Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

20-10-2008 17:56 12450 berichten
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.

Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!

Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:

Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan

Miss Mara = Lidewij Bokje

Jaellaa = Wallie van der Rimpel

Itsme = Margje van der Velden

Leo = Roelien van Putten

Dubio = Carla van Paturain

Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan

Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn

Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan

Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd

Charlotte 69 = Wendela Landzaad

Luna Blue = Sabine Kruishaar

Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!

Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan

Chardonnay = Annelies Koevanger

Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan

Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO

Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu

Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje

Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan

Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen

Leonor = Jetje Willemsen

Labyrint = Hariëtte von Darm

Etosha = Toos Tottemettier

Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Alle reacties Link kopieren
ik fin het fein dat jullie niet laggen, andere mensuh lagge wel alteit en die gaan er dan grapjus ofer make en dat fin ik nooit so leuk

gelukkig sein jullie lieferts

babs als de baas fan de trein me nie was kome helpe hat ik nog steets op A gestaan. Had ik wel naar Joop en het boekje kunnen swaaien
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Hoew zooo nikse, Emmaa??? Hep ik me eige net effe een slag in de ronte ge wie vit. Een (60 menutu) uur lang door de kamur gejokt, gebokst, ge-joo-gaat, gemusselt en gestept. En ik ben maar twee (3) kir gefalle.

Marg, ik gaat ook niet lagge om waarover en onder ju bangig bengt. En as ik gaat rijse of met de trijn dan furdwaalt ik bes wel faak. Maar dat is soms wel een spannent avont uur denk ik dan maar.

Dus ik hoop dat as wu naar Babs gaat dat ik hut in een (2,3) x kan finde.

Gelezzig dat ju dur fanafont bent Annelies. Zulle wu dan same een fiertuweel wijntju drinke?
Zodujuu, ut is weer tijt voor gemeentebelastingen. Dikke anvelop met WeOoZet-besgikkinge, da kost altijt gelt.

Ik ziet hier Rioolregt, OoZetBe en Hondebelastings staan, goejemiddag.
Doejje die van mei ook eve? Ik hep hier Ingekome belastin en Beigedrage zorg verzakkings wed.
Mwoah. Doet ik best voor je, mar gelt om ut te betale hebt ik niet. Kleinighijt.
Over geldt gezegd en gezwogen, hoe is et eigerlik met de brief aan je debuteur?
Daar is ut heul rustig mee.

Hier is ut vedders ook rustig geworre, kwa Havettekes. Ik ben benieuwt hoe ut met Roelien en ze huis is. En met andure Havettes die wijnig opduike laastuluk. Liedewei zal in ut wiekent wel ammaal kraamviesietus hebbe.
Ja waar zein die speibelaarsters almaal? En wij hunnie maar telkes in het klasse boek sgrijven!

Ik was van plan al me over getolde zooi op het ruyl toppik te zetten ma ik ben het nauw al zat en ik hep nog niedt eens de helfd ge foter graveerd. En Dirk-Jan hep ned wat zooi op inter net geplettert en ze bellen nu al!
Nou ja, das ook niet mootief eerent! Wat voor zooi hep Dirk-Jan dan mooierder dan jouw zooi??

Roepding en ik gaan eve beslisse wat voor pietsa de andere helluft van ut gezin straks wil ete. Dan kunne wij zo gaan bestelle van de pietsaboer, en ete as we weer kompleto zijn. As ut goet is, zijn ze net in De Bos op hunnie ze laatste trein gestapt. Nou ja, in hunnie ze laatste trein hoopt ik, niet op.
Dirk hep tien tallen zingtersijsjes.

Ik stemp voor kwattro voor maggio.
Tien tallen? .....

Dan snapt ik denk ik wel dat ie der wat wegdoet.

O, die is ook lekkur! Mar me vegutariese roepding heb gekoze voor een pietsa cipolla mét olijve. Das maar 1 (één) kaassoort derop, mar hij vin ut heul lekkur.

Ik vin dat jongste roepding pietsa salami wil, en Joop pietsa torino. Dan neem ik zelluf pietsa del tirreno.

Ik gaat de pietsaman belle. Hongur!
Zingtersijsjes? Koel. Ik hep froeger een zingtersijsjes elpee gehat. Draajde ik heul vaak. Vont ik mooi.

Ik hep christere piet saa gegete. De foenckie. Das met sjampionnes. Heul lecker.

Fanafont ga ik denk ik tijs bestelle. Manelies is een happie ete in de stat met een frient en ik hep geen sin om for me eige te gaan staan koke. Dus ik denk dat ik lekker pitige Tijs neem. Of rotie? Of kado kado? Hmmm, besd noch lastug.
Babs, mag je ook eige toppiks op je pietza doen? Ik neem vaak tjipolla met ekstra tomaate zaus, knoflooq en oregaanoo. Dadt is egt smikkele. Bij me eige pietsaboer te minste.
Ja, da mag Liesje, roepding kies daarom voor olijve. En dan zit er egt veel olijf op, da vin ie heerluk.
O Liesje, as ik in de stat woonde en kon bestelle waar ik zin in had, dan wer ut Japans!!!
Kreig heel maal hongger van july piet za. Ma wei zelle wel wir gezondt eten.
Das vast ook lekkur, Em.

En andurs sleep je Dirk-Jan tog gewoon mee rigting pietsatent?
Piet za is heus wel gesont hoor. Er zit groente, koliebraten, fetten enzo in. Dadt sit tog ook in de sgeif van 7(vijf)
Wei gaan vnafont ook piet saa make. Zelluf, vanwegens de gluutuh. Eén (1,1) met tomaatebasus, ham, sal aamie, papperieka, motsaarellaa, parmusaanze kaas en oreekaanoo.

De andere met toomaat, toonein, ansjovis, gerookten sallum, motsaarellaa en parmusaanze kaas en oreekaanoo. En in alle bij tuurleik knoflook, roosemarein, oleifolie en un beetjuh teim.

Aangezigt ik nooi nie bestel nie... wattis tjippola? En torino en del tirono?
O, o. Nou heb ik 4 pietsaas en een halluf gezin.
Ze zijn der! Toedeloe!
Hoera! Ze zijn heel, huidt en haars terug bekomen!
Ik ben der ook hemaal blei van. En ze hebbe verhale over de treinen, en allus is verandurd sinds ik de laatste keer trein reisde.
Wil je nauw zelf ook met de trein?
Ik hep ut gevoel dat ik ut weer wil probere, ja. Ze zegge dat ut niet meer sgokt, en dat de stoele goet zijn.

Ik ben der wel nieuwsgierig va geworre en een beetje minder bang ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven