tussendoorjas

19-03-2018 15:08 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik had de vraag wat jullie denken: zou de ellesse overhead hooded jacket (100% nylon), qua temperatuur, goed zijn wat betreft de komende paar maandjes. niet te warm?
link naar de jas: https://www.jdsports.nl/product/grijs-e ... dsportsnl/
anoniem_366604 wijzigde dit bericht op 19-03-2018 15:11
4.42% gewijzigd
ik ben heel erg benieuwd waar jij op het moment in zou hebben gelopen als we niet naar de trendwatchers zouden luisteren :hihi:

30 reacties op je eerste topic is overigens best een prestatie, toch?
popita schreef:
19-03-2018 16:10
Ik denk niet dat TO een meisje is
ah TO, mocht je een meneer zijn, van zo'n jas worden vrouwen niet geil
deneefvanrudy schreef:
19-03-2018 16:19
ik ben heel erg benieuwd waar jij op het moment in zou hebben gelopen als we niet naar de trendwatchers zouden luisteren :hihi:

30 reacties op je eerste topic is overigens best een prestatie, toch?
Op mij heeft er nog nooit eentje invloed gehad. Kom zeg, ik ga een beetje voor lul lopen, echnie.

Als je je best doet dan krijg je 100den posts, maar dan moet je niet zo op ons mopperen.
[...]

cateautje: ik denk dat ik je eerste opmerking verkeerd interpreteerde. je bedoelde dat het voelt alsof je gevangen zit? ik vatte het op als een belediging, omdat straitjackets ook niet de meest modieuze dingen zijn.

ik wil helemaal niet mopperen, maar ik vond de jas zo leuk :"-(
moderatorviva wijzigde dit bericht op 20-03-2018 13:40
Reden: Op de man
23.04% gewijzigd
deneefvanrudy schreef:
19-03-2018 16:12
go hamsterweken. lilalinda, ik weet niet of je bekend bent met het merk napapijri, maar wat betreft jassen is zo'n overhead jas toch best wel in en aardig hip op het moment.
Ik zie ze hier ook overal, ik vind het echt de lelijkste jassen die er bestaan.
deneefvanrudy schreef:
19-03-2018 16:26
ik weet niet of ik die comment serieus moet nemen pipapinda, aangezien je blijkbaar al moeder bent en je eerste comment op dit topic gelijk niks nuttigs te melden had.
geloof dat jij een ware aanvulling bent op dit forum
welkom welkom

(maar heel serieus, het is een totaal seksloze jas, en ja ook vrouwen met kinderen zien dat. En ook vrouwen met kinderen hebben seks. Vrij veel seks trouwens)
Hip of niet interesseert mij ook niet zo erg, maar ik vind zulk soort jassen wel leuk hoor. Leuk maar onpraktisch. Of je daar iets aan hebt weet ik niet, want ik ben ook al (lang) moeder ;-)
Toen ik er zelf een had was ik een jaar of twintig denk ik. Lang lang geleden dus.
lilalinda schreef:
19-03-2018 16:30
geloof dat jij een ware aanvulling bent op dit forum
welkom welkom
eerlijk is eerlijk, heb ik toch even een stabiele minuut om moeten lachen. dank.
popita schreef:
19-03-2018 16:31
Toen ik er zelf een had was ik een jaar of twintig denk ik. Lang lang geleden dus.
twintig jaar? toch minder hip dan ik dacht. verrek. overigens sluit ik een verschil in zomer en winter overheadjassen niet uit. zal nog wel uitmaken. toch bedankt
deneefvanrudy schreef:
19-03-2018 16:34
twintig jaar? toch minder hip dan ik dacht. verrek. overigens sluit ik een verschil in zomer en winter overheadjassen niet uit. zal nog wel uitmaken. toch bedankt
Jij dacht dat ze dit jaar uitgevonden waren? :proud: Dat bestaat niet meer, dingen die in de mode komen zijn allemaal afkomstig van ooit.
Tussendoorjas?
Dat noemden ze vroeger een 'overgangsmantel' ......
Zei m'n vader tegen m'n moeder : " Truus, dat is echt iets voor jou! "
deneefvanrudy schreef:
19-03-2018 16:34
Het was een ski-jas. Daarvoor was hij wel fijn.
deneefvanrudy schreef:
19-03-2018 16:26
ik weet niet of ik die comment serieus moet nemen pipapinda, aangezien je blijkbaar al moeder bent en je eerste comment op dit topic gelijk niks nuttigs te melden had.

cateautje: ik denk dat ik je eerste opmerking verkeerd interpreteerde. je bedoelde dat het voelt alsof je gevangen zit? ik vatte het op als een belediging, omdat straitjackets ook niet de meest modieuze dingen zijn.

ik wil helemaal niet mopperen, maar ik vond de jas zo leuk :"-(
Als jij de jas leuk vindt koop je hem toch? Wat maakt het uit wat wij er van vinden? Nylon lijkt me benauwd, ik zou zelf voor wol gaan.
Annelleke schreef:
19-03-2018 18:13
Als jij de jas leuk vindt koop je hem toch? Wat maakt het uit wat wij er van vinden? Nylon lijkt me benauwd, ik zou zelf voor wol gaan.
Ja, heb je ook helemaal gelijk in. Ben alleen tamelijk beïnvloedbaar, maar heb er net zo goed veel positieve reacties over ontvangen dus kan mij het eigenlijk ook allemaal de reet roesten. Is wol niet warmer? Ademt denk ik wel meer, maar voor in de zomer? Zoek meer iets van een anorak
deneefvanrudy schreef:
19-03-2018 22:19
Ja, heb je ook helemaal gelijk in. Ben alleen tamelijk beïnvloedbaar, maar heb er net zo goed veel positieve reacties over ontvangen dus kan mij het eigenlijk ook allemaal de reet roesten. Is wol niet warmer? Ademt denk ik wel meer, maar voor in de zomer? Zoek meer iets van een anorak
Misschien eens kijken bij een buitensportwinkel?
Mijn ervaring is dat nylon ontzettend warm en zweterig is. Ik zou het dus niet doen als ik jou was.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven