Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met Boer zoekt Vrouw!

11-01-2009 22:21 5013 berichten
Alle reacties Link kopieren

Verboden woord:

ZWNNGMW (oftewel: Zij Wiens Naam Niet Genoemd Mag Worden)

Verzoekje: zouden jullie wijzigingen voor de tabel een kleurtje willen geven? Thanks!

Link naar het nieuwe topic: Afvallen met...
Age ik zal een paar voorbeelden geven waarom ik dat vind. Maar ik bedacht me later, misschien zegt dat meer iets over mij... zou ook kunnen

- bekleden van het stoeltje... zou ik nooit opkomen...

- je had het gister over een serie waarvan ik nooit had gehoord..

- Lush had ik ook nog nooit van gehoord :$

- volgens mij ben jij ook altijd van de aparte(re) recepten of niet (verder dan pasta en aardappels met groente kom ik vaak niet)

Leuk om te lezen in elk geval hoor!
Oh Age, ik heb laatst hele goeie panty's gescoord bij de V&D. Hema had niet de goede kleuren (vond ik ), en V&D had niet zulke dure hele dikke panty's!

Flora, het grappige/erge (hangt van je perspectief af ) van die SwingNight was eigenlijk dat we dachten dat het juist 'de grap' was, zulke foute muziek enzo. Toen we daar kwamen, bleek dat het helemaal niet 'grappig' bedoeld was. We waren duidelijk de jongste (allemaal eind-twintigers) van iedereen en sommige mensen daar gingen op een euhm... nogal enge manier helemaal los (je wilt niet weten wat voor danspasjes ik voorbij heb zien komen ).

We hebben nu bij iemand thuis gegeten. Volgende maand weer uit eten. Ga eens even een leuke restaurantje zoeken.

Krijg net een foldertje van Eyes&More dat je met Menzis-verzekering (check!) een bril voor heel weinig kunt kopen! Klinkt aantrekkelijk. Wil namelijk best een leuke nieuwe bril voor erbij, maar heb slechte ogen en door superdunne glazen is dat erg duur.... Van de week eens even informeren!
Peas on earth!
Lekker relaxdagje trouwens Flora!

Ik heb nu alweer honger (sorry: trek ) na die SpecialK... grmpfff....
Peas on earth!
Jaa, ik ga nu ook echt hangen en de DVD speler aanzetten.

Vult die Special K niet zo? Das met melk toch of kan het ook met yoghurt? Als je die reclame mag geloven is dat harstikkuûuh gezond of niet? En btw... tis alweer lunchtijd!

Hahaha, ik mocht vroeger nooit honger zeggen (heb ik geen trauma van overgehouden ofzo), maar nu zeg ik dus altijd trek.
anoniem_80628 wijzigde dit bericht op 01-03-2009 12:46
Reden: perfectionist miste een lettertje ..
% gewijzigd
Ik word hier thuis nog steeds aangesproken wanneer ik 'honger' zeg

Ik eet het met yoghurt, want ik hou niet van melk. Maar nu je het zegt, het is lunchtijd, dus ik ga maar even een broodje (of 2 of 3) eten

Hangze!
Peas on earth!
Ik ben zo iemand die mensen erop aanspreekt zodra ze het woord 'honger' gebruiken

Ik haat het woord...

Hoe laat heb je je Flakes gehad Erwt?

Ik at ze vanmorgen om 8:30u en heb rond 11:30u een tussendoortje gehad.

Heb nu weer trek. En komt goed uit: ik fiets naar de stad!!

Tot later!
quote:AgentL schreef op 01 maart 2009 @ 13:03:

Ik ben zo iemand die mensen erop aanspreekt zodra ze het woord 'honger' gebruiken

Ik haat het woord...

*zal haar best doen voortaan geen honger maar trek te hebben*

quote:

Hoe laat heb je je Flakes gehad Erwt?

Ik at ze vanmorgen om 8:30u en heb rond 11:30u een tussendoortje gehad.

Heb nu weer trek. En komt goed uit: ik fiets naar de stad!!

