Gezellig
vrijdag 30 maart 2018 om 00:48
Dat is niet te voorspellen en te vergelijken helaas Snoopy. Ik kan en mag je verder geen advies geven hier maar er is op Googel veel over te vinden. Bij mij was het geen probleem, integendeel. Maar ik ken ook andere verhalen, het is ontzettend verschillend. Ik zou het voor de zekerheid niet doen al was het maar verzekeringstechnisch.
vrijdag 30 maart 2018 om 03:01
Eigenlijk jammer dat je zoon zich niet wanhopig voor de trein heft gegooid, wat zonde.
Ik ben er dus nog, totaal van slag om zoveel valsigheid op wat ik deelde. Ik wil hier weg omdat ik me kwetsbaar voel en ook weer blijven omdat ik die kwetsbaarheid kan delen. Zo tegenstrijdig. Ik denk dat ik hier alleen kan blijven om oppervlakkige dingen te delen, maar dat is niet wie ik ben en wil zijn.
Het duizelt me even en er komt van alles naar boven. Oude pijn en onzekerheid; ik kan niet zijn wie ik eigenlijk ben want daar word ik op afgerekend, ook hier voor mijn gevoel. Ik zit nav bovenstaand gebeuren echt even helemaal stuk. Morgen weer een nieuwe dag waarin ik hopelijk de dingen weer in perspectief kan plaatsen. X
Ik ben er dus nog, totaal van slag om zoveel valsigheid op wat ik deelde. Ik wil hier weg omdat ik me kwetsbaar voel en ook weer blijven omdat ik die kwetsbaarheid kan delen. Zo tegenstrijdig. Ik denk dat ik hier alleen kan blijven om oppervlakkige dingen te delen, maar dat is niet wie ik ben en wil zijn.
Het duizelt me even en er komt van alles naar boven. Oude pijn en onzekerheid; ik kan niet zijn wie ik eigenlijk ben want daar word ik op afgerekend, ook hier voor mijn gevoel. Ik zit nav bovenstaand gebeuren echt even helemaal stuk. Morgen weer een nieuwe dag waarin ik hopelijk de dingen weer in perspectief kan plaatsen. X
zaterdag 31 maart 2018 om 12:06
Hey Azarole, hier gaat het redelijk. Besloten om na de Paasdagen met de Citalopram te starten. Vanmorgen lekker uitgeslapen. Vandaag is een rustig dagje, heb vanavond een verjaardag en verder hier thuis even poetsen en opruimen.
Morgen naar mijn vader en stiefmoeder toe, dan gaan we uit eten.
Maandag ga ik naar mijn moeder, daar is dan een grote Paasmarkt en we zouden Chinees bestellen.
Hoe gaat het met jullie? Wat zijn jullie weekendplannen?
Morgen naar mijn vader en stiefmoeder toe, dan gaan we uit eten.
Maandag ga ik naar mijn moeder, daar is dan een grote Paasmarkt en we zouden Chinees bestellen.
Hoe gaat het met jullie? Wat zijn jullie weekendplannen?
zaterdag 31 maart 2018 om 14:48
Ja in principe wel..heb alleen al sinds gisteravond last van mijn buik / darmen. Gisteravond was het nog wel te doen..maar was net een rondje gaan wandelen en kon nog net op tijd thuis komen...Vanmorgen een boterham met makreel gegeten, kan ook dat dat mee op mijn buik werkt..even afwachten want ik verheug me erop om er even uit te zijn vanavond..
Azarole, naar welke film ga je deze keer?
Azarole, naar welke film ga je deze keer?
donderdag 5 april 2018 om 22:30
Ik heb er ook niet zoveel mee, de Paasmarkt op 2de paasdag is elk jaar bijna exact hetzelfde. Maar heb mn vader en stiefma en zus en neefjes weer eens gezien, dat was oke. Lekker gegeten ook, 1 avond uit eten en 1 x chinees.
Dankje..gisteren viel het tegen, voelde me erg onrustig en was erg misselijk. Had ook lang nodig om in slaap te komen vannacht. Vandaag gelukkig minder klachten.
Ga je wat leuks doen dit weekend?
Dankje..gisteren viel het tegen, voelde me erg onrustig en was erg misselijk. Had ook lang nodig om in slaap te komen vannacht. Vandaag gelukkig minder klachten.
Ga je wat leuks doen dit weekend?