Abu Dhabi
zondag 8 april 2018 om 04:15
Hoi,
Yas Waterworld is leuk voor de kinderen (https://yaswaterworld.com/).
Verder is er een gigantisch grote moskee in Abu Dhabi.
En, afhankelijk van hoe museum-minded je kids zijn; het nieuwe Louvre daar.
Maar voor minder geld kun je ook gewoon een dagje naar het strand gaan.
Hotel-tips heb ik niet. Maar misschien kun je via AirBnb iets vinden?
Veel plezier
Yas Waterworld is leuk voor de kinderen (https://yaswaterworld.com/).
Verder is er een gigantisch grote moskee in Abu Dhabi.
En, afhankelijk van hoe museum-minded je kids zijn; het nieuwe Louvre daar.
Maar voor minder geld kun je ook gewoon een dagje naar het strand gaan.
Hotel-tips heb ik niet. Maar misschien kun je via AirBnb iets vinden?
Veel plezier
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
zondag 8 april 2018 om 11:06
Volgens mij woont TO in het midden oosten en lijkt me ze zeker bekend met de hitte. De rotana hotels die er zitten zijn goed. Verder qua tips inderdaad de moskee, y-as waterpark. En wij vonden ferrariworld wel leuk maar je gaf aan daar niet heen te willen. De leuke souk is volgens mij paar jaar geleden afgebrand dus daar hoef je niet heen. Strand kan je altijd heen. Voor de rest vond ik het beetje tegenvallen als ik heel eerlijk ben.,
zondag 8 april 2018 om 12:17
TO woont zelf in een soortgelijk land, dus is de hitte wel gewend
maandag 9 april 2018 om 11:14
Nou én? Mag ik dat niet zeggen dan?
maandag 9 april 2018 om 13:59
alles mag maar het is zo zinloos.. Idem met bestemmingen als turkije , Egypte, bepaalde landen in Azie... Denk je nu echt dat de mensen die daar heengaan dat allemaal niet weten ?
Ik ga ook wel naar landen waar je zo je vragen bij kunt stellen (China bijvoorbeeld), ik weet heus wel dat het qua mensenrechten niet oke is maar dat weerhoud mij er niet van om erheen te gaan. Ik heb niet de illusie dat door mijn wegblijven die mensenrechten opeens zullen verbeteren..
maandag 9 april 2018 om 20:07
Eastern mangroves hotel. Er is daar een mooie wandelpromenade. Het zwembad ligt in de schaduw, dus geen last van snikhete zon. Je kan daar bootjes huren aan de promenade. En er is een kleine plaza met wat winkeltjes en restaurantjes. Minpunt: allemaal gesluierde vrouwen met zwarte boerka’s waartussen je je echt niet op je gemak voelt. Veel Arabische gezinnen met nanny die daar een terrasje doen, iets drinken of eten, maar de nanny zit dan ergens op een trapje te wachten zonder eten of drinken! Mij zien ze daar nooit meer terug in UAE!
dinsdag 10 april 2018 om 20:56
Ik denk inderdaad dat er best nog veel mensen zijn die niet precies weten hoe het er in zulke landen aan toegaat. Iedereen maakt voor zichzelf de keuze om wel of niet naar zulke landen te gaan. Maar ik vind wel dat je jezelf dan goed moet informeren, of er in ieder geval over na moet denken zodat je een bewuste keuze kunt maken. Ik hoop dat mijn opmerking misschien een heel klein beetje kan helpen om mensen bewust te maken.poldervrouw schreef: ↑09-04-2018 13:59alles mag maar het is zo zinloos.. Idem met bestemmingen als turkije , Egypte, bepaalde landen in Azie... Denk je nu echt dat de mensen die daar heengaan dat allemaal niet weten ?
Ik ga ook wel naar landen waar je zo je vragen bij kunt stellen (China bijvoorbeeld), ik weet heus wel dat het qua mensenrechten niet oke is maar dat weerhoud mij er niet van om erheen te gaan. Ik heb niet de illusie dat door mijn wegblijven die mensenrechten opeens zullen verbeteren..
woensdag 11 april 2018 om 18:33
Dat wist ik niet.....poldervrouw schreef: ↑08-04-2018 12:17TO woont zelf in een soortgelijk land, dus is de hitte wel gewend![]()