleding. Hoe je op het idee komt. Andere mensen moeten mij op 1 of andere manier altijd op dat soort ideeen brengen. LinkedIn ben ik ook lid van geweet. Je kunt gegevens uit het verleden invullen bij account informatie ofzo geloof ik. Ik heb zelf mijn account verwijderd. Rolde veel te makkelijk uit de zoekmachine en ik was daar (ook werk-technisch) niet echt kapot van. Die vriendin van je heeft het goed voor elkaar btw. Zou ik ook wel willen elk jaar drie maanden weg!
Na de "ruzie" met de doktersassistente werd ik terug gebeld door HA herself. Vertelde nagenoeg hetzelfde verhaal, en HA gaf aan dat je de eerste twee weken weinig kunt doen. Soms is het ook gewoon de toon waarop dingen gezegd worden, want u kon ik er vrede mee hebben. Heb gelukkigparacatamol met codeïne gekregen. Zolang ik die slik gaat het best goed. Zijn ze uitgewerkt dan voelt mijn hoofd weer zeer belabberd! Maar goed na een week zou het toch moeten loskomen denk ik zo!
Ok, nu mijn lijstje:
- 3 plakken ontbijtkoek
- chinees (nasi, tjaptjoi, indisch rundvlees - geloof ik - loempiaatje en gefrituurde banaan)
- halve komkommer
- 2 kaakjes
- dropjes en vicks snoepjes
- veel vruchtensap, wat niet gezond is!
- veel thee....
- drie glazen water
Age: Wat leuk die stoelbekleding. Hoe je op het idee komt. Andere mensen moeten mij op 1 of andere manier altijd op dat soort ideeen brengen. LinkedIn ben ik ook lid van geweet. Je kunt gegevens uit het verleden invullen bij account informatie ofzo geloof ik. Ik heb zelf mijn account verwijderd. Rolde veel te makkelijk uit de zoekmachine en ik was daar (ook werk-technisch) niet echt kapot van. Die vriendin van je heeft het goed voor elkaar btw. Zou ik ook wel willen elk jaar drie maanden weg!
Na de "ruzie" met de doktersassistente werd ik terug gebeld door HA herself. Vertelde nagenoeg hetzelfde verhaal, en HA gaf aan dat je de eerste twee weken weinig kunt doen. Soms is het ook gewoon de toon waarop dingen gezegd worden, want u kon ik er vrede mee hebben. Heb gelukkigparacatamol met codeïne gekregen. Zolang ik die slik gaat het best goed. Zijn ze uitgewerkt dan voelt mijn hoofd weer zeer belabberd! Maar goed na een week zou het toch moeten loskomen denk ik zo!
Ok, nu mijn lijstje:
- 3 plakken ontbijtkoek
- chinees (nasi, tjaptjoi, indisch rundvlees - geloof ik - loempiaatje en gefrituurde banaan)
- halve komkommer
- 2 kaakjes
- dropjes en vicks snoepjes
- veel vruchtensap, wat niet gezond is!
- veel thee....
- drie glazen water
vrijdag 27 februari 2009 om 23:50
quote:AgentL schreef op 27 februari 2009 @ 23:36:
Jullie stellen me ernstig teleur Erwt en Tien
Tien, hoe was het werken vandaag?
Ja, sorry, soms is het gewoon zó lekker om dom vermaakt te worden
Werk ging goed, al werd ik een beetje moedeloos van de berg werk die ik daar zag liggen. Dat wordt nog behoorlijk aanpoten, pfff...
Maar goed, nu eerst weekend!
Jullie stellen me ernstig teleur Erwt en Tien
Tien, hoe was het werken vandaag?
Ja, sorry, soms is het gewoon zó lekker om dom vermaakt te worden
Werk ging goed, al werd ik een beetje moedeloos van de berg werk die ik daar zag liggen. Dat wordt nog behoorlijk aanpoten, pfff...
Maar goed, nu eerst weekend!
vrijdag 27 februari 2009 om 23:56
vrijdag 27 februari 2009 om 23:58
Kom net binnenrollen, was even voor een wijntje bij een vriendin, lekker bijkletsen.
Maar... heb het bij een cola zero en water gehouden, goed he?
(op 3 geitenkaashapjes na... haha)
Nu lekker te bedde, trusten!
@ Drift: schoonmaken zou ik vaker moeten doen, bezoek is ZO fijn dan!
@ Age: zal eens nadenken over een leuke tekst!!
@ Tientje: goed dat het werk goed ging, maar nu eerst weekend vieren!
@ PodE: jaaaaah, je zit weer in het ritme, goed van je!!
@ Flora: Beterschap!!
Maar... heb het bij een cola zero en water gehouden, goed he?
(op 3 geitenkaashapjes na... haha)
Nu lekker te bedde, trusten!
@ Drift: schoonmaken zou ik vaker moeten doen, bezoek is ZO fijn dan!
@ Age: zal eens nadenken over een leuke tekst!!
@ Tientje: goed dat het werk goed ging, maar nu eerst weekend vieren!
@ PodE: jaaaaah, je zit weer in het ritme, goed van je!!
@ Flora: Beterschap!!
zaterdag 28 februari 2009 om 00:00
Nu eerst weer bijkomen dit weekend dus! Kun je er maandag weer fris en fruitig tegenaan!
Vriendin heeft het zeker wel goed voor elkaar Flora, maar ik zou niet met haar willen ruilen We doen hetzelfde werk, alleen werkt zij 9 maanden kei- en keihard en dan dus 3 maanden weg. Ik verspreid m'n werk gedurende het jaar, veel relaxter
En stoel... tja... die was ooit van een huisgenootje. Maar ze had 'm bij mij laten staan toen ze ging verhuizen en ik heb 'm dus op mijn beurt wél meegenomen bij m'n verhuizing. En hij was dus ooit al gepimpt, maar ik heb 'm afgelopen zomer weer afgeschuurd en opnieuw geschilderd. En nu eindelijk ook de vieze stof vervangen dus
Vriendin heeft het zeker wel goed voor elkaar Flora, maar ik zou niet met haar willen ruilen We doen hetzelfde werk, alleen werkt zij 9 maanden kei- en keihard en dan dus 3 maanden weg. Ik verspreid m'n werk gedurende het jaar, veel relaxter
En stoel... tja... die was ooit van een huisgenootje. Maar ze had 'm bij mij laten staan toen ze ging verhuizen en ik heb 'm dus op mijn beurt wél meegenomen bij m'n verhuizing. En hij was dus ooit al gepimpt, maar ik heb 'm afgelopen zomer weer afgeschuurd en opnieuw geschilderd. En nu eindelijk ook de vieze stof vervangen dus
zaterdag 28 februari 2009 om 00:06
zaterdag 28 februari 2009 om 09:29
zaterdag 28 februari 2009 om 09:33
Jaaa, das irritant. Ik was vannacht aan 't kamperen met twee anderen (geen idee wie, maar in m'n droom leek ik ze te kennen) in Frankrijk. Toen we in Frankrijk aankwamen, ging zij de tent opzetten en ging ik in een munttelefoon m'n ouders bellen om te vertellen dat ik aangekomen was. Gek genoeg leek het kampeerveldje wel op het speeltuintje bij mijn ouders achter.
Peas on earth!