Kan geen vriendenlijsten meer bekijken op fb
zondag 8 april 2018 om 12:32
Sinds een tweetal dagen kan ik de vriendenlijsten van vrienden niet meer bekijken. Ik zie wel nog de gemeenschappelijke vrienden maar bij 'Alle' staat: kan geen vrienden weergeven. Ik zie wel nog hoeveel vrienden ze hebben maar de lijst wordt niet weergegeven. Voor alle duidelijkheid, het gaat niet om de vrienden die hun vriendenlijst verborgen hebben. Ligt dit aan mij of hebben jullie het ook?

zondag 8 april 2018 om 12:55
zondag 8 april 2018 om 13:22
Hoe weet je dat zo zeker? De afgelopen tijd is er heel veel naar buiten gekomen over de privacy op Facebook. Heel veel mensen hebben toen hun instellingen veranderd (waaronder ik dus ook) zodat er zo min mogelijk zichtbaar is. Hoe weet jij dat die mensen dat niet gedaan hebben?

zondag 8 april 2018 om 15:44
Zomerelfje schreef: ↑08-04-2018 14:21Je kan dat uitzetten. Heb dit zelf ook op mijn fb. Vrienden van mij kunnen niet zien welke vrienden ik heb mits tenzij zij ook bevriend ermee zijn dan staat het bij gemeenschappelijk.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

zondag 8 april 2018 om 17:02
Waarom zouden mensen daarover liegen... er wordt hier zo vaak negatief gereageerd op het forum.
Hoe het ging: zat op terras met vriendin. Zegt ze; he, vriendin X heeft gisteren een date gehad. Oh ja met wie? Ja een Rob. Ken zijn familienaam niet, moet je even kijken tussen haar vrienden. Ik kijk maar kan de vrienden niet zien, terwijl ik toch zie hoeveel vrienden ze heeft (Dit zie je niet als mensen hun lijst verborgen hebben). Die vriendin kon wel door de vriendenlijst scrollen. Toen getest bij vriendinnen en familie en nergens blijkt dat ik nog de vrienden kan zien.
Hoe het ging: zat op terras met vriendin. Zegt ze; he, vriendin X heeft gisteren een date gehad. Oh ja met wie? Ja een Rob. Ken zijn familienaam niet, moet je even kijken tussen haar vrienden. Ik kijk maar kan de vrienden niet zien, terwijl ik toch zie hoeveel vrienden ze heeft (Dit zie je niet als mensen hun lijst verborgen hebben). Die vriendin kon wel door de vriendenlijst scrollen. Toen getest bij vriendinnen en familie en nergens blijkt dat ik nog de vrienden kan zien.