Seksklets, deel 60

vrijdag 30 maart 2018 om 12:58
Ik heb heel wat gemist wordt me nu duidelijk.vincedexa schreef: ↑30-03-2018 10:13Een sex versie gaan ze hier niet toestaan. Door het hengeltopic en met name het 18+ strandtopic, waar complete orgies werden uit getikt, maakte het open viva forum te 18+ voor jonge kijkertjes.
Jammer dat het niet meer kan, waren mooie tijden met een groep hele mooie mensen.
koekies zijn lekker

vrijdag 30 maart 2018 om 17:49
Zal ik het anders gewoon es proberen, kijken waar het schip strandt?vincedexa schreef: ↑30-03-2018 10:13Een sex versie gaan ze hier niet toestaan. Door het hengeltopic en met name het 18+ strandtopic, waar complete orgies werden uit getikt, maakte het open viva forum te 18+ voor jonge kijkertjes.
Jammer dat het niet meer kan, waren mooie tijden met een groep hele mooie mensen.

vrijdag 30 maart 2018 om 18:33
Ik ben voor!quadrifoglio-verde schreef: ↑30-03-2018 17:49Zal ik het anders gewoon es proberen, kijken waar het schip strandt?

zaterdag 31 maart 2018 om 14:57
Voorjaarsschoonmaak? En dus dan maar weg met de dirty mind

zaterdag 31 maart 2018 om 15:28
Daarom ben jij er nog niet vandoor

zaterdag 31 maart 2018 om 20:33
Ze is net weg.
Het komt me voor als idioot (ik ben bijna 50), maar wat is het toch waanzinnig; die vrouw die haar benen voor je opent en niets liever wil dan door je genomen te worden. Warm, nat, zacht en in volledige overgave.
Je zak legen heb je al talloze keren eerder gedaan, dat is het niet. Het duurt bij mij even voordat het indaalt; de combinatie van die lege zak en die vrouw die niets liever wil dan dat jij in haar binnendringt.
Het komt me voor als idioot (ik ben bijna 50), maar wat is het toch waanzinnig; die vrouw die haar benen voor je opent en niets liever wil dan door je genomen te worden. Warm, nat, zacht en in volledige overgave.
Je zak legen heb je al talloze keren eerder gedaan, dat is het niet. Het duurt bij mij even voordat het indaalt; de combinatie van die lege zak en die vrouw die niets liever wil dan dat jij in haar binnendringt.
zaterdag 31 maart 2018 om 20:55