Tot later!Rond 10.00 uur ofzo. Dus dan klopt het wel redelijk, want 't is nu 13.00 uur (maar moet eerlijkheidshalve zeggen dat ik om 12.00 uur alweer hongertrek had). Ga zo even brood eten.

Xan eet nu heel erg lekkere dropjes

Vanavond komen trouwens vrienden eten.

Menu van vandaag:

- broccolisoep vooraf

- hartige taart met kip

- chocoladefondue (ohhhhhh , maar ik ga me inhouden, ik kán het, tsjakka!)
Peas on earth!
Voor jullie:

Omdat jullie mijn motivatie weer tot leven hebben gewekt de afgelopen 2 weken!

Ik was alweer zwaarder dan 79... maar nu gelukkig aan het dalen! Morgen mijn resultaat van de eerst onsjes verlies!

Eindelijk weer tijd even globaal bij te lezen.

Vinyl, wat super dat de motivatie weer terug is en dat je gewicht weer daalt! En bedenk je maar dat je daar ook zelf iets voor doet, niet alleen wij.

Zo'n avondje als Erwt gehad heeft vind ik altijd leuk. De Winkel van Sinkel heeft inderdaad iedere eerste zaterdag van de maand zo'n feest. Leuk fout vind ik dat. Vooral de danspasjes

En ik vind Age ook creatief! Hoewel ik altijd denk dat iedereen creatief is maar dan op zijn eigen manier. Maar Age brengt mij ook nog wel eens op een nieuw idee. De rest hier trouwens ook, bijvoorbeeld leuke nieuwe ideeen om te eten.

Age, hoe gaat het trouwens met je tante?

Balen Tien dat je je nog steeds niet helemaal super voelt. En Erwt ook balen van je oog, even bellen maar morgenvroeg inderdaad. Flora, hoe gaat het met jouw ziekerigheid?

Moos weer lekker hard aan het werk. Klinkt leuk!

Ik heb zo'n fijn weekend. Heb net mijn vriendin richting de trein gebracht en daarna nog even met een andere vriendin wat gaan drinken.

Gisteren heerlijk bijgekletst. Ook mijn beste vriendin heeft een kindje en hoewel het een heerlijk kind is vinden vriendin het ik het ook fijn af te spreken als haar dochter er niet bij is omdat we dan echt tijd voor elkaar hebben. We kletsen vaak zo veel als ze hier is dat we er dan 's nachts ook van dromen dus hebben gisteravond wat later heel bewust een film gekeken zodat we een beetje sloom zouden worden.

Was echt heel gezellig dus ik vind het jammer dat ze weer richting huis is.

Ik ga zo even boodschappen doen en verder even rustig aan. Morgen eerste werkdag op nieuwe werkplek. Best spannend maar vooral heel leuk.
Ha lekker, blommekes!

En graag gedaan - al geloof ik niet dat ik echt heel veel heb bijgedragen?!

Ik heb mezelf na een paar uurtjes debatteren met mezelf naar buiten geschopt en wat wás het lekker weer zeg! Ik kwam mensen met een muts op tegen, maar die waren ernstig in de war hoor - het is gewoon de eerste best-wel-lekker weer dag. Ik zag krokusjes, sneeuwklokjes en heel veel mensen buiten. Die hebben volgens mij de hele winter binnen gezeten en trekken nu massaal de parken in ofzo. Best leuk om zoveel volk buiten te zien, dat is weer eens iets anders dan in je eentje door het park hobbelen. Moet wel zeggen dat mijn conditie me niet meeviel: had expres een intervaltraining gepland van ongeveer 40 minuten (8x2 en 3x3 met wisselende pauzes) maar foei, wat kostte dat een moeite. Nou ja, vooral doorgaan dan maar
Drift, jouw weekend klinkt goed! Good for you!
Wat is het stil hier zeg! Waar is iedereen?
Ik ben hier!!

Zit nu pas te eten, was om 19:40u pas weer thuis. Lange lunchafspraak hè?

Het was zoooooo gezellig! En zo bijzonder dat het zo goed klikt met iemand die je nauwelijks kent
Ik ben er ook. Hang een beetje sloom op de bank niks te doen na mijn volle weekend.

