Seksklets, deel 60

maandag 9 april 2018 om 11:58
wel eens betrapt, maar nog nooit beboet of zoiets
maandag 9 april 2018 om 12:07
Ik wel beboet

koekies zijn lekker

maandag 9 april 2018 om 13:21
Hoe seksgerelateerd is dat naakt recreëren voor jou?Lange-met-een-korte schreef: ↑09-04-2018 10:54Gisteren voor de eerste keer dit jaar naar mijn naaktrecreatie/ontmoetingsplek/ geweest. Wat een beetje zon allemaal kan doen voor een hoop mensen. Een erg dappere ging zelfs het water in. Niet lang overigens.
Meestal wordt er namelijk hard geroepen dat het losstaat van seks en geiligheid
anoniem_344137 wijzigde dit bericht op 09-04-2018 13:27
0.47% gewijzigd

maandag 9 april 2018 om 15:03
De plaats waar ik naar toe ga is door de gemeente aangewezen als nudisten ligweide. Deze ligt in het midden van een redelijk groot natuurgebied. Het gebied is afgeschermd en d.m.v bordjes bij elke van de 3 ingangen aangeduid als naakt recreatie gebied. Echter is door de jaren heen het karakter van de ligweide veranderd. Steeds meer oudere mannen die door de week en bij lagere temperaturen de overgrote meerderheid vormen. In het weekend en bij hogere temperaturen komen de stellen en vrouwen alleen ook. Om het gebied heen zijn op loopafstand vele beschutte, verdekte plekjes waar van alles gebeurt. Homo, hetero, groepsex. Iedereen die van de zon wil genieten blijft gewoon liggen en iedereen die meer wil kan rond gaan lopen. Ik moet wel zeggen dat de mensen die er komen zeer zuinig omgaan met het gebied. Geen condooms in de struiken, gebruikte zakdoekjes en rondslingerende slipjes. Iedereen ruimt altijd alles op. Omdat dit de enige plek is waar ik kom is naaktrecreatie nauw verbonden met sex. Dat zie ik ook terug bij de mensen die er komen. Heb van de regelmatige bezoekers eigenlijk iedereen wel een keer of wat op een plekje naast de ligweide gezien. Ik kom 2 keer per maand in de sauna en daar heb ik 0,0 % erotische gevoelens bij. Dat staat voor mij echt helemaal los van sex. Ik heb in 20 jaar dat ik naar de sauna nog nooit een stijve gekregen.
Let’s Go Brandon!