Gezellig

25-03-2018 00:20 97 berichten
Alle reacties Link kopieren
Momenteel nog lekker wakker, ook geen zin of behoefte om vroeg te gaan slapen.
Daarnaast soms overdag ook nog tijd om te forummen.
Wie kletst er gezellig mee?
Azarole schreef:
25-03-2018 00:41
Sterkte met het herstel Normandina!
Hopelijk denk je niet teveel na over hoe het had kunnen zijn, dat je daarom niet kan slapen?

Veel plezier morgen!
Dank je. Nee dat is het niet, ik ben er heel genadig van afgekomen dus alleen maar dankbaar. Misschien omdat het 's nachts gebeurde en ik alleen was en daardoor onbewust het gaan slapen uitstel. Geen idee eigenlijk. Kan ook zijn dat ik geen minuut meer wil missen van het leven :biggrin:
Azarole schreef:
25-03-2018 00:39
Jaa! Eindelijk langer licht.

De kerstboom staat bij mij nog. Is een paasboom geworden. :proud:
Heerlijk he? Kijk ik ook allang naar uit. Zie je getransformeerde kerstboom zo voor me. :rofl:
Snoopy80 schreef:
25-03-2018 00:40
Fleece dekentje is hier ook present, heerlijk comfy :) en de katten vinden het ook geweldig
Jaloers, denkende aan die heerlijke warme kattenlijfjes tegen je aan. Ik mis ze!
Snoopy80 schreef:
25-03-2018 00:46
Normandina, jeetje wat heftig! Veel beterschap en sterkte gewenst!
Dank je! Klinkt wsl heftiger als het was en is hoor.
normandina schreef:
25-03-2018 00:51
Jaloers, denkende aan die heerlijke warme kattenlijfjes tegen je aan. Ik mis ze!
Katertje (nouja, kater) Dave (rooie van 4) ligt tegen me aan, poes Snorrie ligt languit op de leuning aan de andere kant.
Noem Dave altijd mijn favo warme kruik :).
Oudste poezel is nog steeds thuis, hartstikke lief en tegenwoordig dikker, jongste poezel is helaas weggelopen 4 maanden geleden én komt ook niet meer terug :-(.

Haha, ja hé. Ik had zoiets, doe eens gek. Kreeg van m'n vader zelfs extra paaseieren én versieringen.
Haha, ik kende iemand die het hele jaar door een kunstboom had staan. Met kerst kerstversiering, met pasen paasversiering en met verjaardagen slingers en ballonnen. Hilarisch vond ik dat!
Azarole schreef:
25-03-2018 00:56
Oudste poezel is nog steeds thuis, hartstikke lief en tegenwoordig dikker, jongste poezel is helaas weggelopen 4 maanden geleden én komt ook niet meer terug :-(.

