Gezellig
zondag 25 maart 2018 om 00:46
Dank je. Nee dat is het niet, ik ben er heel genadig van afgekomen dus alleen maar dankbaar. Misschien omdat het 's nachts gebeurde en ik alleen was en daardoor onbewust het gaan slapen uitstel. Geen idee eigenlijk. Kan ook zijn dat ik geen minuut meer wil missen van het leven
zondag 25 maart 2018 om 00:55
Katertje (nouja, kater) Dave (rooie van 4) ligt tegen me aan, poes Snorrie ligt languit op de leuning aan de andere kant.normandina schreef: ↑25-03-2018 00:51Jaloers, denkende aan die heerlijke warme kattenlijfjes tegen je aan. Ik mis ze!
Noem Dave altijd mijn favo warme kruik
zondag 25 maart 2018 om 00:56
zondag 25 maart 2018 om 00:59
Nee, gets is hij nog niet terug.
Hoezo komt hij niet meer terug?
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
zondag 25 maart 2018 om 01:00
Is ook een hele mooie instellingnormandina schreef: ↑25-03-2018 00:46Dank je. Nee dat is het niet, ik ben er heel genadig van afgekomen dus alleen maar dankbaar. Misschien omdat het 's nachts gebeurde en ik alleen was en daardoor onbewust het gaan slapen uitstel. Geen idee eigenlijk. Kan ook zijn dat ik geen minuut meer wil missen van het leven![]()
zondag 25 maart 2018 om 01:01
Breng me niet op ideeën. Ik word nu al voor gek verklaard dat de mijne nog steeds staat.normandina schreef: ↑25-03-2018 00:58Haha, ik kende iemand die het hele jaar door een kunstboom had staan. Met kerst kerstversiering, met pasen paasversiering en met verjaardagen slingers en ballonnen. Hilarisch vond ik dat!
zondag 25 maart 2018 om 01:04
Sara (oké, ik pak een andere naam ivm herkenbaarheid) knuffelt heel graag. Kruipt helemaal op me. Als ik ga slapen, mag ze mee. Dan kan ze zich helemaal op me of tegen me aan nestelen. Soms onder, soms boven de dekens.
zondag 25 maart 2018 om 01:08
Wanneer ik niet kan slapen lig ik op mjn buik, dan hoor ik hem weleens zoeken waar hij nou moet gaan liggen. Het is een kletskous,
soms nog ontzettend bang maar op bed of op de bank durft ie alles zolang ik er maar ben.
zondag 25 maart 2018 om 01:15
Is het nog een jonkie? De mijne twijfelt altijd of ze nog op bed zal springen. Soms is een “Sara, kom maar voldoende”.Snoopy80 schreef: ↑25-03-2018 01:08Dave slaapt ook altijd bij mij maar wel altijd boven de deken. Ik slaap op mijn zij en hij tegen mijn buik aan of op mijn elleboog.
Wanneer ik niet kan slapen lig ik op mjn buik, dan hoor ik hem weleens zoeken waar hij nou moet gaan liggen. Het is een kletskous,
soms nog ontzettend bang maar op bed of op de bank durft ie alles zolang ik er maar ben.
Of ze springt gewoon op mn hoofd en gaat dan op mn zij tikken.
zondag 25 maart 2018 om 01:16
zondag 25 maart 2018 om 01:20
Ik denk dat het een combinatie is geworden. Nieuw mandje én de mogelijkheid dat hij naar buiten mag.normandina schreef: ↑25-03-2018 01:17Germ. Heeft hij nu een nieuw mandje gevonden of zwerft hij denk je? Lijkt me moeilijk voor je.
zondag 25 maart 2018 om 01:29
Hij is ongeveer 4. Toen ik hem uit het asiel haalde was hij doodsbang voor alles en iedereen. Na 2 weken verstoppen sprong ie 's nachts bij me op bed en sindsdien slaapt hij elke nacht bij me. Hij is nu een jaar bij me en langzaamaan vindt hij de wereld steeds leuker.
zondag 25 maart 2018 om 01:29
Ja! Goede.
Opent Pinterest
zondag 25 maart 2018 om 01:32
Zo lieffff.Snoopy80 schreef: ↑25-03-2018 01:29Hij is ongeveer 4. Toen ik hem uit het asiel haalde was hij doodsbang voor alles en iedereen. Na 2 weken verstoppen sprong ie 's nachts bij me op bed en sindsdien slaapt hij elke nacht bij me. Hij is nu een jaar bij me en langzaamaan vindt hij de wereld steeds leuker.
zondag 25 maart 2018 om 01:41
Zoo liefSnoopy80 schreef: ↑25-03-2018 01:29Hij is ongeveer 4. Toen ik hem uit het asiel haalde was hij doodsbang voor alles en iedereen. Na 2 weken verstoppen sprong ie 's nachts bij me op bed en sindsdien slaapt hij elke nacht bij me. Hij is nu een jaar bij me en langzaamaan vindt hij de wereld steeds leuker.
Geef hem het vertrouwen.
De mijne was ongeveer 10, toen ze bij mij kwam. Is een zwervertje geweest. Wij hadden meteen een klik. Maar ze is lang bang geweest voor mannen.
Tot mijn huidige vriend in ons leven kwam.
Ze claimt hem soms ook nu.
Kostte vertrouwen, tijd en heel veel geduld, maar m'n meisje is wel heel erg opgeknapt.
zondag 25 maart 2018 om 01:59
Ik heb ook een super angstige kat gehad. Herken jullie ervaringen. Is na 4 jaar helemaal goed gekomen uiteindelijk, zelfs naar de mensen die zij vaak zag. Het was een schatje qua karakter, ik mis haar nog vaak. Ik ga afsluiten dames, bedankt voor de nachtelijke babbel! Trustte iedereen en een fijne dag alvast.