Age, dat klinkt goed die lunchafspraak!
Age, je had net zo goed even kunnen blijven eten

Klinkt goed!

Drift, jij het weekend ook overleefd zonder averij op te lopen? Morgen spannende dag he?
Leuk dat het zo leuk was Age! Vind ik altijd het leukste van 'ons' werk ook, dat je zoveel verschillende mensen ontmoet en dat het meet enige regelmaat voorkomt dat je ineens zo'n megaklik hebt met iemand. Had dat met een actrice van dat gezefschap van afgelopen dagen, ze heeft me ook meteen gevraagd op of niet mee wilde met een tourtje voor een andere voorstelling, echt heel leuk.

Waren je highlights eigenlijk nog goed gelukt?

Tien, ik snap werkelijk niet hoe jij jezelf gemotiveerd krijgt om te sporten, zeker als je niet helemaal lekker bent. Da's echt zoiets wat er bij mij niet op zit, geloof ik, iets recreatiefs fysieks gaan doen als je geen energie over hebt.

PodE, klinkt goed, dat etentje! Ik had afgelopen woensdag zowaar een hele middag en avond vrij, na een paar afspraken in Amsterdam 's ochtends, en ben toen heel impulsief, na een uurtje door de stad slenteren (me Amsterdam) en lekker uitgebreid een boek lezen in een buurtcafeetje met een biertje erbij, naar een behoorlijk duur restaurant gegaan. 3gangendiner met bijpassende wijn, nou echt, goddelijk was het.

Wil ook wel vaker met wat mensen gewoon uitgebreid zelf koken en dingen uitproberen, is leuk. Voor mezelf koken vind ik ook wel leuk, maar dan ga ik toch niet zo snel bijzondere dingen uitproberen (zoals dat voorgerecht daar, heel dunne, knapperige toast met plakjes coquille gebakken in truffelolie, en dan met zo'n witte wijn die daar waanzinnig bij past, zó lekker!)

Goed zeg Vinyl, dat je motivatie weer terug is!

En fijn, zo'n weekend Drift.

Verder ben ik echt alleen maar moe, ben net een uurtje thuis en mag morgen weer vanaf 10 uur. Geloof wel dat ik morgenavond ook weer vrij heb, da's fijn. Ga zo nog even de kattenbak verschonen en de keuken in ordelijke staat terugbrengen, en dan duik ik mooi m'n bed in.
Ja, hadden we ook best kunnen doen

Maar zij -mijn nieuwe vriendin- woont nu tijdelijk weer bij haar ouders, en ze zou thuis eten. Sterker nog: ze had het hoofdingrediënt van de maaltijd bij zich

Maar de volgende keer spreken we af op een dag dat we geen avondafspraken hebben. Zo leuk was het! We zijn echt nog niet uitgepraat.
Ben je helemaal alleen naar dat restaurant geweest Moos? Wat stoer!! Ik heb dat in Londen gedaan, en dat vond ik al stoer

En ja, wij ontmoeten zoveel mensen. Maar ik vind het altijd wel moeilijk om mezelf "op te dringen" tot eens wat vaker afspreken zeg maar. Maar nu ging het wel redelijk makkelijk. We stonden samen op een foto dus die mailde ik naar haar. En toen zijn we hyves-vrienden geworden en gingen we mailen.

En nu eindelijk eens afgesproken. We hebben zoveel gemeen, echt leuk!!
Lijstje:

melk/flakes

snelle jelle reep en halve banaan

volkoren triangel met beenham, honingmosterddressing en sla

half mandje tortilla chips met verse guacamole

Parmezaanse kip (van 2 kleine kipfilets, 250 gram in totaal) en een bord Rauwkost + Rucola en pesto

glas water

2x verse muntthee

glas bio peersap

3 witte wijn

1 roosvicee
quote:Moosey schreef op 01 maart 2009 @ 20:57:

Tien, ik snap werkelijk niet hoe jij jezelf gemotiveerd krijgt om te sporten, zeker als je niet helemaal lekker bent. Da's echt zoiets wat er bij mij niet op zit, geloof ik, iets recreatiefs fysieks gaan doen als je geen energie over hebt.