Haha, ja hé. Ik had zoiets, doe eens gek. Kreeg van m'n vader zelfs extra paaseieren én versieringen.
Nee, gets is hij nog niet terug. :'(
Hoezo komt hij niet meer terug?
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
normandina schreef:
25-03-2018 00:46
Dank je. Nee dat is het niet, ik ben er heel genadig van afgekomen dus alleen maar dankbaar. Misschien omdat het 's nachts gebeurde en ik alleen was en daardoor onbewust het gaan slapen uitstel. Geen idee eigenlijk. Kan ook zijn dat ik geen minuut meer wil missen van het leven :biggrin:
Is ook een hele mooie instelling :biggrin: Maar kan het allebei snappen hoor!
normandina schreef:
25-03-2018 00:58
Haha, ik kende iemand die het hele jaar door een kunstboom had staan. Met kerst kerstversiering, met pasen paasversiering en met verjaardagen slingers en ballonnen. Hilarisch vond ik dat!
Breng me niet op ideeën. Ik word nu al voor gek verklaard dat de mijne nog steeds staat.
Sjemig Kia, ik las net het andere topic. Wist wel dat je ziek was maar niet zo ernstig als wat je schreef! Heftig hoor. Hoop dat je goed hersteld. Als je wil dat ik dit bericht weghaal zeg je het maar. Sterkte en beterschap :hug:
Snoopy80 schreef:
25-03-2018 00:55
Katertje (nouja, kater) Dave (rooie van 4) ligt tegen me aan, poes Snorrie ligt languit op de leuning aan de andere kant.
Noem Dave altijd mijn favo warme kruik :).
:love:
Sara (oké, ik pak een andere naam ivm herkenbaarheid) knuffelt heel graag. Kruipt helemaal op me. Als ik ga slapen, mag ze mee. Dan kan ze zich helemaal op me of tegen me aan nestelen. Soms onder, soms boven de dekens.
-Kia-Ora- schreef:
25-03-2018 00:59
Nee, gets is hij nog niet terug. :'(
Hoezo komt hij niet meer terug?
Ik heb hem nog een paar keer zien lopen, maar hij wil niet. Heb hem laatst wel mogen aaien. Dat was al heel wat.
:flirting: Dave slaapt ook altijd bij mij maar wel altijd boven de deken. Ik slaap op mijn zij en hij tegen mijn buik aan of op mijn elleboog.
Wanneer ik niet kan slapen lig ik op mjn buik, dan hoor ik hem weleens zoeken waar hij nou moet gaan liggen. Het is een kletskous,
soms nog ontzettend bang maar op bed of op de bank durft ie alles zolang ik er maar ben.
Azarole schreef:
25-03-2018 01:04
:love:
Sara (oké, ik pak een andere naam ivm herkenbaarheid) knuffelt heel graag. Kruipt helemaal op me. Als ik ga slapen, mag ze mee. Dan kan ze zich helemaal op me of tegen me aan nestelen. Soms onder, soms boven de dekens.
Azarole schreef:
25-03-2018 01:01
Breng me niet op ideeën. Ik word nu al voor gek verklaard dat de mijne nog steeds staat.
Ik zat al op pinterest :HA:
Snoopy80 schreef:
25-03-2018 01:08
:flirting: Dave slaapt ook altijd bij mij maar wel altijd boven de deken. Ik slaap op mijn zij en hij tegen mijn buik aan of op mijn elleboog.
Wanneer ik niet kan slapen lig ik op mjn buik, dan hoor ik hem weleens zoeken waar hij nou moet gaan liggen. Het is een kletskous,
soms nog ontzettend bang maar op bed of op de bank durft ie alles zolang ik er maar ben.
Is het nog een jonkie? De mijne twijfelt altijd of ze nog op bed zal springen. Soms is een “Sara, kom maar voldoende”.
Of ze springt gewoon op mn hoofd en gaat dan op mn zij tikken.
normandina schreef:
25-03-2018 01:12
Ik zat al op pinterest :HA:
:HA:
Dat kan ook nog!
Azarole schreef:
25-03-2018 01:05
Ik heb hem nog een paar keer zien lopen, maar hij wil niet. Heb hem laatst wel mogen aaien. Dat was al heel wat.
Germ. Heeft hij nu een nieuw mandje gevonden of zwerft hij denk je? Lijkt me moeilijk voor je.
normandina schreef:
25-03-2018 01:17
Germ. Heeft hij nu een nieuw mandje gevonden of zwerft hij denk je? Lijkt me moeilijk voor je.
Ik denk dat het een combinatie is geworden. Nieuw mandje én de mogelijkheid dat hij naar buiten mag.
How to redesign youre christmastree till the next Christmas :rofl:
Azarole schreef:
25-03-2018 01:15
Is het nog een jonkie? De mijne twijfelt altijd of ze nog op bed zal springen. Soms is een “Sara, kom maar voldoende”.
Of ze springt gewoon op mn hoofd en gaat dan op mn zij tikken.
Hij is ongeveer 4. Toen ik hem uit het asiel haalde was hij doodsbang voor alles en iedereen. Na 2 weken verstoppen sprong ie 's nachts bij me op bed en sindsdien slaapt hij elke nacht bij me. Hij is nu een jaar bij me en langzaamaan vindt hij de wereld steeds leuker.
normandina schreef:
25-03-2018 01:24
How to redesign youre christmastree till the next Christmas :rofl:
Ja! Goede.
Opent Pinterest :HA:
Snoopy80 schreef:
25-03-2018 01:29
Hij is ongeveer 4. Toen ik hem uit het asiel haalde was hij doodsbang voor alles en iedereen. Na 2 weken verstoppen sprong ie 's nachts bij me op bed en sindsdien slaapt hij elke nacht bij me. Hij is nu een jaar bij me en langzaamaan vindt hij de wereld steeds leuker.
Zo lieffff. :flirting:
Snoopy80 schreef:
25-03-2018 01:29
Zoo lief :love:
Geef hem het vertrouwen.
De mijne was ongeveer 10, toen ze bij mij kwam. Is een zwervertje geweest. Wij hadden meteen een klik. Maar ze is lang bang geweest voor mannen.
Tot mijn huidige vriend in ons leven kwam. :proud:
Ze claimt hem soms ook nu.
Kostte vertrouwen, tijd en heel veel geduld, maar m'n meisje is wel heel erg opgeknapt.
Ik heb ook een super angstige kat gehad. Herken jullie ervaringen. Is na 4 jaar helemaal goed gekomen uiteindelijk, zelfs naar de mensen die zij vaak zag. Het was een schatje qua karakter, ik mis haar nog vaak. Ik ga afsluiten dames, bedankt voor de nachtelijke babbel! Trustte iedereen en een fijne dag alvast. :bye:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven