Gezellig
zondag 25 maart 2018 om 00:34
jij denkt dat het een soort Nieuwjaar is?
bijna Pasen dus doe deze ook maar even
Net de kerstboom weg en het is al weer pasen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
zondag 25 maart 2018 om 00:36
Hier ook nog wakker. Het nachtbraken is er een beetje ingeslopen na mijn herseninfarct een aantal weken terug. Ik weet eigenlijk niet zo goed waarom al kan ik wel wat redenen bedenken. Vandaag een drukke maar fijne dag gehad, morgen heerlijk rustig met wat kleine leuke dingetjes die niet perse hoeven maar waar ik wel zin in heb.
zondag 25 maart 2018 om 00:39
Jaa! Eindelijk langer licht.
De kerstboom staat bij mij nog. Is een paasboom geworden.
zondag 25 maart 2018 om 00:40
zondag 25 maart 2018 om 00:40
zondag 25 maart 2018 om 00:41
Sterkte met het herstel Normandina!normandina schreef: ↑25-03-2018 00:36Hier ook nog wakker. Het nachtbraken is er een beetje ingeslopen na mijn herseninfarct een aantal weken terug. Ik weet eigenlijk niet zo goed waarom al kan ik wel wat redenen bedenken. Vandaag een drukke maar fijne dag gehad, morgen heerlijk rustig met wat kleine leuke dingetjes die niet perse hoeven maar waar ik wel zin in heb.
Hopelijk denk je niet teveel na over hoe het had kunnen zijn, dat je daarom niet kan slapen?
Veel plezier morgen!
zondag 25 maart 2018 om 00:45
Hier liggen Leen Bakker en Kwantum in een overdekt winkelcentrum waar de winkels zelf mogen bepalen of ze zondags open gaan.
Valt dus gelukkig wel mee qua drukte. Ik ga ook bewust geen boodschappen doen op zaterdag, heb daar echt een hekel aan.
zondag 25 maart 2018 om 00:46
I know, fijn dat hij dat voor je kan doen.
Hoe gaat het met de poezenbeestjes?
kia wijzigde dit bericht op 25-03-2018 00:46
1.20% gewijzigd
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.