Marrakech

28-03-2018 13:24 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga met mijn dochter een citytrip naar Marrakech doen, slapen in een Riad etc.

Iemand ervaring met vliegtickets die kant op ? Ik heb snel even gekeken maar voor beetje gunstige vliegtijden leg je al gauw ruim 300 euro neer (met 1 overstap). Is dat een redelijke prijs of kan ik gerust nog wachten (ik ga pas in februari). Voor verre reizen boek ik altijd ruim van te voren maar ik ken deze bestemming niet en kan niet zo goed inschatten hoe het zit met ticketprijzen.

Onze voorkeur ligt in heenreis vroeg vliegen en terugreis niet voor 15.00 uur.
Ik vloog voor 160€ retour vanaf Charleroi, met Ryanair. Dat was volgens mijn rond 15.00 vertrek uit Charleroi en vertrek uit Marrakech rond 19.00

300€ vind ik vrij prijzig!
Als je pas februari volgend jaar gaat, zou ik zeker wachten met het boeken van vliegtickets.
Ik vloog met Ryanair voor veel minder dan de helft, ik dacht rond de 90 euro retour met ruimbagage. Zeker voor reizen in februari moet je voordelige prijzen kunnen vinden straks.
stippensokken schreef:
28-03-2018 14:40
Als je pas februari volgend jaar gaat, zou ik zeker wachten met het boeken van vliegtickets.
Ik vloog met Ryanair voor veel minder dan de helft, ik dacht rond de 90 euro retour met ruimbagage. Zeker voor reizen in februari moet je voordelige prijzen kunnen vinden straks.
vanaf welke luchthaven vloog je Stippen ?
Pukkie12345 schreef:
28-03-2018 14:21
Ik vloog voor 160€ retour vanaf Charleroi, met Ryanair. Dat was volgens mijn rond 15.00 vertrek uit Charleroi en vertrek uit Marrakech rond 19.00

300€ vind ik vrij prijzig!
Die 300 vond ik idd ook pittig aan de prijs
poldervrouw schreef:
28-03-2018 15:45
vanaf welke luchthaven vloog je Stippen ?
Eindhoven.
stippensokken schreef:
28-03-2018 15:50
Eindhoven.
Top .. dan hou ik dat even in de gaten..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven