Seksklets, deel 60

vrijdag 6 april 2018 om 22:43
Die eerste heftige verliefdheid vind ik ook vreselijk. Ik word er zo schijtonzeker van!
Heb nu 1 jaar een relatie, en vind dit een leuke fase; het nieuwe, onzekere is er vanaf, maar we vreten elkaar nog steeds op

zaterdag 7 april 2018 om 22:14
ja ja ..Rooss4.0 schreef: ↑06-04-2018 15:04Bij mij ontbreekt gewoon de zin aan die loze geilerij, heb dat wel een beetje gehad merk ik. Geen assosjaatietopik dus voor mij en met "minnaar" ben ik ook wel een beetje klaar. Wie weet ga ik ooit weer eens leuk moraalridderen maar nu even niet.
Wellicht is mijn vaste fukkering daar behoorlijk debet aan.

zondag 8 april 2018 om 14:03
Mijn fukkering is al weer een tijdje uit, maar toch ontbreekt bij mij ook totaal de zin tot loze geilerij.Rooss4.0 schreef: ↑06-04-2018 15:04Bij mij ontbreekt gewoon de zin aan die loze geilerij, heb dat wel een beetje gehad merk ik. Geen assosjaatietopik dus voor mij en met "minnaar" ben ik ook wel een beetje klaar. Wie weet ga ik ooit weer eens leuk moraalridderen maar nu even niet.
Wellicht is mijn vaste fukkering daar behoorlijk debet aan.
Op dit moment bevalt de zelfgekozen woestijn me eigenlijk wel, ook al heb ik nog lang niet zoveel uitgeprobeerd als jij, dus kan niet echt zeggen dat ik het al gehad heb

Er staat wel iemand te springen en te zwaaien aan ze zijlijn dat hij heullll graag wil, dus als de nood hoger wordt, dan kunnen de spinnenwebben verwijderd worden. Maar ik zie het nog niet snel gebeuren.
Trio MMV lijkt me nog wel eens spannend.
Trio VVM heb ik helemaal niets mee.
zondag 8 april 2018 om 15:58
Altijd leuk, een roeper aan de zijlijn, handig ook zo'n lul op afroep, toch?Kwartel123 schreef: ↑08-04-2018 14:03Er staat wel iemand te springen en te zwaaien aan ze zijlijn dat hij heullll graag wil, dus als de nood hoger wordt, dan kunnen de spinnenwebben verwijderd worden. Maar ik zie het nog niet snel gebeuren.
Trio MMV lijkt me nog wel eens spannend.
Trio VVM heb ik helemaal niets mee.
Oh, ik heb met beiden absoluut iets, staan hier ook allebei in de pen. And more.....
.

zondag 8 april 2018 om 17:33
Thanks! En Leefvandaag en Rooss ook.