Seksklets, deel 60

woensdag 28 maart 2018 om 18:09
Broekrok, holy moly, volgens mij was ik daar ook! Kennen wij elkaar??? Ik weet dat Dushi er was, Laminaatje, ITM, Kusje van Doris, Djoels, Njoy... Waren wel mooie tijden hoor, en de klets was erg actief. Maar hee, we hadden toen ook nog het bi-meisjestopic (met zijn allen naar de ladies night) en een hengeltopic,broekrok schreef: ↑28-03-2018 09:06Roos, het is minstens 10 jaar geleden en o.a. in "Lust"in Utrecht. Ik geloof niet dat er van de vaste groep seksforummers van toen nog iemand hier schrijft. Daarna zijn we met bijna de hele groep verhuist naar een ander forum. En daarna met een gedeelte naar het forum waar jij nadat we wat ingeslapen waren daar en opnieuw maar heel klein, weer startten ook binnen kwam
Dat was allemaal ooit!! Veel goede herinneringen aan en met sommige mensen nog steeds bevriend.
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
woensdag 28 maart 2018 om 18:12
Ah, mooi! Ik vind de voet ook erg mooi. Schijnt wel wat pijnlijk te zijn omdat je vrij dicht op het bot zit. Maar dat is met alle plekken die ik mooi vind. (ruggengraat, achter het oor, om je vinger, rib onder de borst) Ik denk dus dat ik een tabula rasa blijf! Naja, mijn velletje dan in ieder geval...Rooss4.0 schreef: ↑27-03-2018 15:38Neuh, een rare vraag is het an sich niet alleen "ken" ik de vragensteller totaal niet en was ik even benieuwd waarom dat dan relevant zou zijn.
Tattoo komt op mijn enkel/voet en als de ontwerper zijn best heeft gedaan zit er ook iets van een roos in verweven! Vanzelfsprekend krijg ik m van H en hij wordt morgen (oeps, kut, slik, eng) gezet.
H krijgt er ook één trouwens. Op een nóg prominentere plek. Een roos....

~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~

woensdag 28 maart 2018 om 18:19

woensdag 28 maart 2018 om 22:04
Overbevissing.Leefvandaag schreef: ↑28-03-2018 19:21Waarom is de visvijver gestopt, liep het uit de hand of waren de vissen op?
donderdag 29 maart 2018 om 09:17
Oh zo. Dat was in de tijd dat alles nog mocht hier, zelfs voor mijn tijd! Toen ik op viev kwam mocht een kletstopic niet op seks omdat het hengelaars aan zou trekken. Ik heb eigenlijk nooit echt begrepen waarom dat als enorm storend werd ervaren.
Die vijver had ik hilarisch gevonden maar ook dat was van voor mijn tijd.
"Onze" meet was een poosje na het doen herleven van klets, een jaar of 8 geleden ofzo.
Vlam, hij staat erop!
Het doet pijn, daar ga ik niet ingewikkeld over doen maar ik was een tattoo maagd dus ik kan het niet vergelijken. En als serieuze bdsm-mer heb ik het werkpaard in mezelf ontdekt dus stiekem vond ik 2 uurtjes afzien ook wel eeeh kicken ofzo.
Als je m wilt zien mag je een mailtje sturen.
Die vijver had ik hilarisch gevonden maar ook dat was van voor mijn tijd.
"Onze" meet was een poosje na het doen herleven van klets, een jaar of 8 geleden ofzo.
Vlam, hij staat erop!
Het doet pijn, daar ga ik niet ingewikkeld over doen maar ik was een tattoo maagd dus ik kan het niet vergelijken. En als serieuze bdsm-mer heb ik het werkpaard in mezelf ontdekt dus stiekem vond ik 2 uurtjes afzien ook wel eeeh kicken ofzo.
Als je m wilt zien mag je een mailtje sturen.
.

donderdag 29 maart 2018 om 23:08
Nerd
vrijdag 30 maart 2018 om 08:32

vrijdag 30 maart 2018 om 10:13
Een sex versie gaan ze hier niet toestaan. Door het hengeltopic en met name het 18+ strandtopic, waar complete orgies werden uit getikt, maakte het open viva forum te 18+ voor jonge kijkertjes.
Jammer dat het niet meer kan, waren mooie tijden met een groep hele mooie mensen.
Jammer dat het niet meer kan, waren mooie tijden met een groep hele mooie mensen.
Trahit sua quemque voluptas

vrijdag 30 maart 2018 om 10:20
Liever een nerd dan een ouwe roestige auto.

vrijdag 30 maart 2018 om 10:22
Was een compliment

vrijdag 30 maart 2018 om 12:08
Was volgens mij eenmaligspraakwaterval schreef: ↑30-03-2018 10:33Zie ik dat nou goed? Jack is back? Jaaaaaaaaccccccckkkkkkk!