Internet en tv in tijdelijke woning?
vrijdag 23 maart 2018 om 23:21
Hoi allen,
Ik ga over een paar dagen verhuizen. Alleen het betreft een tijdelijke (anti kraak) woning. De kans is groot dat we een tijd kunnen blijven maar dit is niet zeker. Vandaar dat ik niet voor een jaar een internet en tv abbo wil afsluiten. Alleen ik heb nog niks kunnen vinden waar het maandelijks opzegbaar is. Heeft iemand een idee? Hoe doen andere mensen dit die tijdelijk anti kraak wonen?
Groetjes!
Ik ga over een paar dagen verhuizen. Alleen het betreft een tijdelijke (anti kraak) woning. De kans is groot dat we een tijd kunnen blijven maar dit is niet zeker. Vandaar dat ik niet voor een jaar een internet en tv abbo wil afsluiten. Alleen ik heb nog niks kunnen vinden waar het maandelijks opzegbaar is. Heeft iemand een idee? Hoe doen andere mensen dit die tijdelijk anti kraak wonen?
Groetjes!
zaterdag 24 maart 2018 om 08:26
Ik heb jaren anti-kraak gewoond, ben daardoor ook meerdere keren in die periode verhuisd, en heb daar nooit problemen mee gehad. Gewoon een abonnement afgesloten en bij de verhuizing gebeld om het nieuwe adres door te geven. Ik heb 1x een verbaasde klantenservicemedewerker aan de telefoon gehad. Dag erna gebeld en toen kon het gewoon. Mijn abo is zelfs van NH naar NB verhuisd.
Succes met verhuizen!
Succes met verhuizen!
Adem in, adem uit, en herhaal indien nodig

zaterdag 24 maart 2018 om 11:58
Ah helemaal top! Heel erg bedankt voor je uitleg.Lady_Grey schreef: ↑24-03-2018 06:17Komt uit de tijd dat ik nog bij een ISP werkte, maar dit kan gewoon. Je sluit je abonnement af (ja, dat jaarabonnement). Dan ga je over 3 maanden verhuizen als dat nodig is en dan bel je je ISP op en geef je aan dat je gaat verhuizen. Dan kijken zij of ze hetzelfde abonnement op je nieuwe adres kunnen leveren. Ja? Dan neem je het abonnement mee. Nee? Dan beëindigt de ISP het jaarcontract en heb je geen extra kosten. Soms kunnen ze niet dezelfde snelheid oid leveren, dus dan heb je nog de keuze om het contract om te zetten naar een andere snelheid.
Dit staat denk ik ook wel in de algemene voorwaarden.