Seksklets, deel 60

vrijdag 23 maart 2018 om 19:03
vrijdag 23 maart 2018 om 19:04
Dankje-Aardbeitje- schreef: ↑23-03-2018 19:03Wow, wat fijn zeg dat je kon klaarkomen.
Ik zal voor je duimen in april.

Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)

vrijdag 23 maart 2018 om 22:59

vrijdag 23 maart 2018 om 23:24
Zo iets ja, mijn liefje is mijn prinses en ik haar prins op de witte fiets

We komen graag samen op de koffie (met wat lekkers erbij? Nou graag, omdat je zo aandringt).
Alhoewel we het in dit geval dan meer over majesteitsschennis hebben denk ik ...

zondag 25 maart 2018 om 17:35
zondag 25 maart 2018 om 18:10
Het liep zowel wel als niet. En de dingen die niet liepen waren voor mij echt een teken dat wij niet in een relatie moeten zitten. Het probleem is, hij wil het nog wel graag en ik geniet van hem als vriend, van dingen samen doen, zolang we maar geen officiële relatie hebben. Ik denk alleen dat dat niet gaat werken... Ik wil heel graag weer de woeste seks die ik voor hem had. En op zich zou ik toch ook best wel weer een relatie willen. Dat kan natuurlijk niet als ik alle relatiedingen met hem blijf doen...
Wat fijn dat jij het zo prettig vindt met je geranium!
Wat fijn dat jij het zo prettig vindt met je geranium!

~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~

zondag 25 maart 2018 om 19:54
Alles was al gezegd. Ik heb het globaal gelezen en dat was het.
Vlam, geraniums zijn de bomb!
Nee onzin natuurlijk, ik leid een verre van geraniumsleven, we zijn nog steeds heerlijk experimenteel en enorm met elkaar bezig, we vinden elke keer weer een verdiepinkje ónder het vers gevonden laagje, supertof.
Jullie klinken niet als de ware match. Meer als vriendjes.
Vlam, geraniums zijn de bomb!
Nee onzin natuurlijk, ik leid een verre van geraniumsleven, we zijn nog steeds heerlijk experimenteel en enorm met elkaar bezig, we vinden elke keer weer een verdiepinkje ónder het vers gevonden laagje, supertof.
Jullie klinken niet als de ware match. Meer als vriendjes.
.

zondag 25 maart 2018 om 21:57
Dat dus. Hij betekent heel veel voor me, er is een diepe band. Maar ik hou niet op dezelfde manier van hem als hij van mij. Hij is niet wat ik zoek en wat ik nodig heb in een relatie.

~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
maandag 26 maart 2018 om 15:30
Jammer vlam, je klonk toen je erover begon enthousiast maar ook twijfelachtig en terughoudend. Je hebt het in ieder geval geprobeerd

koekies zijn lekker