Meid, dat heb ik nou met jouw tomeloze inzet voor je werk en die bijzondere werktijden

Volgens mij zit de kneep 'em in iets leuk vinden. Ik weet dat ik me ná het sporten echt veel beter voel, dus ondanks enorme luie neigingen, schop ik mezelf gewoon richting sportschoenen. En als ik eenmaal bezig ben, ben ik stiekem best een beetje trots op mezelf..

Wel enorm stoer trouwens dat jij gewoon in je eentje uit eten gegaan bent. Dat boek lezen in de kroeg heb ik ook wel eens gedaan, maar echt eten, da's andere koek. Stoer!
Hehe, dat vind ik zo grappig aan dit topic ook, dat we allemaal dingen aan elkaar leuk vinden die we zelf niet hebben/doen zeg maar.

Ik vind in m'n eentje uit eten gaan (doe ik al heel lang zo nu en dan) echt het toppunt van zalige decadentie en zelfverwennerij. 'k Heb het vast ook wel ooit eng gevonden, maar vind het nu doodnormaal, eigenlijk. Al moet ik wel iets meer dan wanneer je met iemand samen gaat eten een goed gevoel hebben bij een restaurant, ofzo. En ik blijf me ook wel een heel klein beetje realiseren dat mensen kunnen denken dat ik heel zielig ben en geen vrienden heb ofzo, maar dat is dan hun probleem, en dat vind ik absoluut niet erg genoeg om 't te laten, want soms ben ik gewoon veel liever alleen dan met iemand.

En Nu Ga Ik Echt Naar Bed!

Weltrusten allemaal!
quote:Tientje79 schreef op 01 maart 2009 @ 20:48:

Drift, jij het weekend ook overleefd zonder averij op te lopen? Morgen spannende dag he?

Yep! Ik mail je morgen ofzo nog wel even.

Morgen is spannend maar vooral leuk spannend. Ik heb er zin in. Ga met de trein omdat ik in het centrum van de stad moet zijn en ben nu wel bang dat er morgenvroeg een enorme vertraging blijkt te zijn

Ik heb last van mijn rug en buik. Moet morgen ongesteld worden dus ik denk dat het daardoor komt. Maar normaal gesproken heb ik daar eigenlijk geen last van. Dus ik verbaas me al de hele middag over mijn pijntjes.
quote:Moosey schreef op 01 maart 2009 @ 21:31:

Hehe, dat vind ik zo grappig aan dit topic ook, dat we allemaal dingen aan elkaar leuk vinden die we zelf niet hebben/doen zeg maar.

Dat vind ik ook zo leuk!

Ik vind je stoer, dat je in je eentje ergens gaat eten. Ik doe dat eigenlijk nooit, lunch wel maar 's avonds niet. Ik herken het soms gewoon liever alleen willen zijn.

Slaap lekker Moos!
Da's ook wat, ongesteld op je eerste werkdag! Grappig dat ik ook morgen ongesteld moet worden, zou het dan tóch kloppen dat vrouwen die veel met elkaar omgaan hetzelfde ritme krijgen, zélfs als dat via internet is

En ik heb een probleemloze OV-dag voor je besteld, dus dat moet goedkomen. Heel veel succes en slaap lekker!

Geldt ook voor de rest uiteraard!

Trusten!
Oooh, dit is echt erg. Ik kreeg een sms van mama en ben er nu 1 aan het terugsturen. Maar ik lig in een deuk! Hier in m'n eentje op de bank.

Mijn moeder is namelijk zo naïef grappig altijd. Afgelopen maandag kwam ze er achter wat ;) :P :D

etc betekent. Ze wist niet dat dat smileys waren, maar dacht dat m'n zusjes en ik altijd typfouten maakten

Zo schattig! Zei ze ook nog: "dan ga ik morgen de hele dag smileys sms'en!"

Dus ik sms haar nu terug en typ automatisch weer een smiley maar moet daar erg om lachen

Welterusten voor iedereen die gaat slapen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven