Seksklets, deel 60

zondag 1 april 2018 om 12:08
roosss4@gmail.com Vlam.
Hier familiepasen. H en ik zijn een nachtje bij elkaar geweest en daarna is hij weer naar zijn eigen nest vertrokken. Helemaal prima al is er natuurlijk wel gemis van beide kanten.
Bij mijn doorntjes zijn is ook fijn.
Hier familiepasen. H en ik zijn een nachtje bij elkaar geweest en daarna is hij weer naar zijn eigen nest vertrokken. Helemaal prima al is er natuurlijk wel gemis van beide kanten.
Bij mijn doorntjes zijn is ook fijn.
.

woensdag 4 april 2018 om 14:16

woensdag 4 april 2018 om 18:13
Buiten schijnt de zon. Vijfentwintig graden, zacht briesje. Ik zet je met je billen op tafel. Ik ga je neuken. Voor één keer ben je me terwille en draagt een prachtig kleurig zomerjurkje. Je leunt achterover wanneer ik je slipje onder je billen vandaan trek, de stof van je jurk omhoog. Ik zie je mooie streepje haar. Geweldig vind ik het! Ik zie je kruis met je prachtige schaamlippen en gladde huid. Je bent zo’n mooi meisje. Met de schaar die ik van het aanrecht pak, knip ik in twee snelle bewegingen de zijkanten open. Ik had het ook over je enkels heen kunnen trekken, maar dit is wat ik wilde. Ik trek het textiel tussen je benen weg. Ik ga je neuken.
(Niet jou hoor, Roos)
(Niet jou hoor, Roos)