Leuke naam?
zaterdag 28 februari 2009 om 19:20
Hoi allemaal,
In het voorjaar wil ik een kitten nemen. Ik heb nu al een aantal jaar geen huisdier meer en ik mis dat ontzettend! Ik wil dus graag weer een beestje in huis. Ik las dat er meer berichten over katten gaan dus wie weet hebben jullie wel suggesties voor een leuke naam voor een kitten. Ik wil een vrouwtje (de vorige was een kater) en zit zelf te denken aan een korte naam, zoals Jip, of Pip of Izzy. De naam Filou kwam ik ook tegen en die vond ik ook wel grappig haha. Er is zelfs een site met kattennamen heb ik net ontdenkt maar ik ben benieuwd naar jullie reacties, misschien zit er wel eentje bij die de doorslag geeft
Groetjesss
In het voorjaar wil ik een kitten nemen. Ik heb nu al een aantal jaar geen huisdier meer en ik mis dat ontzettend! Ik wil dus graag weer een beestje in huis. Ik las dat er meer berichten over katten gaan dus wie weet hebben jullie wel suggesties voor een leuke naam voor een kitten. Ik wil een vrouwtje (de vorige was een kater) en zit zelf te denken aan een korte naam, zoals Jip, of Pip of Izzy. De naam Filou kwam ik ook tegen en die vond ik ook wel grappig haha. Er is zelfs een site met kattennamen heb ik net ontdenkt maar ik ben benieuwd naar jullie reacties, misschien zit er wel eentje bij die de doorslag geeft
Groetjesss
zaterdag 28 februari 2009 om 20:00
quote:Chardonnay schreef op 28 februari 2009 @ 19:53:
Ik ken iemand die vroeger 3 katten had met de namen RAF, ETA en IRA
Das wel erg apart zeg!!
Ik vind wel dat jullie een punt hebben ja, dat je het beestje eerst moet zien voor het een naam krijgt. Maar om er al over na te denken vind ik al wel leuk, zo krijg ik iig inspiratie
Sun vind ik ook wel wat, net zoals Summer.
Ik ken iemand die vroeger 3 katten had met de namen RAF, ETA en IRA
Das wel erg apart zeg!!
Ik vind wel dat jullie een punt hebben ja, dat je het beestje eerst moet zien voor het een naam krijgt. Maar om er al over na te denken vind ik al wel leuk, zo krijg ik iig inspiratie
Sun vind ik ook wel wat, net zoals Summer.
zaterdag 28 februari 2009 om 20:03
zaterdag 28 februari 2009 om 20:15
Toen ik 12 was... wilde ik zooooo graag een katje! Ik wist al precies hoe het katje eruit zou zien: zwart, met witte teentjes met de naam Spikey.Ik wilde die graag op mijn verjaardag, en maakte het denkbeeldig. Mijn ouders werden er gek van! Toen ik 13 werd kreeg ik een katje... we konden hem komen bekijken en het was liefde op het eerste gezicht. Precies zoals ik het in gedachten had! Zwart, met witte teentjes.. en een wit stippie op zijn bekkie
Dusja, toen was ie van mij 
Maar beter kun je een katje eerst zien inderdaad hahaha Dan komt de naam vanzelf wel
Maar beter kun je een katje eerst zien inderdaad hahaha Dan komt de naam vanzelf wel
zaterdag 28 februari 2009 om 20:21
Ken een kat die Buurman heet...leuk om te roepen, "Buurman, kom eens binnen", "Buurman, niet op het aanrecht lopen". Ken ook een kat die mijnheer Jansen heet. Ook leuk...
bel je de dierenarts, "Dokter kumnt u mijn Buurman castreren", "Dokter, mijn Buurman heeft vlooien, heft u daar iets tegen?'' ....
Blijft leuk...
bel je de dierenarts, "Dokter kumnt u mijn Buurman castreren", "Dokter, mijn Buurman heeft vlooien, heft u daar iets tegen?'' ....
Blijft leuk...
zaterdag 28 februari 2009 om 20:43
zaterdag 28 februari 2009 om 20:46