Waar is Wally in Google maps?

01-04-2018 22:44 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kan het niet uitstaan. In google maps (op 1 april) moet je Wally eerst in 5 zoekplaatjes vinden. Dat is nog te doen. Maar nu, in het 6de level, staat er: "On the map, switch views to look towards the sky. Find Wally's avatar to see his new mysterious location."

Heeft iemand 'm gevonden?
Haha ik heb erover gelezen maar ik dacht serieus dat het een 1 april grap was :lol: Ik kan je niet verder helpen maar ik ga dat morgen ook eens spelen.
hertje89 schreef:
01-04-2018 22:46
Haha ik heb erover gelezen maar ik dacht serieus dat het een 1 april grap was :lol: Ik kan je niet verder helpen maar ik ga dat morgen ook eens spelen.
Is alleen 1 april ;-D

Ik weet niet zo goed wat ik moet doen bij die laatste. Ik neem aan via streetview? En dan de lucht in kijken? Maar moet dat vanaf de laatste locatie?
Tjezus, wat vals
Gewoon helemaal uitzoomen en dan zie je vanzelf een plaatje van Wally :)
Yep. Alleen op de laptop zag ik geen Wally’s, maar via IPad duidelijk wel en dan heb je hem zo gevonden. Kennedy Space centre bij Florida oid.
Ik kon hem in Spanje al niet vinden tussen al het fruit..
"Want iedereen verdient een 23ste kans"
Remco Veldhuis (Een lang verhaal kort)
Lambchop schreef:
01-04-2018 23:02
Ik kon hem in Spanje al niet vinden tussen al het fruit..
Helemaal naar rechts, inzoomen, iets onder het midden, in de buurt van een grote kist appels.
O op mijn telefoon lukt het, maar op mijn laptop niet zie ik
Tjezus, wat vals
MevrouwJack schreef:
01-04-2018 22:50
Is alleen 1 april ;-D

Jammer.
Konden jullie ook alle vrienden vinden? Waldo lukte me nog wel, maar die vrienden echt voor geen meter..
YellowLemonTree schreef:
01-04-2018 23:26
Konden jullie ook alle vrienden vinden? Waldo lukte me nog wel, maar die vrienden echt voor geen meter..
Ben net begonnen nav dit topic, ik had ze zo.

Maar die laatste level is nog niet gelukt.
Yes, laatste locatie ook gevonden.
Je moet in sateliet modus uitzoomen, naar de maan gaan en dan weer inzoomen.

Dit is de link:

https://www.google.com/maps/@13.7164274 ... 1!1srs!2e2
Leuk, dank je wel.
Mijn gedachten was dus goed (zoeken op de maan oid), maar kon de maan helemaal niet vinden... :-(
Nu wel. Geinig.
Tiana_76 schreef:
01-04-2018 23:35
Ben net begonnen nav dit topic, ik had ze zo.

Maar die laatste level is nog niet gelukt.
Ik heb ze inmiddels allemaal gevonden, vond die hondenstaart nog aardig lastig soms.

Maar nu kan ik gerust gaan slapen :biggrin:
En met dit bericht is 'ie nog leuker:
“After close consultation with our five finalist Google Lunar XPRIZE teams over the past several months, we have concluded that no team will make a launch attempt to reach the Moon by the March 31st, 2018 deadline. This literal “moonshot” is hard, and while we did expect a winner by now, due to the difficulties of fundraising, technical and regulatory challenges, the grand prize of the $30M Google Lunar XPRIZE will go unclaimed"
Tiana_76 schreef:
01-04-2018 23:45
Je moet in sateliet modus uitzoomen, naar de maan gaan en dan weer inzoomen.

Dit is de link:

https://www.google.com/maps/@13.7164274 ... 1!1srs!2e2
thnx!!!! leuk bedacht dit spel via google maps. :mrgreen:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven