Gezellig

25-03-2018 00:20 97 berichten
Alle reacties Link kopieren
Momenteel nog lekker wakker, ook geen zin of behoefte om vroeg te gaan slapen.
Daarnaast soms overdag ook nog tijd om te forummen.
Wie kletst er gezellig mee?
Had de Citalopram bij jullie de eerste 2 dagen veel invloed op het autorijden? Ik wil zondag en maandag met de auto naar familie toe maar vraag me af of ik in het begin niet erg suf word?
Dat is niet te voorspellen en te vergelijken helaas Snoopy. Ik kan en mag je verder geen advies geven hier maar er is op Googel veel over te vinden. Bij mij was het geen probleem, integendeel. Maar ik ken ook andere verhalen, het is ontzettend verschillend. Ik zou het voor de zekerheid niet doen al was het maar verzekeringstechnisch. :hug:
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-03-2018 14:07
Reden: quote uit een ander topic
99.40% gewijzigd
Eigenlijk jammer dat je zoon zich niet wanhopig voor de trein heft gegooid, wat zonde.

Ik ben er dus nog, totaal van slag om zoveel valsigheid op wat ik deelde. Ik wil hier weg omdat ik me kwetsbaar voel en ook weer blijven omdat ik die kwetsbaarheid kan delen. Zo tegenstrijdig. Ik denk dat ik hier alleen kan blijven om oppervlakkige dingen te delen, maar dat is niet wie ik ben en wil zijn.

Het duizelt me even en er komt van alles naar boven. Oude pijn en onzekerheid; ik kan niet zijn wie ik eigenlijk ben want daar word ik op afgerekend, ook hier voor mijn gevoel. Ik zit nav bovenstaand gebeuren echt even helemaal stuk. Morgen weer een nieuwe dag waarin ik hopelijk de dingen weer in perspectief kan plaatsen. X
Normandia : :hug:
:hug:
Isabella98765 schreef:
30-03-2018 04:00
Normandia : :hug:
:rose:
Jeetje Norm, wat vreselijk. Zal zo eens het topic gaan lezen. Máár wat een valsigheid. Bijzonder.
Normandina :hug:
Hoe gaat het met jullie?
Allemaal plannen voor het weekend?
Hey Azarole, hier gaat het redelijk. Besloten om na de Paasdagen met de Citalopram te starten. Vanmorgen lekker uitgeslapen. Vandaag is een rustig dagje, heb vanavond een verjaardag en verder hier thuis even poetsen en opruimen.
Morgen naar mijn vader en stiefmoeder toe, dan gaan we uit eten.
Maandag ga ik naar mijn moeder, daar is dan een grote Paasmarkt en we zouden Chinees bestellen.

Hoe gaat het met jullie? Wat zijn jullie weekendplannen?
Klinkt als een lekker weekend Snoopy!

Vanavond bioscoop (ja, weer al ja :proud: ), morgen eten bij/met schoonouders. Maandag naar m'n broertjes verjaardag.
Vandaag klusjesdag, morgen en overmorgen Pasen vieren met familie. Een heel druk weekend.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Ja in principe wel..heb alleen al sinds gisteravond last van mijn buik / darmen. Gisteravond was het nog wel te doen..maar was net een rondje gaan wandelen en kon nog net op tijd thuis komen...Vanmorgen een boterham met makreel gegeten, kan ook dat dat mee op mijn buik werkt..even afwachten want ik verheug me erop om er even uit te zijn vanavond..

Azarole, naar welke film ga je deze keer?
Komt helemaal goed Snoopy, je buikpijn zal vast zakken.

Red Sparrow en Ready Player One
Fijne Paasdagen allemaal :love:
Fijne Paasdagen allemaal !
Wat jammer dat het zo stil is hier ineens...Hoe is het met iedereen?
Ja! Is wel jammer idd..
maar gaat allemaal zn gangetje.
Dat is fijn Azarole :). Had je leuke Paasdagen gehad?
Ik ben zelf gister gestart met de Citalopram dus bewust even 2 rustige dagen gepland. Hopelijk vanaf morgen eindelijk genieten van wat lente!
Ja, op zich wel!
Heb nooit zoveel met Pasen. Dus kan altijd meevallen.
Jij?

Succes; hoop dat je niet al teveel last krijgt
Ik heb er ook niet zoveel mee, de Paasmarkt op 2de paasdag is elk jaar bijna exact hetzelfde. Maar heb mn vader en stiefma en zus en neefjes weer eens gezien, dat was oke. Lekker gegeten ook, 1 avond uit eten en 1 x chinees.

Dankje..gisteren viel het tegen, voelde me erg onrustig en was erg misselijk. Had ook lang nodig om in slaap te komen vannacht. Vandaag gelukkig minder klachten.

Ga je wat leuks doen dit weekend?
Had brunch en diner bij mn schoonouders. 2e paasdag wat besteld.
Samen met vriend.

Heb een rustig weekendje voor de boeg, morgenavond naar vriend en zal iets van gamen worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven