Zuurtegraad

29-03-2018 10:20 73 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen

Ik wou even weten wanneer je zwanger bent of je vagina zuurder of juist minder zuur is? Kan iemand me hier een antwoord op geven?

Alvast bedankt!
Je man heeft geklaagd dat je te zuur bent?
Of wil je zelf vingers in je vagijn stoppen n proeven?

Ik denk zo maar dat een test-van-de-action betrouwbaarder is.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik wil niet testen hoe zuur of niet ik ben maar weten wat er gebeurd met de zuurtegraad
Rare vraag.
Helemaal niet als je niet reageert om een antwoord te geven reageer je beter niet mijn gyn zei dat mijn zuurtegraad gedaald is maar wist niet wat dit wou zeggen nu wil ik weten of dat ligt aan zwangerschap of niet
Smileke schreef:
29-03-2018 10:27
Helemaal niet als je niet reageert om een antwoord te geven reageer je beter niet mijn gyn zei dat mijn zuurtegraad gedaald is maar wist niet wat dit wou zeggen nu wil ik weten of dat ligt aan zwangerschap of niet

Vraag het je gyn.
Door de zuurte zijn wel je punten opgelost.
Ga ergrnd anders reageren ik wacht op mensen die me een echt antwoord kunnen geven
Smileke schreef:
Vraag het hém... Enne, gezellig antwoord hoor. Het IS een rare vraag.
Smileke schreef:
Dat bepaal ik zelf wel.

En jawel, je stelt een hele rare vraag. Je kan googlen of er een verband kan zijn, daar heb je geen forum voor nodig. Daarnaast is het raar dat je dit niet aan je gynaecoloog vraagt, die ervoor geleerd heeft, maar hier. Hoe dan ook heb je niets aan het antwoord, want het stelt geen eventuele zwangerschap vast. En het is vervelend om tijd en moeite van forumleden te vragen die je helemaal niets met zekerheid kunnen zeggen, terwijl je gewoon een test thuis hebt liggen. Doe die, dan weet je het, klaar.
Ik weet niet hoor, maar vraag het aan de gynaecoloog?
Smileke schreef:
29-03-2018 10:36
Ga ergrnd anders reageren ik wacht op mensen die me een echt antwoord kunnen geven
Aaaag, is je man nu al aan het klagen? moet je je zuurgraad ei hier ff kwijt?
Zoals ik je nu lees: zuurder.
Smileke schreef:
29-03-2018 10:36
Je snapt niet echt hoe een forum werkt hè? En dat je met gek gedrag bepaalde reacties zelf opwekt is je ook vreemd?

Je gaat hier niet de reacties krijgen die je wilt.
eerste hit op Google
https://encyclopedie.medicinfo.nl/vagin ... angerschap

zwangerschap maakt vagina minder zuur
nessemeisje schreef:
29-03-2018 10:39
Zoals ik je nu lees: zuurder.
:proud:
lilalinda schreef:
29-03-2018 10:40
eerste hit op Google

Dat een vrouw van 18 een forum nodig heeft om voor haar te googlen is wel een beetje zuur.
lilalinda schreef:
29-03-2018 10:40
eerste hit op Google

Bedankt voor het antwoord onlinr kon ik het niet vinden! :)
Koffiehagedis schreef:
29-03-2018 10:42
Dat een vrouw van 18 een forum nodig heeft om voor haar te googlen is wel een beetje zuur.
Oh god, dat is die 18-jarige die ook op een forum gaat vragen of ze zwanger is (want zwangerschapssymptonen :sarcastic: in plaats van een test te doen.
En nou al een gynaecoloog in de arm genomen? Voortvarend zeg.
Smileke schreef:
29-03-2018 10:48
Sorry hoor, maar als je googlet op 'vagina zuurtegraad zwanger' is het serieus de eerste hit :| Kom op zeg.
Smileke schreef:
29-03-2018 10:48

Dat belooft nog wat voor de rest van je leven :sherlock:
Qua humeur gok ik idd zwanger....
Degene onder jullie die dit een rare vraag vinden moeten eventueel 2x nadenken.. de ph waarde is iets dat goed ondehouden moet worden om infecties te vermijden. Dat zou elke vrouw moeten weten ipv anderen te beoordelen
Smileke schreef:
29-03-2018 10:54
Degene onder jullie die dit een rare vraag vinden moeten eventueel 2x nadenken.. de ph waarde is iets dat goed ondehouden moet worden om infecties te vermijden. Dat zou elke vrouw moeten weten ipv anderen te beoordelen
Dat weet iedereen, en daar gaat het raar vinden van jouw vraag niet over.
Ik zal eventueel niet de correcte zoekfunctie gebruikt hebben akkoord maar daarvoor hoeven jullie ziet zo aanvallend te zijn.

En wees dan meer specifiek!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven