Lamp bewoog/draaide

03-04-2018 23:02 99 berichten
Zit lekker onderuit een serie te kijken en ineens draait mijn hanglamp..

Schrik me kapot.

Het is gewoon een hanglamp boven mijn salontafel met een standaard opvangsysteem.
Hij draaide dus en daarna ging ie dus door tot hij uitgezwenkt was.

Viel eerst niet op maar hij stond aan en er zitten figuren in dus op de wanden begonnen die dus te bewegen.

Lamp is in december nieuw opgehangen.

Iemand een verklaring?
Alle reacties Link kopieren
Donna1971 schreef:
03-04-2018 23:22
Nou alles staat dicht.

Weet t ook niet, raar.
Het was vast een eng wezen, schimmig en vol kwaadaardigheid. ;)
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Misschien een muis in je plafond? Die hadden wij in ons oude huis. En ik vermoedde uiteindelijk ook een rat. Of een beer ofzo. Iig kan een muis nooit zo’n geluid hebben gemaakt, daar ben ik zeker van.

Hoe dan ook, die beesten renden door het plafond en daardoor slingerde en zwaaide er vanalles en nog wat en je hoorde ze verder niet, alleen op bepaalde stukken.
Gewoon je verwarming? Door de warmte beweegt de lucht.
Enn schreef:
03-04-2018 23:26
Het was vast een eng wezen, schimmig en vol kwaadaardigheid. ;)
Minstens
Enn schreef:
Nou zoiets dus.
Er liep hier ooit een topic over blijkbaar een heel eng schimmig wezen dat elke nacht een forummer uit haar slaap hield door te rommelen in haar tuin (oid) . Het bleek na vele nachten toch echt een zwerfhond oid te zijn maar die forummer scheet na een aantal nachten toch echt peuken. Maar goed nu ik het hier neer tik vermoed ik toch dat ik het toen met een trol van doen had. Ook niet erg, heb me kostelijk vermaakt,
:rofl:

Scheet peuken....
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Of de geesten waren zo geirrteerd dat jij nog steeds niet door had, dat de lamp niet goed aangedraait was, dat ze het zelf maar even hebben gedaan.
Ik zou maar even dank je wel zeggen voordat ze boos worden (6)
Op internet is er altijd wel een antwoord op je vraag

https://www.hogerbesef.nl/last-van-onge ... ezelschap/
lux. schreef:
03-04-2018 23:28
Misschien een muis in je plafond? Die hadden wij in ons oude huis. En ik vermoedde uiteindelijk ook een rat. Of een beer ofzo. Iig kan een muis nooit zo’n geluid hebben gemaakt, daar ben ik zeker van.

Hoe dan ook, die beesten renden door het plafond en daardoor slingerde en zwaaide er vanalles en nog wat en je hoorde ze verder niet, alleen op bepaalde stukken.
@( + :O + :'(
enn wijzigde dit bericht op 23-05-2018 21:01
17.06% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
feow schreef:
03-04-2018 23:30

Scheet peuken....
Jah... :proud:
Enn schreef:
Nou zoiets dus.
Er liep hier ooit een topic over blijkbaar een heel eng schimmig wezen dat elke nacht een forummer uit haar slaap hield door te rommelen in haar tuin (oid) . Het bleek na vele nachten toch echt een zwerfhond oid te zijn maar die forummer scheet na een aantal nachten toch echt peuken. Maar goed nu ik het hier neer tik vermoed ik toch dat ik het toen met een trol van doen had. Ook niet erg, heb me kostelijk vermaakt,

Nu ben ik dit aan het zoeken, ben dol op dat soort topics!
RégineFilange schreef:
03-04-2018 23:35
Nu ben ik dit aan het zoeken, ben dol op dat soort topics!
Ik weet echt niet meer van wie het topic was en ook echt niet meer hoe lang geleden dit is. Was wel een fascinerend topic.
Enn schreef:
03-04-2018 23:32

Stom Kutforum ook.... my worst nightmare. Ooit ook eens meegemaakt en niet in een oud huis. Moest van schrik plassen en ben daarna avond na avond direct met man mee naar boven gegaan.

*Ja,ja... dat zou ik eens vaker moeten doen enzo blablablabla*
En ik maar denken dat je een forumpauze had omdat je op berenjacht moest.

Die pokkegeesten van de lamp verpesten al mijn illusies.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Enn schreef:
03-04-2018 23:37
Ik weet echt niet meer van wie het topic was en ook echt niet meer hoe lang geleden dit is. Was wel een fascinerend topic.

Ik zocht op 'geluid 's nachts tuin' en kreeg wel andere topics. Onder andere over egeltjes die het geluid maken van een verkouden hijgende volwassen vent.
Oh en sorry voor de offtopic TO, heb geen idee wat het kan zijn, wel vervelend dat soort onverklaarbare dingen!
Wat een leuk topic dit, ik moest zo lachen om sommige reacties! ;-D
Life is short. Eat dessert first.
RégineFilange schreef:
03-04-2018 23:38
Ik zocht op 'geluid 's nachts tuin' en kreeg wel andere topics. Onder andere over egeltjes die het geluid maken van een verkouden hijgende volwassen vent.
Was iets met schaduw achter raam oid.
TO, ben je er nog wel?
Moiren’ schreef:
03-04-2018 23:39
Was iets met schaduw achter raam oid.

Weet niet of ik dat dan wel wil lezen zo voor het slapengaan @(
RégineFilange schreef:
03-04-2018 23:38
:rofl: maar dat is ook echt angstaanjagend als je het geluid niet kent! Wij zaten ooit rond middernacht in Frankrijk op het terras van ons vakantiehuisje en waren blij dat we op een verhoogd terras zaten. Die bronstige egel kwam er luidkeels onderdoor.

https://m.youtube.com/watch?v=PdaA7P10sD8
enn wijzigde dit bericht op 03-04-2018 23:45
4.22% gewijzigd
Stop vier meiden in een tent en ze worden elke nacht wakker omdat er iemand om de tent sluipt. Na twee slapeloze nachten de herdershond van de campingeigenaar geleend en 's nachts er achteraan.

Arm, klein, bang......... egeltje.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Wow, iemand mosterd bij de egels?
Dat zijn blijkbaar echt nightterrors.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Moiren’ schreef:
03-04-2018 23:40
TO, ben je er nog wel?
Ik ben bang dat die d'r nek verrekt heeft nadat een niet nader te noemen forummer een vraag stelde.
superofftopic, maar ik ken een niet zo goed Engelssprekende die tegen een native Engelssprekende zei: 'There's an eagle in the garden!'

Was dus een egel, maar de Engelse dacht dat er een mega roofvogel zat.
Enn schreef:
03-04-2018 23:32

Stom Kutforum ook.... my worst nightmare. Ooit ook eens meegemaakt en niet in een oud huis. Moest van schrik plassen en ben daarna avond na avond direct met man mee naar boven gegaan.

*Ja,ja... dat zou ik eens vaker moeten doen enzo blablablabla*
Ach zo’n muis doet niks. Die rat/beer/whatever though. Dat was niet fijn.
RégineFilange schreef:
03-04-2018 23:44
superofftopic, maar ik ken een niet zo goed Engelssprekende die tegen een native Engelssprekende zei: 'There's an eagle in the garden!'

Was dus een egel, maar de Engelse dacht dat er een mega roofvogel zat.
I'm sorry, I was thinking about cats again.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven