Spel EXIT escape room
dinsdag 3 april 2018 om 21:02
Ik ga totaal iets anders zeggen, maar zelfde concept:
Wij hebben Escape room, the game. Wij vinden het geweldig, maar met meer dan 5 personen spelen lijkt mij geen goed idee.
Ik denk dat Exit Escape hetzelfde werkt. Je moet samenwerken maar het moet nog steeds overzichtelijk blijven. Ik denk niet echt dat dat met 15 man lukt met zo'n spel.
Het blijft een bordspel.
Wij hebben Escape room, the game. Wij vinden het geweldig, maar met meer dan 5 personen spelen lijkt mij geen goed idee.
Ik denk dat Exit Escape hetzelfde werkt. Je moet samenwerken maar het moet nog steeds overzichtelijk blijven. Ik denk niet echt dat dat met 15 man lukt met zo'n spel.
Het blijft een bordspel.
dinsdag 3 april 2018 om 21:03
Ik ken het niet, maar je zou eens op dit topic kunnen kijken
https://forum.viva.nl/thuis/bord-en-ka ... 3#27048743
https://forum.viva.nl/thuis/bord-en-ka ... 3#27048743
dinsdag 3 april 2018 om 21:18
Ik zou in het geval van een personeelsfeestje ook gaan voor escape room the game en niet exit. Exit is wat meer puzzelen en kan makkelijk 1,5 uur duren. Escape room is wat makkelijker en het is echt de bedoeling het binnen het uur te doen.
Ik vind zelf exit leuker, maar escape is toegankelijker. Zou er dan wel drie kopen, om in groepen van vijf te spelen. Of misschien zelfs vier.
Ik vind zelf exit leuker, maar escape is toegankelijker. Zou er dan wel drie kopen, om in groepen van vijf te spelen. Of misschien zelfs vier.
dinsdag 3 april 2018 om 21:30
Wij hebben alle 3 de spellen gespeeld met zn tweeen en ik denk dat we per doosje ongeveer 1 tot 1,5 uur bezig zijn geweest. Met 4 is misschien leuk, 6 is echt de max. Je moet toch steeds in dat boekje kijken en met de stukjes puzzelen, dat kan niet met zo veel.
Je weet dat je die spellen maar 1x kunt gebruiken he? je verknipt kaartjes, scheurt, moet er op kleuren etc. Na het spelen kan hij dus de prullenbak in. Maar altijd nog goedkoper dan een echte escaperoom kopen.
Het lab en de verlaten hut vonden wij het leukst, Farao's tombe wat minder.
Je weet dat je die spellen maar 1x kunt gebruiken he? je verknipt kaartjes, scheurt, moet er op kleuren etc. Na het spelen kan hij dus de prullenbak in. Maar altijd nog goedkoper dan een echte escaperoom kopen.
Het lab en de verlaten hut vonden wij het leukst, Farao's tombe wat minder.