Poes vermist
vrijdag 16 maart 2018 om 08:08
Ik heb haar voor het laatst dinsdagavond gezien en ik ben zo verdrietig. Ik weet nier meer wat ik kan doen. Ik heb Amivedi ingelicht, dierenambulance, berichtjes op Facebook gedaan, posters verspreid, de kattenbak buiten gezet, de hele omgeving uitgekamd en ze komt maar niet thuis.
Vandaag ga ik nog flyers in de brievenbussen bij mij in de straat doen met o.a. het verzoek om schuurtjes te checken.
Ik ga echt kapot van binnen.
Edit: Joost is weer thuis!
Ik ga echt kapot van binnen.
Edit: Joost is weer thuis!
drackie wijzigde dit bericht op 21-03-2018 13:25
3.93% gewijzigd
dinsdag 20 maart 2018 om 11:14
Oooooh fantastisch!!! Wat ben ik blij voor jullie! Ik zag het topic en dat er best veel op gereageerd was weer dus hoopte al... en jawel! Waarschijnlijk heeft ze toch ergens opgesloten gezeten en gelukkig maar een paar dagen. Ze zal wel honger hebben!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 20 maart 2018 om 19:17
Emotioneel weekdier als ik ben, ben ik door je update echt in tranen uitgebarsten van blijdschap
Wat een fijn nieuws, wat een opluchting voor je! Knuffel haar maar lekker plat en hopelijk is die nachtmerrie van de afgelopen week snel weer vergeten. Zó fijn dat je haar weer terug hebt, geniet ervan
Wat een fijn nieuws, wat een opluchting voor je! Knuffel haar maar lekker plat en hopelijk is die nachtmerrie van de afgelopen week snel weer vergeten. Zó fijn dat je haar weer terug hebt, geniet ervan
Een dag niemand afgezeken is een dag niet geleefd.