outlook: meerdere geadresseerden

zondag 8 april 2018 om 11:24
Nee, je moet even beter lezen voor je domme dingen schrijft
Daarom zet je de adressen onder BCC
Daar hadden we het antwoord al op, daar gaat mijn vraag niet over.

zondag 8 april 2018 om 12:48
Omdat er een geadresseerde aangegeven moet worden, anders kun je de mail niet versturen. Dat ben je zelf, want dit adres is toch al zichtbaar bij afzender. Alle overigen krijgen dan wel de mail, maar kunnen elkaars mailadres niet zien.

zondag 8 april 2018 om 13:50
Ik verstuur heel regelmatig mail met alleen adressen in de BCC met outlook.parbleumondieu schreef: ↑08-04-2018 12:48Omdat er een geadresseerde aangegeven moet worden, anders kun je de mail niet versturen. Dat ben je zelf, want dit adres is toch al zichtbaar bij afzender. Alle overigen krijgen dan wel de mail, maar kunnen elkaars mailadres niet zien.

zondag 8 april 2018 om 13:59
Het is de gebruiker inmiddels ietsje gemakkelijker gemaakt. Handig. Voortschrijdend inzicht en gebruikersvriendelijkheid bij Microsoft.
(En ik reageerde op jouw pinnige 'voor je domme dingen schrijft'; dat was dus niet dom maar werkte jarenlang zo. Vandaar het misverstand).

zondag 8 april 2018 om 14:03
Oh dat wist ik ook niet hoor, maar scheelt zeker!!!ZaraZara100 schreef: ↑08-04-2018 12:59Excuus. Heb net geprobeerd of dat kan. Tegenwoordig hoef je achter AAN kennelijk geen mailadres meer te tikken. Vgoegah moest dat echt anders werd er niets verzonden.
Scheelt weinig tikken maar toch handig om te weten.

zondag 8 april 2018 om 14:05
Dat jarenlang is dan wel ook al jarenlang geleden.ZaraZara100 schreef: ↑08-04-2018 13:59Het is de gebruiker inmiddels ietsje gemakkelijker gemaakt. Handig. Voortschrijdend inzicht en gebruikersvriendelijkheid bij Microsoft.
(En ik reageerde op jouw pinnige 'voor je domme dingen schrijft'; dat was dus niet dom maar werkte jarenlang zo. Vandaar het misverstand).
Ik stuurde ruim 10 jaar geleden als verenigingsmail naar onze leden op die manier.
zondag 8 april 2018 om 14:06
O, wat handig. Weer iets geleerd.Kwartel123 schreef: ↑08-04-2018 13:50Ik verstuur heel regelmatig mail met alleen adressen in de BCC met outlook.

zondag 8 april 2018 om 14:15
Ik gebruik niet nog maar tien jaar Outlook, en krijg ook nog steeds mails op de 'oude' wijze. Kennelijk ben ik lang niet de enige die niet op de hoogte was van de kleine verandering.Kwartel123 schreef: ↑08-04-2018 14:05Dat jarenlang is dan wel ook al jarenlang geleden.
Ik stuurde ruim 10 jaar geleden als verenigingsmail naar onze leden op die manier.
Ik vind dergelijke personen in elk geval niet dom.

maandag 9 april 2018 om 07:30
Nee hoor je bent echt niet de enige. Ik heb ook altijd gedacht dat je in elk geval een adres bij 'Aan' moest invoeren en zo te lezen in de reacties zijn er dus meer mensen die ook niet wisten dat dat niet hoeft.ZaraZara100 schreef: ↑08-04-2018 14:15Kennelijk ben ik lang niet de enige die niet op de hoogte was van de kleine verandering.
Niks doms aan hoor,